Ahojte,prdla mi spodna hadica z turba a chvilu trvalo kym som ju vymenil. Po vymene auto aj tak sklbalo ale benej az to postupne prestalo...pamatovy efekt?:-)) Ale ked som teraz pozeral tu druhu hornu ,co ide do motora tak som zistil ,ze v mieste kde sa hadica pripaja k motoru...je tam nejaka klabka ,ktora je strasne zasrata olejom a kuskami drobnych zvyskov gumy...Neviete co s tym? Moze to mat za dosledok ,ze sa mi zda ze mi nejak chyba ten turbo efekt....sa mi zda ako by malo menej ako 103kw.A este nieco ...ked prudko chcem akcelerovat na 5ke tak pri nejakych 2800ot sa rosvieti kontrolka motora...a posle ma do servisu.Ked potom styri krat nastartujem a popresuvam sa tak na piati krat ostane kontrolka zhasnuta a auto uz nejde v nudzovom stave.Nevieto co by to mohlo byt?
22.53, 28. 12. 2009, odpovědětz toho co pises mas 2,4 jtd a v mieste napajania hadice od Inter/kulera"/ na motor by uz ziadna klapka nemala byt priestor mas zasraty od vyfukových plynov od EGR ventilu ten treba zaslepit plieskom a hotovo bude to lepsie /o 10%/ tahat zo spodu necititelny rozdiel ale aspon ti nebude spinit sanie a ak takze to nie je guma ale olej sadze dokopy a vznikne z toho hmota ako guma mozno ti uz turbo tlaci olej do sania interkuler" musis mat potom asi riadne zasraty rozobrat a vyčistit z benzinom a potom poriadne vyfukat vzduchom kompresorom
17.54, 31. 12. 2009, odpovědětmam 1.9ku 16v. Kde mam hladat EGR.Pocul som ze pri cisteni musi byt clovek velmi opatrny lebo vraj ak sa to dostane(benzin) do sa nia moze to znicit potom motor.Naco tam potom je ten EGR ventil ked ho mozes zaslepit?
23.23, 4. 1. 2010, odpovědět