zdarec Všem pořídili jsme si 156 sportwagon 1,6 16v z r.2001.nyní bychom jí chtěli dát i pohon LPG.můžete poradit nekdo, kdo má již s tímto zkušenosti.Vím , že toto téma se tu již několikrát probíralo.Ale opravdu bychom rádi jen informace k tomuto modelu. díky Petrosa A Karlos
18.28, 23. 1. 2010, odpovědětDával jsem před půl rokem LPG do svojí 2.5V6 a můžu už teď říct, že to byla nejlepší investice, co jsem mohl pořídit. Má to sice svoje negativa (nádrž místo rezervy, problém sehnat otevřenou čerpačku v noci a zákaz do podzemních garáží) ale výhody (jezdit za polovinu bez dieslového klapání) převažují...neboj se toho!
20.16, 23. 1. 2010, odpovědětPřema-kolko ta stala prerabka???
20.39, 23. 1. 2010, odpovědětStalo to 32 tis. Kc plus puvodne neplanovanych 3 tis za nove svicky. LPG ma vysoke oktanove cislo, takze je potreba mit dobre svicky. 4-valec by stal ale min, nejakych 26 až 28 tis. Po te pulrocni zkusenosti (jestli se to nevysere nejak) rovnou rikam, ze jakekoli dalsi auto, co budu mit pujde na plyn. Jasny, ze kdo najezdi rocne 10 tis. tak se mu to asi nevyplati, nebo aspon ne tak rychle.
23.02, 23. 1. 2010, odpovědětU 2.5 bych to chápal,ale u 1.6 mě to připadá jako úlet.
20.44, 23. 1. 2010, odpovědětJe pravda,že vyšší objem je výhodnější-menší ztráta výkonu tolik nebolí,ale záleží taky kdo a jak vůz používá.Dcera nechala instalovat plyn do146,která zas až tolik výkonem neoplývá,ale není závodnice a denně jezdí těch 80-100km za prací-čili šla za ekonomií provozu.Zatím nejsou žádné problémy,jen teď v zimě(mrazy 15-) musí jet kapku dýl na benzín,kvůli prohřátí motoru. Jinak se mi zdá lehce nižší výkon,ale žádné trágo,motor ztichul-řek bych,že jen pozitiva.
1.42, 24. 1. 2010, odpovědětdíky za poznatky Petrosa A Karlos
18.00, 28. 1. 2010, odpovědět