Cavte chalani.CHcel by som vas popitat za aku dlhu dobu sa vam zohreju vase alfy na pracovnu teplotu,lebo mne asi tak po 20 km.A este sa chcem spitat ked zostanem autom stat na mieste tak klesne teplota na 50 stupnov a ked sa pohnem tak zas vybehne na 80stupnov.Je to u alf normalne .Aked ju necham vrcat rano pred domom tak sa vobec nezohreje ani po polhodine a termostat je novy.
19.14, 7. 1. 2010, odpovědětaký motor?
19.17, 7. 1. 2010, odpovědětdivnej termostet
19.19, 7. 1. 2010, odpovědětničí se motor
19.33, 7. 1. 2010, odpovědětNenechavaj vrčat auto pred domom, je to asi to najhoršie čo mu v mraze možeš urobiť, 30 sekund a na nizkych otačkach ( do 2000 - 2200 ot/ min. ) odchod.
19.47, 7. 1. 2010, odpovědětmam 1,9JTD 81KW mam to stejne...
7.48, 8. 1. 2010, odpovědětMne sa to sprava tak isto,1.9 103kw .Vymenil som termostat ale vobec sa to nezmenilo.:-(((
22.25, 7. 1. 2010, odpovědětdela mi to same termostat novy 1.9 81kw,podle me je to normalni
22.50, 7. 1. 2010, odpovědětMne to robi tiez ale ked auto ide tak sa zohreje normalne na 90. Takze auto necham poklepat ani nie minutu a idem.
10.52, 8. 1. 2010, odpovědět# Kolísání teploty Stává se vám také, že ručička teploměru stoupá hodně pomalu? Dosahne 90°C a po několika kilometrech klesne až k 75°C? A pak opět stoupá až k 90°C? Alfa Romeo používá odlišný systém pro měření teploty než např. Opel, Audi, VW atp. Rozdíl je v podstatě v tom, že teplota stále stoupá a klesá, protože je zde termostat, který otevře chladící okruh, když teplota dosahne 90°C. Když se termostat otevře, vězšina relativně chladné vody opět schladí čidlo až k 70°C. Alfa ukazuje okamžitou teplotu chladící kapaliny, kdežto většina ostatních aut pouze odhaduje PRŮMĚRNOU teplotu, proto se pohybuje velmi pomalu a neukazuje mezní hodnoty jako Alfa. Myslím si, že je to tak dobře, protože „normální“ řidič zpanikaří a ihned vyrazí do servisu zkontrolovat, zda-li je vše v pořádku. Ale Alfu řídí alfisti, kteří jsou Alfou fascinovaní a zároveň zběhlí a mají nadhled. Tak zapomeňte na obtěžování servisáků, užívejte si Alfu, a rozumně kontrolujte množství všech provozních kapalin. Nezapomeňte také na benzín ;-). 14.49, 7. 12. 2009, odpovědět # sergi: Re: Termostat Zdravim.Před rokem dal novy termostat,orig.BEHR,+teplotni čidlo a je to stejny, teplota kolisa 65-85C,zbytečně vyhozeny prachy.1.9jtd16v 14.58, 7. 12. 2009, odpovědět
19.29, 8. 1. 2010, odpovědětAj mne to robi :))) Mam 2.4 Mjet
19.31, 8. 1. 2010, odpověděts tou teplotou to je normalne,ono to cidlo je da sa povedat za termostatom,takze ked otvori tak zmera vodu z chladica a nie teplotu v motori.a z tym zahrievanim,ja vypnem kurenie prejdem cca 5 km a je zahriaty asi na tu 70tku,potom zapnem kurenie je to v pohode.a moja alficka je super,2 roky a ziadny servis len vymena oleja,selenia WR ,aditivum LIQUID MOLLY,treba sa starat.mam 1,9jtd,77kw 230 000,paradne vozenie,vynikajuca spotreba atd.
18.59, 9. 1. 2010, odpovědětja mam 1.9 JTD A TAKTIEZ SA NESKOR ZOHRIEVA 15kkm volna jazda 19kmm ked jej nalozim ale to len obcas ked sa ponahlam ked musis tak musi teplota potom spadne na 70stupnov a to pravdaze mam zapnuty fukar na teply vzduch to motor schladi
20.38, 9. 1. 2010, odpověděthele tak jak to teda je mam nechat motor zahrat chvili na miste nebo mam hned vyrazit.
20.46, 9. 1. 2010, odpovědětsupr dikec
12.59, 10. 1. 2010, odpovědět