Ahoj.Poslední dobou mám občas horší starty.Motor chytá špatně jako,kdyby padala nafta nebo nežhavil.Pokud chytne jede dobře.Žhavící svíčky jsou ok a relé spíná taky.Čerpadlo v nádrži taky ok.Kontrolky vstřiku nebo code nesvítí.Začalo se to projevovat až teď v zimě,ale ne vždy.Někdy to chytne na otočení.Když motor nechytá jdou při startování z výfuku obláčky-jako kdyby špatně žhavil nebo neměl tlaky,ale minulou zimu bylo vše ok a to nežhavila ani jedna svíčka. Na diag.neni žádná chyba.Pokud měl někdo podobný problém,poraďte prosím.
22.57, 17. 10. 2009, odpovědětBliká ti po nastartování nějakou chvilku kontrolka žhavení? Jestli ano, nějaký žhavič v háji. Pokud ne, tak kdy jsi měl naposledy měněný Naftový Filtr? Pokud to je déle jak 20 000 Km, vyměň ho. NA zimu to je dobré ho vyměnit. KDe bereš naftu? Jestli někde na Onu nebo podobně, alespoň na tu zimu to chce brát kvalitnější. Auto jinak po ohřátí tahá naprosto normálně? Jede pěkně, akceleruje pořádně a nemá při žádných otáčkách mírný výkyv výkonu? Jestli ano, vyčistit Váhu popřípadě vyměnit. Poslední věc je vzduchový filtr, jak tam je dlouho? Jestli tam je déle jak 20 000 Km, taky vyměnit.
8.33, 18. 10. 2009, odpovědětŽhavení nebliká,to jsem kontroloval.Filtry jsou taky ok.Po startu jede dobře jako dřív.Já mám podezření na vysokotl.čerpadlo nebo na snímač vačky.Je to záhada,protože někdy to chytne na otočení a někdy to musim dlouze přemlouvat.
13.25, 18. 10. 2009, odpovědětZkontroluj ještě, jestli u vstřiků a vysokotlaké lišty není nafta někde. Občas se stává, že lišta je povolená a tam se ztrácí nafta a nebo vyhazuje naftu vstřik, to by znamenalo, že je načatej
13.46, 18. 10. 2009, odpovědětVstřiky asi ne,auto jede dobře a nehulí.Možná to čerpadlo vypadá,že z něj trochu teče nafta.
14.58, 18. 10. 2009, odpovědětcau ja mam podobny problem .. mam 1.9jtd za studena ho toci ako keby nezhavil. vymenil som vsetky zhavice za nove a to iste .. ak uz ho raz nastartujem tak potom to chyta na supu vzdy to robi iba za studena.. v silnom mraze som auto ani nenastartoval a vymlatil som baterku .. ani cez kable to nechytilo.. neviem asi skusim vymenit ten palivovy filter teraz a uvidim .. ak prides na to co to bolo napis sem ak sa mi to podari tiez napisem
11.08, 25. 12. 2009, odpovědětfoli a kde je ta vysokotlakabn lista a ako poznam ze vstrek. vyhadzuje naftu?? mam 1,9/77kw dakujem
21.39, 25. 12. 2009, odpovědětAhoj taky mě to špatně startuje a to dávám zimní aditivum!!Tim to rozhodne není.Zkoušel jsem tam dávat 2 druhy aditiv a nic.Nejvíc mě pomáhá když zhasne žhavení a já ještě tak 5-10sekund čekám a pak startuju to se mi teprve zhavičky rozjedou mamNGK.Ale když je kolem -5 tak musim zhavit třeba 3 a pak teprve otočím startérem a na 2nastartování.Nevim čim to je?Sere mě to
20.31, 28. 12. 2009, odpovědětTym padom. zhavice. ak su dobre, moze byt vadna rj zhavenia. Ak je aj to ok. potom je probelm but v softe auta, ale v palivovom systeme. Popripade uz moze byt slabsia baterka, alebo starter-kym roztoci motor tak aby dokazal odpalit. Alebo je dalsia moznost, motor uz ma cez 700tis km a uz ma slabsie tlaky... Kazdopadne, ak to chce niekdo riesit, chcelo by to riadnu diagnostiku a za studena diagnostikovat pri starte.
