Čau děcka, moje opečovávaná mrdka made in Italy se poslední doupu nějak vzpouzí. Když brzdím na plno tak dostávám kopance do brzdového pedálu a zepředu je slyšet silné kovové klepání. Tak jsem vyměnil staré zrezlé kotouče za ATE a destičky ATE a vyměnil si komplet kapalinu. A zase to samé!!! Když zmáčknu pedál na doraz tak hned KLEP KLEP KLEP a pedál začně kopat jak na starém fichtlu, když se startoval sešlápnutím...to už dlouho nepamatuju!!! Čím by to mohlo být? Všechno jsem zkontroloval a nikde nic nedrhne a kotouče jsou nové....vzadu zánovní a nové desky a vpředu funglovky týden staré.
20.12, 10. 11. 2009, odpovědětZapoměls tam dát píčo kola:-))
20.18, 10. 11. 2009, odpovědětco myslíš tím brzdim na plno to jako že dupnes na brzdu? nespusti se ti nahodou pritom abs pri brzdeni naplno to by odpovidalo zpetnym razum do brzdoveho pedalu? Ale jinak to vypada na zvlnene brzdove kotouce nemas je uz hodne tenke?
20.47, 10. 11. 2009, odpovědětted jsem si to precetl jeste jednou : ) kotouce si menil takze jeste zavzdusnene brzdy ?
20.48, 10. 11. 2009, odpovědětHoši hoši, s takovýma odpověďma děláte Alfe Romeo kurevskou ostudu!!! A pak se divíte, že se nám VW kokokokokokoti smějí? Dostal jsem tři odpovědi a dvě sračky z toho. Ach jo.....trapas Takže znova: Běžínkal jsem si do obchodu pro nové nové nové kotouče ATE POWER DISC A NOVÉ destičky ATE...... gondal: Ty, takhle funguje ABS? Že to dává rázy do pedálu a vpředu u kol to klepe? Ale o co to klepe?????? Mě nikdy u jiných aut ABS takhle neklepal. Alfa 156 to tak dělá? A jaká součástka to tam tedy jako rozpojuje, aby se neblokovalo kolo? To je mechanicky???? Já myslel, že to je elektronika plus zásah do hydrauliky...hmm...to čumím.
21.06, 10. 11. 2009, odpovědětČau děcka, moje opečovávaná mrdka made in Italy se poslední doupu nějak vzpouzí.TO MLUVÍ ZA VŠE!!
21.32, 10. 11. 2009, odpovědětgondal: Tak to přečt iještě jednou....vyměnil jsem i kapalinu DOT4..... ono to brzdí slušně...když mačkám pedál do 3/4 ale když ho dám až na podlahu tak to začne kopat a vpředu to tluče jako kdybys malým kladívkem tloukl do kovu..jasný zvuk..
21.08, 10. 11. 2009, odpovědětno jo to by si ale milost pán musel lépe vyjadřovat, radit na otázku typu : Když zmáčknu pedál na doraz tak hned KLEP KLEP KLEP a pedál začně kopat co si pod tím má člověk asi představit co? jinak při dupnutí na brzdu a následném spuštění abs vybruje do pedalu nevim teda jestli je to u afly jinak nemám ji tak dlouho abych měl vše v merku. Klepání z osobní skušenosti zvlněné kotouče, nebo destičky který jsou posunutý. Co ti to dělá když jedeš třeba 30km/h pustíš volant a začneš brzdit zatáčí samo na některou stranu?
21.43, 10. 11. 2009, odpovědětTo jsou sakra tvrdá slova...skoro frajerská " KOKOTlíno" sorry... kokolíno!!! Dle toho, co píšeš, jsem pochopil, že autům i rozumíš, tak sem neházej takové sračky...když ti nikdo neporadil, tak si zajdi do servisu, jak to dělá dalších milion řidičů!! Si myslíš, že ti to tady přes net opravíme?? Hee?? ABS vždycky při spuštěni ti začne kopat do brzdového pedálu, to jakou intenzitou záleží už asi jen na značce auta a to, že ti při prudkém brždění začne něco silně klepat ve předu si už zjisti sám! Víš kolik věci ti může na autě kovově klepat? Auto není z plastu frájo, když chceš řešit problém s někým, je třeba to lépe popsat nebo nás tady přestat srát tvýma otázkama!!Ale aby jsi neodcházel jen se sklopenými uši, tak ti aspoň pochválím výběr značky brzd! Cuore sportivo
11.34, 11. 11. 2009, odpověděthned ma napadla najprimitivnejsia vec - co tak odpojit jeden snimac vpredu nech system odpoji ABS a par krat zaflekovat bez neho ? tym hned vylucis kopec moznych pricin.
16.07, 12. 11. 2009, odpovědět