Čus mám 156SW, 2004 JTDM, i když tady hledám tak se mě zdá, že tenhle problém mám jen já, a to tento. Většinou na dálnici nebo v rychlostech nad 100km, když musím ubrat a hned přidat, tak auto zahlásí go to dealer a přepne se do nouzového režimu(ale né vždy), já zajedu ke krajnici chcípnu nastartuju a auto zase normálně jede, v létě se mě to nestávalo a když tak jen minimálně, ale teď v zimě je to častější a už mě to sere. V servisu zahlásila diagnostika, chybu tlaku vzduchu nic víc nic míň, vše se prověřilo rozebralo a nakonec se vyměnil se nějaký ventil za 1660 a 14dní a 1200km pokoj, jenže dnes ráno na dálnici zase. už fakt nevím PROSÍM PORAĎTE
18.55, 8. 12. 2009, odpovědětAhoj vím asi co to je,mě se to stalo taky. mam 1,9Mjet 16V.2004.v letě v pohodě a v zimě mi to udělalo několikrat při větším zrychlením nebo při předjíždení.zahlasilo to přesně jak tobě.zjistil jsem že,mam špatný(zaoxidovaný) kontakt na elektromagnetickém ventilu co ti otvírá turbo.je umistěn na předním čele jak jsou chladiče.posilam ti odkaz jak ten ventil vypadá.http://www.dilyfiatov.cz/p1328-elelektromagneticky-ventil-egr-1-9jtd/zkus se podívat na ty kontakty.ja je vyčistil prostříkl a od te doby je klid.
19.19, 8. 12. 2009, odpovědětdíky, ale tohle je přesně to co mě měnili naposledy a problém přetrval, musí to být ještě něco jiného, myslel jsem, že váha, jenže ta prý nenapíše tu hlášku a nepřepne motor do nouzového režimu. TO MÁM URČITĚ ZA TO, ŽE JSEM VYMĚNIL V6 ZE JTD
19.32, 8. 12. 2009, odpovědětTady se potvrzuje, že aLFA je mrd*a
19.35, 8. 12. 2009, odpovědětNa tom ventilu jsou docela kratké kontakty,zkus na ně kouknout.a ujisti se že dobře drží.
19.55, 8. 12. 2009, odpovědětMuze to byt jen tim ze se turbo da prilis vyskoty tlak a aby se neposkodily vysokotlake hadice skoci do nouzoveho.Me vzdy pomuze nechat turbo vycistit a upravit regulaci.stoji me to tak 1500kc.Protoze jakmile aktualni tlak od turbe prekroci 3BAr skoci do nouzoveho.
19.59, 8. 12. 2009, odpovědětJestě se chci zeptat v nouzovém režimu ti to jelo normalně nebo jako bez výkonu(bez turba)
19.59, 8. 12. 2009, odpovědětna kontakty kouknu, turbu je vyčištěné a odskoušené, takže myslím, že ne. A když přeskočí do nouzáku tak nemá výkon, ale po restartu motoru hned jede normálně a chyba se třeba tejden neukáže
20.04, 8. 12. 2009, odpovědětI mě to tak dělalo přesně!!!
20.09, 8. 12. 2009, odpovědětok díky kouknu na kontakty, ale nezdá se mě to, přeci když mě před 14 dny měnili celej egr ventil tak snad ty kontakty očistili.
20.19, 8. 12. 2009, odpovědětmoze to mat vela pricin a le hlavne si myslim ze to moze bit egr ventyl alebo variabilne lopatky v turbe sa zaseknu a preto ide auto do nudzoveho rez.
20.29, 8. 12. 2009, odpovědětten ventil co tu pisu sa da jednoduchpo zmerat podtlakovou pumpou:) je to vsetko vyrobene v Nemecku to len pre toho Jebka Honza:))
20.31, 8. 12. 2009, odpovědětChlapy, jak píšu EGR je nový 14 dní a cely systém kontrolovali v BOSH servisu ve Fryštáku a tvrdili že turbo odskoušeli a dává super, že tam chyba není. Co ta váha, nevíte jestli taky čirou náhodou nepřepíná do nouzáku
20.40, 8. 12. 2009, odpovědětmám tam odsud vyjetý papír a všechny tlaky jsou v zeleném, takže váha přepne do nouzáku a když otočím motor tak jede normálně, nebo myslíš jako otočit tu váhu
20.57, 8. 12. 2009, odpovědětTo mi dělalo přesně to samé na 1.9 jtdm když jsem ji přivezl z němec. Myslel jsem si, že mi nefachá regulace, tak šlo turbo ven, rozebral jsem ho vyčistil, i když regulace chodila krásně lehce, tak jsem si říkal, že tou regulací to asi nebylo, a když jsem namontoval turbo zpět, koukám že je spuchřelá ta malá hadička co vede do turba a ovládá podtlak, tak ji zkus zkontrolovat, může ti přisávat falešnej vzduch a potom to špatně reguluje.
