dnešná diagnostika (u motora 1,9 JTD) mi ukázala opäť a zas závady :( , okrem toho že mi svieti kontrolka vstrekovania (už asi fakt vytiahnem tú mizernú žiarovku...) 1.snímač tlaku rozvodu paliva 2.cirkulácia výfukových plynov ten snímač pokiaľ je teda zlý kúpim nový, ale čo znamená závada č.2 a čo mám vymeniť netuším.Štart mám celkovo zlý to mi zdiagnostikovať nevedia to je tápanie v hmle. Ak z Vás mal niekto podobný problém uvítam Vaše nazory, postrehy či radu.Uvítam aj niekoho s diagnostikou resp. kto má v oblube alfička pre stanovenie závad nakoľko servis sa tvári výmenkárskym spôsobom v odstranovaní chýb a to pomaly celým motorom, alebo nemiestnou poznámkou no to sú hold alfy . Ďakujem vopred Všetkým
17.11, 22. 3. 2007, odpovědět1. špatný regulátor na čerpadle DRV 2.EGR ventil, pravděpodobně jeden z tlak. snímačů asi ten na předním čele. Často stačí z něj sundat sítko a vyčistit ho, nebo ho tam vůbec nevracet.
19.17, 22. 3. 2007, odpovědětAhoj Rone, píšeš , že asi ten na prednom čele, ja registrujem u 1,9 JTD jeden na čerpadle tzv. elektromagnetický (DRV ventil ten s malou guličkou) to asi nie je on. Musím mrknúť na čele ako píšeš a vyčistit sitko. Nevieš čo znamená závada "cirkulácia výfukových plynov" ? Dík
20.29, 22. 3. 2007, odpovědětrecirkulace výfukových plynů je EGR ventil. U 1,9 ho ovládají 2 pneumatický spínače. Ten co bude asi špatný je na předním čele a vede z něj podtlaková hadička přímo do turba. Záleží jesli máš CF2 nebo CF3. Ale pokaždý tam tenhle je. U staršího CF2 je myslím na zadním čele před kabinou, a je jenom jeden. Je na něm taková kostička. Tu opatrně odendej a vyčisti to sítko, nebo klidně jezdi bez něj. Ten DRV je na čerpadle a snímá tlak přímo v CR, tlak nafty. Čau
20.53, 22. 3. 2007, odpovědětDiky Rone, pomohol si mi !Podla tej tlakovej hadice a opisu to určite nájdem . Este az dik
21.10, 22. 3. 2007, odpovědět