Umí někdo vyřadit softwerově EGR ventil u multijetu? Je to dost problém, když ho zaslepím mechanicky, tak se rozsvítí kontrolka, protože asi váha vzduchu pozná, že tam nejde část spalin z výfuku
9.59, 6. 1. 2010, odpovědětTak vymen Erg a je to ne.
17.13, 6. 1. 2010, odpovědětuž jsem ho vyčislil, tak je to v pohodě, stějně bych ho ale chtěl nějak vřadit, myslím že je tam tak akorát na ekologii, jinak autu škodí
21.05, 6. 1. 2010, odpovědětVyradit nejde ,len ho pripadne zaslepit ,ale musis tam mat otvor ,aby to riadiaca jednotka nespoznala . Takze spaliny ,tam aj tak pojdu ,ale sa to nenasere tak skoro!
21.37, 6. 1. 2010, odpovědětProsim tě ucpi tu trubku co ti jde nazpět k sání od EGR celou kouskem plechu a máš klid. jednotka si bude myslet jak to krásně spaluje, takže nebude hlásit žádný zavady a ještě ke všemu ti pustí krapet víc nafty na lepší odpich:)
20.54, 7. 1. 2010, odpovědětMozna u JTD,ale nie u mJTD
21.34, 7. 1. 2010, odpověděttaky myslím že u multijetu to nejde jenom plíškem, jednotka si kontroluje procento spalin v saní a když tam nejsou, nahlásí chybu
23.00, 7. 1. 2010, odpověděthttp://www.156club.sk/viewtopic.php?f=28&t=737
20.08, 8. 1. 2010, odpovědětDíky za odkaz, tam jsem se toho dozvěděl hodně. Myslím že by to šlo lehce vyrobit, nechce se mi za to davat 500 u fiatu. Jenom bych potřeboval vědět jaký tam bude nejvhodnější material. Bude to asi nějaký nerez, nevyznám se v tom, hlavně aby to vydrželo tu teplotu a taky aby ten material vydržel po chemické stránce
21.26, 8. 1. 2010, odpovědětnebo jestli by ten člověk, co to prodává na tom odkazu byl ochotnej to poslat do čr
21.28, 8. 1. 2010, odpovědět