Ahoj Alfisti... Pře cca. pul rokem jsem si pořídil alfu 156 1,8 t.s. Potřeboval bych poradit, po ránu nebo když je studená tak kolísají otáčky! A kamarád tu samou i stejný ročník a ta jeho má větší výkon...MOhl by me nekdo poradit čím to muže být? Děkuji za všechny odpovědi Petr
15.45, 7. 10. 2009, odpovědětCiao,také mám 156 1.8TS a měl sem podobné problémy,také mi to po ránu dost kolísalo a vyřešil sem to tím,že sem vyčistil vzd.filtr,váhu vzduchu a škrtící klapku a pak provedl reset řj,a pomohlo to..Ted po ránu mi to drží za studena s aut.sytičem 1200ot. a po takové min. má pěkných a stálých 900ot.Ohledně toho výkonu vyráběli se 2 verze 156tek 1.8 TS se 103kw a nebo se 106KW.Nenapsal si jakou vlastníš,možná máš tu se 103kw..Ty slabší se myslím vyraběly od 10měs.r.2000..
16.23, 7. 10. 2009, odpovědětJo pardon mam tu 106kw! r.v.2000 9 měsíc je to myslím ten poslední ze106kw... A prosímte jak jsi to čistil jsem tak trochu like v tomto oboru:) a ještě ja se dá provést rest. řj? a dík moc!!!
20.46, 7. 10. 2009, odpovědětVzduchový filtr sem demontoval a ofoukal kompresorem a namontoval zpět.Váhu vzduchu opatrně vymontuj,budeš k tomu potřebovat speciální torx s dirkou uvnitř na povolení těch 2 šroubků co držej to čidlo váhy,čidlo opatrně vyndej a ze všech stran prostříkej isopropylalkoholem a pak profoukej,aby bylo suché než ho znova namontuješ.Dále škrtící klapku vyčistíš tak,že na trubici sání vzduchu před škr.klapkou povolíš ten stahovací prstýnek a vytáhneš jí od té klapky,celou klapku pak prostříkej WD40 a chvilku nech působyt.Pak vem čistý hadr a důkladně očisti vnitřek té klapky.Na levé straně klapky je ten mechanizmus co jí otvírá,abys mohl vyčistit i prostor za klapkou.Reset řj se provádí tak,že na 45 min.odpojíš baterku,poté znovu zapojíš a nastartuješ bez plynu a necháš běžet 15 min.poté vypneš a necháš 10 min.stát.Po těch 10 min.svou Alfičku normálně projet'.Během té jízdy se bude adaptovat řj na tvůj styl jízdy a vytvoří nové nastavení tvz.mapu přesně na míru pro tebe..
21.59, 7. 10. 2009, odpovědět