Ahoj, předělal jsem si interiér u své alfy na částečný facelift. Zatím jsem udělal část, která není tak moc těžká a finančně náročná. Stačí na vrakárně, nebo z bouračky pořídit středový tunel, popelník, volant, ovládací panel na mlhová světla a zrcátka u řadící páky, ty kulaté ofuky a rámečky kolem kliček na otvírání dveří. Palubní PC a dvouzonová klima je už velký zásah, který potřebuje pořádnou vytrvalost a velkou znalost v autoelektřině. Středový tunel je rychlá práce, vymontujete starý a dáte z Faceliftové verze. První problém ovšem nastává tehdy, jak ponechat staré ovladače na klimu a přidělat tam ten střed kolem budíků na teplotu palivo atd... Nový tam sice dáte, ale máte tam velké díry kolem ovladačů na vzduch. Dále tam budete mít nevyužité ovladače. Proto jsem se rozhodl, že upravím starý střed. Ten jsem dole uříznul a vložil. Nastal problém číslo dvě. Po uříznutí mi tam chybělo 4 milimetry materiálu dole u tlačítka na výstražné blinkry. Proto jsem uřízl kus plastu, zaoblil hrany, aby to perfektně pasovalo do toho otvoru a pomocí kitu a lepidla na plasty spojil. Potom jsem si vzal smirkový papír 1600 a vše vyhladil. Potom jsem už vzal jen spray a nastříkal. Nastal další problém. Ovladače na mlhovky a ovládání zrcátek mají jiné konektory, než na starou verzi. Proto jsem ze staré verze použil patici pro konektor, tvarově upravil a přiletoval k novým ovladačům. Tím pádem jsem v pohodě zasunul konektor bez toho, aniž bych ho měnil. Potom už stačí jen vyměnit ofuky za ty staré těma novýma, co mají kolem sebe chrom rámeček a to samé u rámečku u klik dveří a facelift interiéru je hotov ( samozřejmě bez palubního PC a duální klimy) Zde je výsledek. Záměrně jsem ponechal starý volant, protože se mi prostě líbí více. Panel u řadící páky je stříbrný proto, protože jsem měl původně v plánu, že bude i stříbrný střed palubní desky, ale ta černá se mi zalíbila, proto stříknu do černé i panel u řadící páky. Je to matná černá a vypadá moc dobře. Odkaz zde: http://foli.rajce.idnes.cz/AR_156_SW/#PA100304.JPG
20.12, 11. 10. 2009, odpovědětByt tebou nebal bych se ani to dvouzonove klimy kdyz vidim jak vytrvaly jsi v psani,sranda :)
20.28, 11. 10. 2009, odpovědětsnažím se tu lidem jenom pomoci jak na to, pokud by chtěli předělat takto interiér. Do klimy se časem pustím, i do toho palubního PC, ale toto je nejjednodušší krok, jak to předělat alespoň částečně
20.30, 11. 10. 2009, odpovědětVyzera to super, len jedna drobnost mi to tam spati, neoriginal ramcek okolo radia... Potom to uz bude dokonale :)
8.14, 12. 10. 2009, odpovědětOkolo toho rádio to je origo, to je rámeček z toho starého interiéru...
12.44, 12. 10. 2009, odpovědětZkoušel jsi zjistit jak moc drahý by bylo nechat si dodělat palubní počítač??jestli to vůbec jde?
11.22, 13. 10. 2009, odpovědětČekal jsem hrůzu, ale musim říct že to vypadá dobře. Dobrá práce. ;-)
14.46, 13. 10. 2009, odpovědětmně se to moc líbí, především z důvodu mnohem většího prostoru před ř.p., kam se něco vleze, narozdíl od před fcl. Kde máš teďka zapalovač?
16.26, 13. 10. 2009, odpovědětnezaujalo me to na tolik abych si to delal spise mi prijde klasika lepsi a hezci
9.44, 19. 10. 2009, odpovědětZapalovač mám v popelníku z faceliftu, kterej je zkovanej v tom tunelu u řadičky. Jo, zjišťoval jsem co by bylo udělat ten palubní PC. Cena není ani taková drba. Z bouračky ten palubní PC i s kabeláží seženeš kolem 4000 - 5000. Největší problém nástává z prací. Musíš sundat komplet palubku, vyházet všechny kabely a natahat ty nové - to vše kvůli palubnímu PC. Takže hrozná jebačka a kdoví jaké by se naskytly ještě problémy typu kde kterej konektor navíc a podobně...... Každopádně děkuji za zájem
12.31, 19. 10. 2009, odpovědětno to musí bejt nádhera teda z vrakáče do vraku, fuj!!!
17.11, 16. 11. 2009, odpovědětnajjednoduchsie je predat staru a kupit novu. som mal starsi model tiez som chcel prerabat a kaslal som nato to uz potom aj pri predaji vadi ludom.
19.40, 16. 11. 2009, odpovědětČau Foli. Chtěl jsem se zeptat,jestli ty prúduchy s tím chromovánim na výdehcy ventilace z faceliftu jdou na starej model bez úprav. Myslím jenom výměnou. A kolik jsi za ně dal. Díky za odpověď
21.03, 18. 11. 2009, odpovědětTo BUBU, musíš to koupit komplet celé s tím chromováním, jen ten chrom nejde přendat. Dal jsem za středovej tunel, pruduchy, to kolem těch klik a za rámečky kolem tacometru a otáčkoměru 800 Kč
23.48, 18. 11. 2009, odpovědětjde to bez úprav...jen vytáhneš starej ofuk a strčíš novej...chce to pořádně zabrat... foli má pravdu, nejde jen ten chrom vyměnit, musíš celej ten tubus s mechanismem
0.53, 19. 11. 2009, odpovědětDíky. Já myslel jako komplet kus za kus. Jenom jestli to pasuje. Díkes
15.58, 19. 11. 2009, odpovědětA ještě poprosím, nevíte někdo o nějaký vrakárně v Praze nebo okolí ? Dík
16.19, 19. 11. 2009, odpovědětHeled odkud se da takhle levne sehnat interier? Libi se mi ta kuze a ty budiky ze sport paketu, jinak musim sklonit klobouk, je videt ze mas svoji alfu rad a hlavne si rad hrajes!!!
19.22, 31. 1. 2010, odpovědětChlapi nevite kde muzy sehnat stribrne ramecky okolo vyfuku topeni a klik? Neni nekde navod jak predelat podsviceni interieru budiky...
20.01, 31. 1. 2010, odpovědětdobra prace to se ceni :)
9.41, 1. 2. 2010, odpověděta co je s tymi fotkami de su?????? rad bych sa kuknul
21.09, 1. 2. 2010, odpovědětmna by zaujimalo, ci by sa dala zapojit ta dvojzon klima
11.50, 17. 4. 2010, odpovědět