20.59, 8. 12. 2009, odpovědětmyslíš hadičku od EGR ventilu?
21.06, 8. 12. 2009, odpovědětNe hadicku od ventilu regulace turba k turbu,vede po stene sahary u chladice dolu k membrane u turba,na 156 je menim na vsech co privezu protoze u 50% alf 156 jsou zpuchrele apak prisavaji vzduch a turbo spatne reguluje.
21.55, 8. 12. 2009, odpovědětfajn díky za typy, vše zítra okouknu. Kdyby ještě někdo něco, klidně pište, už jsem z toho fakt hotovej
22.09, 8. 12. 2009, odpovědětcau 156SW 1,9JTDm (140cv,2002), ak si vsetko skontroloval a vahu este nie,tak podla mojich skusenosti to moze byt aj ona, lebo som mal ten isty (podobny) pripad: http://www.alfa156.cz/diskuse/technika/55717 ,popisanu poruchu odstranila vymena vahy. Vaha sa sundava postupne myslim. Jeden z problemov vahy su jemne vykonove diery (diera), skus si do kopca, trojku, stvorku od 2000 vytocit a vsimni si, ci nieje jemny pokles vykonu (nie silne trhutie,lebo vtedy to moze byt zasekavanie turba), takze jemnejsie diery,ale citis ich najlepsie do kopca. Ludia pisu, ze po odpojeni vahy auto ide "defaultne" na mojom (od 2002 facelift a novsie) uz auto bez vahy ide dost tazko, mne aj po odpojeni ciastocne chybnej vahy, auto bez nej ledva nastartovalo. bolo to pred rokom,som ju vymenil a rok nic,ale asi tyzden dozadu, presne to iste co sa stalo tebe na dialnici,ale zatim len raz, ale novu vahu uz mam v kufri. samo ze diagnostika mlci :) vela zdaru
8.55, 9. 12. 2009, odpovědětdiky, od rana kolem toho litam, vse jsem okouknul a vycistil, v servisu me tvrdi, ze vaha vzduchu by to byt nemela, protoze to hlasi chybu tlaku vzduchu, a ne chybu vahy vzduchu, nic mene ted stahuju jak cistit vahu a jdu na to, protoze furt je lepsi zacit vahou, nez repasem turba, protoze v servisu me tvrdi, ze to turbo by to MOHLO byt na 90 procent
9.33, 9. 12. 2009, odpovědětZkouknul jsi tu hadičku co jde do turba?
11.52, 9. 12. 2009, odpovědětjo jo ta je nova, menili ji v servisu, kdyz zkouseli tesnost a tlaky turba
14.58, 9. 12. 2009, odpovědětTak otestuj tu váhu vzduchu. jestli je špatná, nebo horší může nadělat pěkný problémy.
16.10, 9. 12. 2009, odpovědětja to mel to sami a vymenil jesem cidlo tlaku turba a mam pokoj....
18.04, 9. 12. 2009, odpovědětčidlo tlaku mám už také nové, podle všeho co jsem dnes zjistil jsou to opravdu lopatky v turbu. V pondělí už jsem objednán na servis, nejdřív ho jen vyčistí, tak jak to píše MATES a uvidí se, snad to konečně bude ono. Určitě dám vědět. A DÍKY
18.28, 9. 12. 2009, odpovědětMyslel jsem že ti turbo už rozebíralia čistili? Jestli ne, tak je to jasný.
19.30, 9. 12. 2009, odpovědětjo to jsem si myslel taky, protože když měnili ten ventil, tak dali všechny ty hadičky nové a zkoušeli turbo, ale jen elektronicky, prý ho nerozebírali, když vše bylo podle diagnostiky ok, což mě vlastně i dokazuje ten vyjetej papír, tak prý k tomu neměli důvod.
19.39, 9. 12. 2009, odpovědětahoj, prosim Ta napis potom ak to vyriesis a ako to dopadlo:) dakujem
8.49, 10. 12. 2009, odpovědět