Z ničeho nic mi začalo strašně drnčet v motoru (2,4 jtd 100Kw) a jen v nízkejch otáčkách, když je motor v tahu má zvuk o.k. Nevíte někdo co by to mohlo být, popř. jak to odstranit? auto jede dobře, žádná kontrolka se nerozsvěcí, takže snad vše funguje, jen to má na volnoběh šílenej zvuk ...je to jak traktor.
18.57, 12. 12. 2009, odpovědětTo by mohla byt remenice mikroremenu na klice,koukni jestli neni zpuchrela.jinak je prodavam 2100kc.mej se martin
23.27, 12. 12. 2009, odpovědětaj mne motor huci ako traktor a viem urcite ze to je hlavna remenica motoru
9.58, 13. 12. 2009, odpovědětJinak cena 2100kc za novou,ne starou.
10.40, 13. 12. 2009, odpovědětPodle mne je to řetěz na olejovém čerpadle
18.36, 13. 12. 2009, odpovědětPokud ti to nedela za studena... ale az za tepla (kdyz zridne olej) tak je to 100% retez olejoveho cerpadla. Ten se vytaha plus minus kolem 200 000kilometru. A potom drnci a to dost hlasite.
6.22, 14. 12. 2009, odpovědětdělá to i za studena a je to hroznej kravál.. ozývá se to někde ze spodu, jako od rozvodů
19.43, 14. 12. 2009, odpovědětchlapi mne zas pri volnobehu svieti taka cervena kontrolka vyzera to ako potrubie nie je to vstrekovac taka ina je tam a ked idem alebo pridam na 1500 otacok zhasne to ak je pod 1500 rozsvieti sa ale ide normalne stale 2.4jtd
20.13, 14. 12. 2009, odpovědětPro tohoto: 9miki10 kamaráde pokud nejsi schopen zjistit a nakonec i vědět co znamenají jednotlivé symboly na palubovce vrať prosím řidičák prodej nebo daruj auto a již nikdy se neobjevuj na silnici neboť jsi potencionální viník těžké dopravní nehody. Zcela upřímnš.lidi jako ty nepatří na silnici
14.25, 16. 12. 2009, odpověděthttp://www.novinky.cz/krimi/187111-teprve-18lety-ridic-audi-se-sklonil-pro-mobil-a-zabil-chodkyni.html Přesně takoví, nezlob se ale triviálnost tvého dotazu mne nadzvedla
14.27, 16. 12. 2009, odpovědětno, mě auto jede taky úplně normálně, žádná kontrolka nesvítí, jen to hrozně rachotí na volnoběh a v nízkejch otáčkách,,, je to takovej drnčivej zvuk, bojím se, že to bude ten řetěz na olej. čerpadle :(
21.16, 14. 12. 2009, odpovědětZase bych z toho takovej problem nedelal.... ja drncim uz peknejch par tisic kilometru. Na cuoresportivo.net se to uz hodne probiralo. Nekdo to i vymenil a drncel porad. ona je od toho cerpadla jeste pohanena vyvazovaci hridel, a ta je do cerpadla jen jednoduse zastrcena a ten spoj pry umi drncet taky. Kazdopadne olejove cerpadlo je na strane rozvodu. Takze by to mohlo byt ono. Vymena je asi pekna pakarna ( vana a buhvi co jeste dolu ) a rekl bych ze na to cerpadlo asi druhovyroba take nehrozi....asi bude pekne mastne. Ja jsem zesilil radio a jezdim dal....prozatim. Pokud uz s tim mate nekdo hlubsi zkusenosti, tak si rad neco prectu....a popripade taky vyresim.
1.01, 15. 12. 2009, odpovědětJeste pro doplneni, slysel jsem, ze kdyz uz vymena tak nejlepe to cerpadlo, vyvazovaci hridel plus loziska hridele...
1.03, 15. 12. 2009, odpovědětčistě teoreticky, když se bude jednat o řetěz na čerpadle, dá se s tím jezdit? nemůže se tím něco poškodit? ..nemůže se přetrhnout?
14.08, 16. 12. 2009, odpovědětten retaz olejovyho cerpadla vubec neres, ten to nebude, to by nezacalo jen tak z niceho nic... to bude nejspis ta remenice mikroremenu jak psal martin, pripadne nejaka kladka. Jestli mas nejakej vercajk a mas moznost, sundej mikroremen a nastartuj a uvidis co to bude delat, pripadne rovnou odzkousej kladky.
14.32, 16. 12. 2009, odpovědětahoj ja mam mozna podobnej problem me drnci auto na volnobeh a pak kdyz je v otackach tak je OK.vymenil jsem remenici klinoveho remene , napinaci kladku tu s tou pruzinou , obe ty plastove kladky, lozisko na klimakompresoru.altik a servo cerpadlo je puvodni a porad to drnci.kdyz sundam remen tak je auto tichoucky, kdyz ho nasadim hluci.taky nevim co to je a rad bych to vyresil.jeste si rikam jestli nemam nacaty servo cerpadlo.
21.28, 17. 12. 2009, odpovědětNa 100 % to bude ta řemenice mě to dělá taky a hlavně za studena,co se týče kontrolky toho vstřikovače tak to kontrolka diagnostiky motoru a pokud to dělá jen občas tak to bude hlásit chybu plnícího tlaku turba (to nutně neznamená výměnu turba).
21.30, 17. 12. 2009, odpovědětČauky lidičky vyřešil jsem problémy s cvakáním olejového čerpadla, postup práce : 1 sundat olejovou vanu je tam cca 10-15 čroubu torx poté sundat kryt od rozvodů, sundat držák motoru na horní straně při pohledu na motor levej roch motoru ,poté sundejte řemenici klínového řemene, poté si začárkujte rozovody, bílou fikskou jak ozubené kolečka tak řemen, ( já jsem si měnil rozvody sám a můžu říct že to de doma na koleni trošku píp s napnutí kladky, ale nastavil jsem ji na půlku její možnosti napínat tak snad žádnej problém s tím nebude.poté odšroubujte cca 6-8 čroubků ( 10 klíč) hned za řemenicí ti drží olejové čerpadlo, poté sundejte čerpadlo klimatizace 4 šrouby, sundejte hadice od vody ke chlazení oleje u olejového filtru, sundejte olejový filtr, sundejte samotné chlazení filtru a čerpadlo půjde ven, až ho budete mít venku tak si ho rozmontujte uříznete rozbrušovačkou náhon na vyvažovací hřídel, poté sešroubujte, je tam držák samotného řetázku jako vy platová drážka slouží jako vedení řemenu ten je tam upevněn tak že je ve středu díra a je to zasunuté do hliníkového výlisu, aby to tam nelítalo tak jsem tam narvla šroubek do dřva a zalomil, aby to tam nelítalo. poté to celé spátky zašroubujte nasadte řemeny a vyměnte si olej a cvakání je prič :) je to tak na 10 hodin práce pro neznalého, ale přeci jenom lepší než si nechat v servise za 7 tis. práci + 12tis materiál případné dotazy pokládejte v diskuzi s názvem Cvakání 2.4 JTD Králík najdete v kolonce hledej.Chci dodat že odpojení vyvažovací hřídele nemá vliv na chod motoru, požná bych řekl že to má lepší chod :)
23.54, 23. 5. 2012, odpovědětcauko ten problem s traktorovim zvukom som mal ties a ked som pridal bolo to ok bol to snimac tlaku na rampe do strekou vimenil som ho auto pradie ako ma.
20.55, 28. 3. 2014, odpovědět