Sundal jsem deklík na motoru a koukám...? Může mi někdo podrobněji popsat, jak se ke svíčkám vůbec dostanu? Co přesně musím kvůli výměně demontovat. Vypadá to jaksi složitě... Jde o Alfu 156, 20, r.v. 2000. Je opravdu nezbytné dát tam znovu svíčky NGK? Měl jsem několik aut, naposledy Probéčko, a nikdy jsem ortodoxně nelpěl na jedné značce svíček. V tom Probéčku byly původně svíce Morcraft, pak jsem tam dal Championy stejné hodnoty a šlapalo to naplno bez problémů...
19.42, 20. 10. 2009, odpovědětSundal jsem deklík na motoru a koukám...? Může mi někdo podrobněji popsat, jak se ke svíčkám vůbec dostanu? Co přesně musím kvůli výměně demontovat. Vypadá to jaksi složitě... Jde o Alfu 156, 2.0, r.v. 2000. Je opravdu nezbytné dát tam znovu svíčky NGK? Měl jsem několik aut, naposledy Probéčko, a nikdy jsem ortodoxně nelpěl na jedné značce svíček. V tom Probéčku byly původně svíce Motorcraft, pak jsem tam dal Championy stejné hodnoty a šlapalo to naplno bez problémů...
19.44, 20. 10. 2009, odpovědětCiao,zkusím ti popsat jak na to..Sundej dekl,povytáhni fajfky,povol torxy co sou na té liště kolem dokola jak sou na ní kabely i ty fajfky a opatrně to celé vytáhni i s tou lištou jak to na ní vše drží a seš přímo u svíček motoru TS..NGK v těhle motorech mají nejdelší životnost asi kolem 100tis.km,u těch ostatních sem slyšel,že se v TS serou třeba jen po 20tis..Já sám mám ve své Alfině 156 1.8TS svíčky NGK a sem s nimi spokojen a to už má moje Alfina s těmito svíčkami naježděno 98tis.km..Cuore Sportivo
21.56, 20. 10. 2009, odpovědětDíky...
15.38, 21. 10. 2009, odpovědětBrisky stacia v pohode.
21.06, 22. 10. 2009, odpovědětbrisky sou šparný.dej NGK origo hodnoty,jinak to muže blbnout.alfi sou na to citlivý.ja dal BRISK DOR14LGS,AOR12LGS do 2.0T.S. a katastrofa! odcházeli jedna po druhé,černé-špatné spalování.předtím tam byli CHAMPION a ty šli dobře,JENŽE ty tam taky můžou být (od výrobce)
21.18, 22. 10. 2009, odpovědět