Zdravím Alfisty, chtěl bych všechny o něco poprosit: aby jste napsali, kolik měla vače Alfa najeto při koupi, kolik teď, a co všechno jste na ní měli za tu dobu za poruchy. Dlouho tu zkoumám poruchy Alfiček, ale málokdo tu píše kolik najezdí s Alfou bez poruch. Mohl by to být pro všechny určitě zajímavý soupis. Díky všem.
23.56, 26. 7. 2006, odpovědětMám 156ku 2.4 jtd 12/1999 Koupil jsem jí se servizní knížkou před rokem, v tu dobu už měla najeto 140 000km při 80 000 byla provedena oprava spojovacích tyčí přičemž já jsem ji koupil s vadným turbem .dagnoza zní ( Vadná doza ovladání turba) Před měsícem jse mi z ničeho nic rosvítila závada airbaku dig. neznámá jestě jsem neměl čas tam zajet to napíchnout . další jsou jen běžné věci jako je výměna rozvodáku ,klatek ,brzd.destiček.
23.15, 27. 7. 2006, odpovědětta kontrolka airbagu snad sviti u vsech alf, to neni ani porucha
13.39, 1. 8. 2006, odpovědětMám rok 2000, motor 2.0 TS, jsem úplně první majitel, momentálně najeto 197556 km... Závady za celou dobu provozu : - někde kolem 110 tis. km kompletní výměna hydraulických součástí spojky* (od pedálu k samotné spojce) včetně rozvodové kostičky. Prostě přestala vypínat spojka a pedál vysel dole. - ve 180 tis. kompletní výměna horních a dolních ramen přední nápravy a příčných ramen na zadní nápravy. - urezavělý vlnovec na výfukovém potrubí. - několik obrysových a potkávacích žárovek. Jinak pravidelné servisní kontroly každých 20 tis. km (do 100 tis. km v autorizovaném servise potom u velmi dobrého "osobního" mechanika). A to je asi tak vše... That's all folks !!! * Nemuselo k tomu dojít, stačilo nakonec vyměnit neslabší článek soustavy - "gumová" tlaková hadice. Ale servis šel evidentně od nejdražší součástky po nejlevnější. V servise opravováno celkem třikrát (více součástek už se vyměnit nedalo)...
11.07, 6. 8. 2006, odpovědětPro Tazdevil: Na to že máš najeto skoro 200.000 je to fakt paráda. Mimochodem za tu dobu co je to auto starý, to musíš v tom autě i nocovat! To je kolem 100 km denně!
21.35, 8. 8. 2006, odpovědětSakra... Vidíš... Takhle to přepočítat mě ještě nenapadlo... Jezdím dost. Do práce to mám jednou cestou 56 km (ale to nejezdím denně) a pak se asi na tom podepsalo to, že jsem tři roky pracoval a žil v NL a jeden rok v UK. To byly docela velký štreky na ježdění...
16.45, 9. 8. 2006, odpovědětMám 98 2.0 TS koupeno před rokem a půl s 86000 údajných Km. Dnes 98000. Po koupi jsem vyměnil celé rozvody, oleje a filtry ,vyčištění škrtící klapky a geometrie kol. Po roce výměna brzd i s kotouči. Minulý měsíc vymazání kontrolky airbagu ( přechodový odpor pod sedadlem řidiče, mám to štěstí a 4 airbagy). Teď se chystám na variátor a oleje. Jinak jsem musel dolít jen 1 l oleje. Všechno mě dělají bratranci, takže 100% záruka pořádné práce. A o tom to je.
8.11, 7. 8. 2006, odpovědětpři 114000km váha vzduchu po dalších 5000 lambda a jinak vpoho samozřejmě klasika rozvodová sada + radši i vodní pumpa, opotřebovávané současti komplet spojka, brzd. destičky a abych nezapomněl tak mi svítí KONTROLKA AIRBAGU je tam a nevystřelil :)
20.16, 21. 11. 2007, odpovědětjá při 108 tis koupě a hned rozvody,oleje,kladky a ostatní naplně. Měsíc a půl ok... pak kontrolka airbagu. Vymazaná,rozsvícená,vymazaná rozsvícena,vymazaná rozsvícená... a svítí. 114tis výměna náplně do klimy. Při 115tis,kompletní výměna brzd,při 118tis prasklá žárovka a při 120tis čidlo otáček na klice a olej. Teď začala vrzat přední náprava a brzdy jsou v háji... Mám teď 123000km. Takže za 15000km je to asi 25000kč+40000benzín+4000pojistka+4000pokuty. takže dle mého názoru se auto vůbec nevyplatí. :-)
21.57, 21. 11. 2007, odpovědětCaute, mam 156 2.0TS sportwagon r.v. 2000.Kupoval som ho v autorizovanej predajni po lizingu v r.2004 so servis. knizkou ked mala najazdenych 158000km.Podla knizky mala menene rozvody pri 100000km, mne pri 198000km odysiel spojkovy valec,tak isla do servisu a dal som vymenit komplet spojku,simeringy na poloosiach,pritom aj rozvody s kladkamy,vodnou pumpou,vyvazovaci remen a kladky,kedze musela ist dole aj naprave tak pri jednej robote sa menili spodne ramena,silenbloky na stabilizatore,tycky stabilizatora.Lutujem ze som si nedal vymenit aj variator,lebo akosi sa hlasno ozyva,ale teraz uz rozvody znovu nedam rozobrat. Pri 211000km mi alfina zacala vyhadzovat piatu rychlost,tak som menil celu prevodovku, kedze som zohnal slusnu za celkom slusne peniaze. Inak to je vsetko,nepocitam bezny servis kazdych 20000km, neake vymeny ziaroviek a bezna chyba alfiny kontrolka arbagu co sa mi stalo asi trikrat posebe,ale po dobrej rade,ze nemam posuvat sedacky sofera ani spolujazdca pri zapnutom kluci zapalovania sa mi to uz viac nestalo. No a to by malo byt vsetko.
