tak se mi to dnes stalo,a to jsem ji mel tak moc rad.ve 160km/h mi najednou bouchlo vpod kapotou a plno dymu.po sundani olejove vany jsem pozbiral zbytky ojnice tretiho valce.takze vysledek prorazeny kousek bloku,prorazena vana,zbrousena klikovka a zlomena ojnice.takze timto se chci zeptat jestli nekdo prodava nejaky motor nebo auto prodam.Alfa romeo 156,rok 1999,2.0 ts, 114kw.fotky muzu zaslat na pozadani
14.17, 8. 11. 2009, odpovědětteraz som kupoval motor 700euro radsej to predaj
14.54, 8. 11. 2009, odpovědětpitris,pitris, to je tak akorát na šrotovné.Buď rád, že ses nezabil-v té rychlosti?! Pošli fotečky, co to bylo za nádheru.
15.06, 8. 11. 2009, odpovědětproč se to stalo je náká prevence ?? abych nedopadl stejne )-:
16.13, 8. 11. 2009, odpovědětprevence je.Kup si rikšu jede taky dobře a ojnice co vim ji nepraskaj ! a kdyš ,tak ne ve 160km/h ! !
17.17, 8. 11. 2009, odpověděthttp://autobazar.avizo.cz/alfa-romeo-156--2858336.html
19.12, 8. 11. 2009, odpověděta co tady celou dobu s Mirkem a Honzou říkáme??? aLFA je jebka a dej to protiúčtem za 1000 kč za VW a budeš mít klid.
19.25, 8. 11. 2009, odpovědětTY pravdo mluvící vymletá. Jdi do VW fora, tam mají technickej problému víc než dost a piš jim tam, že mají Jebky a tady neotravuj. Makal jsem 7 let v Bosch servisu a mužu ti jen říct, že nejvíce aut s problémama tam bylo Audi, VW, škoda a seat. Následovalo BMW Opel a Ford. Nebudeme raději rozebírat motory PD, kde padal jeden vstřikovač za druhým a miliony dalších problému. Už vubec nebudu komentovat jak často odchází u Passatu ( od B5 ) ramena, která stojí na celé auto 20 000 Kč. Neumíš si ani sám vyměnit kolo a píšeš tu píčoviny. Zkus makat 7 let v nějakém větším servise, kde se opravují všechny značky a potom mužeš tlachat, co je mrdka. Mrdka je pro mě člověk, co si mastí Ego na Alfa forech, jak je VW nejlepší auto a přitom to je jedno z nejvíce poruchových vozu.
19.32, 8. 11. 2009, odpovědětnikdo nema zajem nebo motor na prodej?
14.18, 9. 11. 2009, odpovědětpsal sem ti maila,shánim nějaký vniřní plasty...
14.38, 9. 11. 2009, odpovědětFoli: Já se umím živit jiným způsobem, než celý život spravovat zkurvenou aLFU. Hlavně bych se nikdy neponížil jí mít, by mi byla hamba! polskej mafián
16.28, 9. 11. 2009, odpovědětja to tady taky nechapu.clovek tady napise ze mu odesel motor a shani jiny,a hned je tady jinaci tema na to ze alfy jsou sroty.lidi vzpamatujte se.nikdo vam alfu nenuti,at si snad kazdy jezdi vcem chce
17.41, 9. 11. 2009, odpovědětbyla by ti hanba mít 156 : ) ? jen se v ní svíst vid ? ten požitek z jízdy a ten nádhernej zvuk hmmmm !!! PRAVDOMLUVNEJ ty buzno ,já tě někdy svezu ,dočkáš se neboj.Vtu ránu zapomeneš že VW existuje ! !
18.06, 10. 11. 2009, odpovědětNevím no měl jsem 156 a pokud jezdila tak dobrý,ale jakmile se na to má něco koupit stojí to balík,nehledě na to že olej musí být Selenie jinak riskuješ motor,prostě Alfa je pro bohatý proto jsem ji prodal,furt bylo kam vražet-váha,varitor,šk.klapka zdvihátka,8*svičky(nemužeš dát obyč.jinak to nejede)Zkrátka žrout peněz tak at mi tu nikdo nevykládá že alfi jsou spolehlivé stroje max tak 159?
19.27, 10. 11. 2009, odpovědětJaký jsi tam lil ojel?
20.00, 10. 11. 2009, odpovědětShell, prostě jsem se v italech zklamal,koupil jsem fabii RS a mám pokoj tuk tuk,ale ten italskej styl je nejlepší to jo,Když Alfu tak 159m-jet
20.11, 10. 11. 2009, odpovědětMartine, mohu se tě zeptat co stojí balík? Měl jsem Octavii RS a díly na to byly mnohem dražší, než na Alfu
20.29, 10. 11. 2009, odpovědětTřeba 8*svíčka( NGK),nemužeš tam koupit obyčejnější olej aniž by jsi riskoval zadření motoru,krokový motorek,variator(starší tip),Ceny horních i spodních ramen+ nevíhody složitosti celého podvozku i když musím přiznat že dobrého,prostě jsem tímto podstoupil a už nikdy Alfu a ještě k tomu TS.
21.31, 10. 11. 2009, odpovědětTřeba co se týče podvozku tak je levnější jak na VW a jejich systém milionu ramen
21.41, 10. 11. 2009, odpovědět