Zdravim vsechny. vim ze se o tom uz psalo dost, ale nejak si nevim rady. Mam 1,9jtd 77kw ted uz bez klimatizace. Po vymontovani klimakompresoru a vodici kladky, nahrazenim remenu za kratky pro model bez klimatizace se na remenu zacly hodne projevovat (a to i zvukove) silny vibrace. pri blizsim zkoumani sem zjistil, ze dost vibruje napinaci kladka. tak sem ji odsroubil a i kdyz se nezdala nejhorsi, koupil sem za 1500 novou.Malinko sem to zlepsilo, ale zadna slava... tak ma dotaz, jak poznam, ze je spatna hlavni remenice? sem ji mel sundanou, vypada jak nova, ta guma neni nikde utrzena nebo cokoli jinyho, tak fakt nevim, co by ji moho byt.. taky sem myslel ze by to mohla byt volnobezka na alternaru, no ale zjistil sem, ze tam zadna neni :-) a alternator se zda byt v poradku, krasne se toci a bez vule... Tak pokud by mi nekdo mohl poradit, cim by to sakra mohlo byt, tak predem diky. Dost mi to leze na nervy a prijde mi to divny. je tam ted uz jen hlavni remenice (vypada opticky OK), nova znackova napinaci kladka, alternator bez volnobezky (na ten mam podezreni) a servocerpadlo. takze velice jednoduchy, ale nefunguje to!!!
21.43, 5. 12. 2009, odpovědětpanove opravdu nevite jak se da poznat spatna remenice na jtdckach? teda jestli to vubec jde poznat... anebo za kolik by byla na prodej klidne i starsi, ale zarucene dobra remenice?
16.54, 6. 12. 2009, odpovědětMam nove za 2100kc jak na 1.9/2.4jtd. 608/815213
21.43, 6. 12. 2009, odpověděthele a nemohlo by to byt servo cerpadlo?
10.31, 8. 12. 2009, odpovědět