8.12, 22. 11. 2007, odpovědětměl jsem alfu 1,9 JTD 77 kw r.v. 1999 koupeno 56 tis km Itálie, motor v kufru praskly rozvody, druhý komplet motor, kromě spotřebních věcí oleje, desky, váha vzduchu, nic najeto do prodeje cca 40 tis km prodej z 96 tis km. asi kolem 80 tis km jsem musel vyčistit zadní třemeny brzd byly zaoxidované bordelem cca 2 hod práce (ale asi pozůstattek že auto po dovozu asi 1,5 roku stálo než jsem ho zprovoznil) Momentálně 2,4 JTD 100 kw r.v 2000 koupeno motortec najeto 123 tis km po servisu dle doložených faktur, nové rozvody, vodní pumpa, řízení, horní ramena, zadní . ramena.kostí, po mém prolezení se rozsvítila kontrolka airbagu, ŘJ KO vyměněna Motortecem, jediná investice výměna stabilizátoru. Jinak kalsika spotřebák najeto momentálně 139 tis km. je potřeba vybírat něž koupíte a hledat pěkný kus jinak to dopadá že víc investujete než jezdíte.)
8.15, 22. 11. 2007, odpovědětAhoj ja mam156 2.0TS jeste s Euro 2,mam ho od Ledna,a od te doby sem natocil 39tis.... Koupil sem ji se 108 a ted ma 147... Za celou dobu jsem mnel jednu poruchu,a to byl pretrzenej drazkovanej remen od kladky ktera se rozskocila,pak malickost jako uvolneni spojk valecku od pedalu,po 10min sem jel dal:-). Za tu dobu sem mnenil 4krat olej jednou 10-60 Castrol TWS,pote 3x 10W 40 od shellu i castrolu... Sem nasprosto spokojenej,jedine dilema ktere mam je ze nevim jako auto bych si mnel koupit pote.....:-). Asi zustane doma jako veteran:-).Ted jedine co musim udelat je dodat kryt pod motor a zrepasovat zadni napravu.... savle+tycky.... A po vanocich rozvody,ale jinak pro sportovne zalozene ridice je to ten nejlepsi kompromis mezi naklady na provoz,prakticnosti a jizdnima vlastnostma..... PS ted je moje auto snu Golf 2 TDI co jezdi za 5litru,aby mne cesta do prace talik nestala:-).
8.59, 22. 11. 2007, odpovědětBer radsi Octavku ftedeicku. De hezky vocpodu a jede jeste za min kdyz ji nacypujes. Kufr ma taky velky. Ve stribrne je nejhezci.
9.14, 22. 11. 2007, odpovědětTys mne asi nepochopil.... Golf 2 1.6-9TDI,ale na vikend mne bude cekat Alficka v garazi:-).
9.34, 22. 11. 2007, odpovědětCo mas Kejmle proti stribrne barve? :-) Mam 2,4 JTD 100kW, r.v. 05/2002, sport packet 2 a winter packet, ted mam najeto 165 tis. v 90 tis. meneny rozvody, ve 140 kotouce brzdy, silen bloky na naprave, ve 160 menene zadni stabilizatory, leju do toho Selenia WR 5w40 a pak jeste naftu... Alfam zdar :-) A co se tyce meho "snu" to je Brera, ale to neni "rodinne" auto :-)
10.18, 22. 11. 2007, odpovědětProti stribrne oktavce v TDI nic nemam, protoze ji vidim jenom na parkovisti nebo ve zpetnem zrcatku :)
10.54, 22. 11. 2007, odpovědětMám 1.6 TS r.v. 99 mela najeto 88 000 km(zhruba) týden na to jsem nechal udělat komplet rozvody, olej, svíčky, filtry, vymenil jsem jeste lambdasondu, tedka ma najeto 96500 km zatim bez nejmensi chybicky... teda jeste me cek vaha tu mam momentalne odpojenou... neuskodi to motoru ne? Na jezdeni po meste. Pokud bych jel na dalku tak ji zapojim abych neznicil katalizator. Jinak je vsechno jak ma byt.
11.07, 22. 11. 2007, odpovědětA já mám poruchy na všech Alfách stejné: ramena spodní+vrchní, pouzdra na řízení, stabilizátory, kladky na drážkovém řemenu. Na nékterých kotouče, pak u všech špatný kontakt na spojce ve dveřích - vynechávalo rádio, na jedné bylo netěsné čerpadlo CR a na jedné jsem prorazil vanu. U dvou jsem dělal setrvák. U žádné nebyl nikdy problém s ABS ani s Airbagmi. Motory také bez problému, elektrika také. Mně Alfa vychází vzhledem na opravy (téměř všechno jen dúsledek standartního opotřebení) jako nadprúměrně spolehlivé auto. Zdaleka jsem s ní neměl tolik problémú, jako střeba s Peugeotem (asi jsem měl smúlu). Faktem je, že jsem měl 5x JTD, žádný benzín, a vybíral jsem si vždy ty lepší kusy, ne ty nejlevnější.
18.30, 22. 11. 2007, odpovědět2.4 JTD, r.v.99, koupil jsem ji 05/2006 měla 101000 km, teď má 115000. Dělal jsem rozvody, brzdy (stáčel kotouče a dával nové destičky). Vyměnil jsem asi 4 žárovky a teď budu měnit přední tlumiče. Jinak nic. Takže defakto jsem najezdil 14000 bez poruchy.
20.58, 22. 11. 2007, odpovědět