Ahoj všichni, prosím o radu. Koupil jsem Alfu 156-2.0TS, ale bohužel jen s jedním klíčem a bez kódové karty. Baterie v autě byla vybitá, tedy koupě bez vyzkoušení- zase ale byla super cena. Mechanik dal novou baterii a při otočení svítilo Code a nešel benzín do válců. To už nějak opravil, ale teď zase nejde jiskra. Neví někdo co se má přejít, zkontrolovat nebo vyměnit? Díky moc za rady.
10.38, 8. 12. 2009, odpovědětpodstatne je, ze ste nasli motor pod kapotou ( bez vyzkouseni : )
11.28, 8. 12. 2009, odpovědětMilan skus havarijni spinac pod sedackou, ten je podle schemy primo napojeny na zapalovani. Poslu Ti schema na Tvuj mail.
15.23, 8. 12. 2009, odpovědětAhoj všichni, tak už to valí. Byl to snímač klikové hřídele. Ale zase přestal fungovat větrák topení a stěrače a pojistky pod přístrojovkou jsou dobré. Ale pro jistotu, nemá někdo schéma pojistkové skříně. Díky.
16.31, 8. 12. 2009, odpovědětkontroloval si i horní pojistky nebo jenom ty spodní? to vypadá že se ti spálila pojistka 7,5 hnědá která je v druhé pojistkovce nad tou kterou vidíš normálně musíš se podívat trochu zespodu
13.29, 11. 12. 2009, odpovědětSunic-mas jeste na dily motor 2.5v6???dej mi vedet na 608/815213 martin chrudim-diky
15.48, 11. 12. 2009, odpovědětJo a co je to vlastne super cena?????to me zajima,nic proti.diky
15.48, 11. 12. 2009, odpovědětAsi něco ještě mám, ale řek bych, že bude většina nepoužitelná.. jak jsem tu svou 156tku uvařil, tak z něj mechanik bral různý dily a tak nevím co mu zbylo. Ale fakt asi nic velkýho.. a z bloku motoru plánoval podstavec pod stůl :-)) Já teď mám 159tku, sice jen 1.9JTDm, ale aspoň jezdím ;-)
19.23, 11. 12. 2009, odpovědět