Viem ze alfa je o pocitoch, preto ju mam a rozmazlujem ;) Ale vadi mi jedna vec, hluk v kabine auta uz od 140km/h. Je to moj subjektivny pocit a je vela aut co je na tom horsie, v oktafke sa od 100ky neda rozpravat, ale oktafka nieje auto. A na hluku sa popisuje vela parametrov ako je stav povrchu, gumy, loziska, atd ... Mam 1.8TS na okresky je to auto ako stvorene, vyborny zatah, zrychlenie odhlucenie. Jedine tie dialnice. Po 5h na dialnici mi ten hluk v kabine celkom vadi. Je jasne ze chcem pocut motor ked ho tocim do vysokych otacok, ale tie su pre mna 5tis a vyssie. Vytaca ma ze auto je hlucne uz od 3600ot/min. Nikto sa zatial nesnazil nejak ten hluk odrusit ? Trochu pomohlo dat presne gumene auto koberce na orig koberce - nevypada to zle a je to ucelne hlavne v zime.
11.10, 27. 3. 2007, odpovědětu Alfy nejak extra hluk nepozoruju ani na dalnici ... nemas problem s vyfukem? jinak problem odhlucneni je jiny, nez cpat do nekonecna vrstvy tkanin.Musis zmenit rezonancni frekvenci materialu s velkou plochou - napriklad prilepenim tezkeho asfaltoveho pasu .. napriklad
13.15, 27. 3. 2007, odpovědětVyfuk je v poriadku, ziadne diery, nieje uvolneny. Ide len o porovnanie s inymi modelmi aut tejto kategorie. Su urcite aj kvalitnejsie odhlucnene modely. Minuly tyzden som za 3 dni spravil viac nez 2000km vacsinou po dialnici, a urcite by som pri dlhych cestach bral radsej tiche sepotanie motoru nez sportovo krasny ale unavujuci zvuk.
13.35, 27. 3. 2007, odpovědětNo mám taky 1,8TS, není z nejtišších, ale problém s tím nemám, že by to nešlo vydržet, spíš se mi to líbí a to i na dlouhých cestách... Nějaké odhlučnění si moc představit neumím, třeba z důvodů, které píše JiVi. Nemáš tam třeba sportovní sání nebo rezonátor, nebo tak něco?
21.04, 27. 3. 2007, odpovědětNemam rezonator ani sportove sanie. Zvuk je tam uplne seriovy, bez pazvukov. Ja len ci je to mozne nejak jednoducho utlmit. Ale zistujem ze sa to neda.
21.57, 27. 3. 2007, odpovědětzda se ti hlucna trebas Fabka? 1.4 55kW? docel atichy auto . bych rekl .. a rekl bych, ze alfa - mam takly 1.8 - neni nejak zvlast hlucna - mam i rezonator v sacim boxu - nechybi ti? to je ten zuzovaci kuzel - vetsinou se dava pryc
22.17, 27. 3. 2007, odpovědětMám 2,0 JTS a je odhlučněná spíše více než méně. Ten zvuk motoru je parádní.............No předtím jsem měl Octávii 1,9 Tdi a to byl Zetor. Blééé
0.47, 28. 3. 2007, odpovědětTen zuzovaci kuzel tam mam ;) Vsak som napisal ze je to subjektivny pocit. Oktavka 1.6 - ka je neporovnatelne hlucnejsia ako 1.8 156 -ka. 156-ka je pekne odhlucnene auto, od kufru az po celne sklo, no par decibelov by som proste ubral ... Aj ked na druhej strane mi ten uzasny zvuk zdviha adrenalin vzdy ked jej trosku slapnem na krk.
11.31, 28. 3. 2007, odpovědětAle preco 156 - ku porovnavat s oktavkou ktora je o jednu generaciu pozadu. Priamym konkurentom tu je BMW, ak sa nemylim. Mal niekto moznost porovnat cestovny komfort AR 156 a trebars 4kove BMW ?
11.36, 28. 3. 2007, odpovědětaké je 4kove BMW?
15.31, 28. 3. 2007, odpovědětTo som ale lama ;) BMW rady 4 ani neexistuje .... Tak sa opravujem a pisem BMW rady 3 :) Tento model ma interier hmm ... nic moc a karoseria mi pripomina stereoidoveho kulturistu, no bola to v roku 98 priama odpoved na Common Raily od Alfy a Mercedesu. Samozrejme ze im to nevyslo a plnohodnotny diesel sa da povedat ze je az trojlitrovy sestvalec. Takisto aj ich robotizovana prevodovka, je o mnoho rychlesia oproti Selespeed, no za cenu opotrbenia synchronizacie po 40tis km - v sportovom mode. Bolo by zaujimave tieto dva modely porovnat ...
17.34, 28. 3. 2007, odpovědět