Alfa přestala startovat. Startér ok, vyčištěné všechny vstřikovače bosh, vyměněn vysokotlaký ventil...auto pořád ne a ne naskočit. Jakmile se při startu pomůže startovacím sprejem, auto naskočí a během jízdy i při pozdějším startování relativně ještě teplého motoru, vše bez problémů. Nechal jsme změřit tlaky ve válcích a výsledek je takový, že na prvních dvou válcí jsou tlaky cca 22 a 24, na ostatních třech od 32 do 36. Chtěl jsem se zeptat, jestli má někdo podobnou zkušenost, případně poradit co by mohlo pomoct (a na kolik by taková oprava mohla vyjít). Jedná se o AR 156 SW r.v.2001, 130 tis. km. Přem děkuji za všechny podnětné připomínky a rady. Ciao! Fox
16.24, 18. 1. 2010, odpovědětJá nevím kolik mají tlaky JTD,ale správné u Astry 1,7 DTL má mít 17.2bar(1720kPa) Rozdíl mezi válci větší jak 1.5bar(150kPa) už značí něco opotřebované.Což je cca 10%.Ať je to kolik chce u Alfy,každopádne je něco blbě.
20.40, 18. 1. 2010, odpovědětNo to že je něco blbě mi taky došlo...sice mi to moc nepomohlo, ale i tak dík
13.03, 19. 1. 2010, odpovědětČau. Podle toho co říkáš si myslím že by to mohly být žhavící svíčky. Nikde se tu nezmiňuješ že jsi je měnil nebo měřil, tak proto.
10.00, 20. 1. 2010, odpovědětNormalni tlak je 20-25 barov. Maximalni povoleny rozdiel je 10% medzi jednotlivymi valci.
10.24, 20. 1. 2010, odpovědětKeby si tu mal mail, tak Ti poslem data nastaveni vytlacene.
10.42, 20. 1. 2010, odpovědětŽhavící svíčky jsou změřené a ok. Co se těch tlaků týče tak na první pohled je vidět, že rozdíl je mnohem větší než těch 10%. Díky za každou připomínku. Jinak můj mail je j.froncek@seznam.cz
13.45, 20. 1. 2010, odpovědět