22.34, 28. 12. 2009, odpovědětmam taky 2,4 103kw,a at je +30,nebo -20 vzdy nastartuju normalně bbez jakehokoli klepani-nebo co to tady pisete-zaklad:dobra nafta,žhaviče,filtr!je dobre mit v zime aspon pres pul nadrže-ja mam vždy plnou-aby se tam nesrazela voda a nezamrzala nafta,do nafty pridavam aditivum a do kazde nadrže 1dcl cca-oleje
9.09, 29. 12. 2009, odpovědětČau mám 2.4,110kW,hned když začaly první mrazy jsem musel také déle točit motor než jsem nastartoval,říkal jsem si že je to normální když jsou ty mrazy tak jsem tomu nevěnoval pozornost,léta beru naftu na OMV.Nedávno jse jel natankovat a byla moc velká fronta tak jse mi nechťelo čekat tak jsem natankoval na Agipu Dieseltech a co se nestalo motor je o hodně tiší,znatelnější lepší zátah a spotřeba mi klesla o 0.5l/100 a hlavně se mi zlepšily starty a odpadlo dlouhé točení motoru.Od té doby tankuji jenom tam a jsem bez problému a to mi před měsícem odešla nějaká žhavička a startuje pořád výborně.Čus
12.14, 29. 12. 2009, odpovědětAhoj.Problém jsem konečně vyřešil.Mé podezření se potvrdilo,vyměnil jsem vysokotl.cerpadlo a vše zas chodí tak jak má.Ještě než jsem vyměnil čerpadlo přišel jsem na malý chyták.Před startem stačilo čerpadlo ohřát horkovzduškou a chytlo to na otočení.Bez ohřátí začala při startu z čerpadla téct nafta.
0.43, 31. 12. 2009, odpovědětAhoj tak jsem se mezi poslednímy články dožetl, že je špatný start v naftě. Značková nafta taky nemusí být redy. Já sám jsem osobně viděl zamrzlou naftu přímo na čeprpací stanici SHELL a to podotýkám, že bylo pouze -13. (Obsluha byla na mrtvici při dotazu zda používají zimní naftu - prý ANO).Bylo to v roce 2005 čerpačka dálnice D2 hned za nájezdem od Břeclavi směr Brno.Shell naftu tedy NEBERU jen benzín. Nafta je asi opravdu nejlepší Agip Dieseltech. Jezdím Mitsubishi Canter 4.0ccm TDI auto nemám dlouho a než jsem začal tankovat tuto naftu měl jsem spotřebu cca 17l/100 a divně vibroval motor při ustálených otáčkách. Po vyjetí 5 plných nádržích tj. 500litrů motor má krásný kultivovaný chod a apotřeba klesla 12-13litrů. Byl zřejmě přidřený - ucpaný vstřik. Zdar jak sviňa. Zn: Nafta patří do traktoru.
14.51, 2. 1. 2010, odpovědět82.173.broadband7.iol.cz ahoj.. kolko ta vyslo to vysokotlakove cerpadlo ? ja mam vymenene zhavice palivovy filter baterku a stale to toci tak 5-10 sec.. ked je -2C tankujem shell pridane aditivum motor 1.9jtd 85kw ked je nastartovana ide jak vino..
9.29, 5. 1. 2010, odpovědětanybody s podobnym problemom ?
13.32, 5. 1. 2010, odpovědětCerpadlo nevim kolik,ja mam doma celej nahradni motor.Netankuju nic moc extra naftu a nic nepridavam.To,že to dlouho točí může bejt tim,že to chvili trvá než čerpadlo natlačí potřebnej tlak.Může být někde netěsnost (myslím na vysokotlaké části).Netěsné trubky,vstřik...a nebo i špatný čerpadlo.
19.53, 5. 1. 2010, odpovědětAgip dieseltech..hmmmm a co mam natankovat u nas,ked agip nemame?? :((
19.47, 8. 1. 2010, odpovědětUž si vyřešil to cukání po startu? Jinak Dieseltech na mě dojem zrovna neudělal, Verva mi přijde mnohem lepší, takže spásu bych v tom Agip "zázraku" nehledal.
21.00, 8. 1. 2010, odpovědětNa Benzine Verva Diesel
9.16, 9. 1. 2010, odpovědět