Zdravim Mam na Vas prosbu,neviete niekto o nejakom odbornikovi na selespeed,pripadne kontakt?Stale mi blika kontrolka selespeedu a nejde nastartovat.Oleja je dost,cerpadlo bzuci a diagnostika vypisala chybu imobilizeru,ale tan zlty klucik mi nesvieti.Dakujem
16.19, 16. 10. 2009, odpověděta diagnostikoval jsi i samotnej selespeed? Pokud ses pichlej na jednotku motoru, tak o sele nezjistis nic.
18.40, 16. 10. 2009, odpovědětNie samotny selespeed sme nedignostikovali,skusim este to,snad to pomoze,teda zidtime co mu je.
18.48, 16. 10. 2009, odpovědětTak proto :-) Kontrolka většinou bliká, když nemá tlak. Pokud je dobra pumpa, tak to vypadá na nejčastější závadu-- akumulátor (vzduchu).
21.35, 16. 10. 2009, odpovědětNevies ci sa to da normalne kupit v predajni,alebo nevies o niekom kto by ten akumulator mal?To je to cierne pod baterkou,co vypada ako olejovy fillter? Inak mozne to je,ze to ma problem s tlakom,lebo som uz tri krat som kontroloval olej a bolo ho maximum a dneska sa divam a prazdna nadrzka a to som ho vobec nenastartoval,po otoceni klucom strasne dlho bzucalo cerpadlo.
22.19, 16. 10. 2009, odpovědětEste otazka,ako sa to prosim ta odvzdusnuje?
22.31, 16. 10. 2009, odpovědětJo, je to ten velkej prerostlej olejovej filtr.Na alfu ho nesezenes, ale na Stilo (kde je udajne stejnej robot) pry koupit jde. Mrkni do eperu. Vypada to, že to bude ono, pokud ti olej neteče ven. Vypadá to, že má v sobě prasklou tu těsnící gumu a je plnej oleje. Což byl taky můj případ. Ale mě to šlo nastartovat, jen neudržel kvalt, pokud ses hned po zařazení nerozjel.
23.39, 16. 10. 2009, odpovědětVeskery serizovani je pres diagnostiku.
23.40, 16. 10. 2009, odpovědětVed to mi je cudne,preco nejde nastartovat,no nejaku spojitost to ma.Inak s radenim rychlosti som nemal ziadny problem.Je to cele nejake zakliate :-( Na diagnostike im vypisovalo,ze je na prd imobilizer,ale klucik mi ihned zhasne,tak neviem.
23.55, 16. 10. 2009, odpovědětJasne,treba diagnostiku,bez nej sa nepohnem.Diagnostika selespeedu sa robi tak isto ako diag. motora?Napaja sa Pc na ten isty konektor,ale treba este softvare na selespeed,alebo ako to funguje?Ja mam kamarata co ma diagnostiku na vsetky auta,teda aj na alfu,len neviem ci svede aj ten selespeed?!Dam potom vediet.Este raz dikes
14.35, 17. 10. 2009, odpovědětJo, konektor i kabel je stejnej. Jenom je potřeba vybrat že chceš napíchnout selespeed. Já mám alfadiag a ten zvládá motor,selespeed a airbagy.
16.21, 17. 10. 2009, odpovědětDiky moc, v pondelok to skusime.Hned ako budem vediet nieco nove,dam to sem.tak zatim
23.11, 17. 10. 2009, odpovědětSkus relatko selespeedu,je pod kapotou.
17.29, 18. 10. 2009, odpovědětMyslis relatko,ktore je pri baterke?Vies mi aj presne povedat ktorem to je?
18.33, 18. 10. 2009, odpovědětRelatko je pri velkom konektory selespeedu pod baterkou
18.47, 18. 10. 2009, odpovědětPokud to toci motorem a nechytne to, tak to neni selespeedem. Pokud to nepohne motorem, muze to byt selespeedem. Pokud jsem se neprehlidl, tak to se tu neresilo.
21.09, 19. 10. 2009, odpovědětJo a pokud se cerpadlo chova normalne (natlakuje a vypne), tak v relatku bych chybu nehledal.
21.14, 19. 10. 2009, odpovědětSlima, ja se taky snazim dopatrat tomu, proc mu blika kontrolka selespeedu. To ze mu to nechytne je nejspis problem immo, jak mu vycetla diag.
21.18, 19. 10. 2009, odpovědětNSK: otazka ovsem je, jestli to vubec toci motorem, asi jo, ale jasne to tady receny nebylo. Me posledni dobou taky problikava kontrolka selespeedu (kdyz se honim s nemcama po A4), ale kdyz uberu, tak to prestane - beztak jde doprdele spojka. Nicmene pokud blika i pres to, ze cerpadlo normalne vypne, tak je to divny. Kdyz nebude mit tlak, tak proste cerpadlo nevypne (myslim). Pokud tlak ma, tak nema co blikat. Beztak bych na chvili odpojil baterku. Takovej reset jednotce nikdy neuskodi :-)
21.34, 19. 10. 2009, odpovědětSlima>jasny, rozumim. Este jde o to, jestli blika jen proto, ze nema tlak. Dle prirucky k sele. to oznacuje "zavadu na prevodovce", takze mozna ma v haji nejakej akcni clen nebo koncak od zarazenyho kvaltu...Ale pricina nestartovani muze byt i v sele(za predpokladu, ze to ani netoci). Modelova situace:prijdes k autu se zarazenym 1.kvaltem a chces startovat aniz bys predtim vyradil a robot nema tlak,takze nevyradi a tim padem nenastartujes. Otazkou je proc nevyradi,budto tlak oleje, nebo neco jinyho... Proto sem ho "poslal" na diag. sele. U tebe muze blikat treba proto,ze nestiha tlacit, jak moc radis :-) nebo ta spojka no...Nebo je olej moc zahratej a je moc ridkej (to me ted jen tak napadlo po sedmice Veltlina).
23.58, 19. 10. 2009, odpovědětMotoro toci,ale nedostava benzin,benzinove cerpadlo je o.k,lebo som ho skusal na priamo.Nejde prud do benz. cerpadla,asi to je imo,ale divne je,ze mi nesvieti code,ale blika selespeed,nastartujem az ked zhasne.Ked odpojim baterku a na druhy den ju pripojim,tak nastartujem,ale po chvile zase zdochne a uz nenastartujem :-(
17.38, 21. 10. 2009, odpovědětAk myslis to velke rele,ktore je spolocne aj pre ventilator,tak to je asi dobre,teda po otoceni klucikom zopne.Meral som konektory na benz. cerpadlo a nejde mi tam prud,este tak prist na to,ze preco :-(
19.34, 21. 10. 2009, odpovědětNo ja mam manual na 156 a tam je oznacene palivove rele,su tam dve velke cierne relatka a to prve velke z prava je oznacene ako palivove,teda rele cerpadla a to plati aj pre ventilator.Tak potom uz neviem
21.10, 21. 10. 2009, odpovědětDneska som pohybal kablami co idu od selespeedu,ten velky konektor,ktory sa tiahne pri baterke.Postlacal som konektory na relatkach a poprehadzoval som ich medzi sebou a auto mi startuje a uz nic neblika ani nesvieti.Teraz len zistit,ktore z tych cinnosti mu pomohli :-(
17.24, 22. 10. 2009, odpovědět