Otvírám ožehavé téma - již podruhé mi zamrzla SHELL nafta (doposud jsem netankoval jinde), po ujištění pracovnice na pobočce Brno-Jihlavská, že kvůli mrazu není potřeba tankovat Power diesel, jsem si minulou středu natankoval plnout SHELL diesel extra, že vydrží do -20°C, po -12°C co bylo přes noc jsem nenastartoval a opakovaně mi v alfíí (AR156SW 2002 1,9JTD 85kW) zamrzlo palivo. Nemáte někdo podobné zkušenosti? Případně pozitivní od ostatních dodavatelů? Děkuju
10.37, 25. 1. 2010, odpovědětZdravim ja mam taky isty problem nechce mi nastartovat a neviem preco a tankujem tak isto na shell
12.27, 25. 1. 2010, odpovědětTez sem vcera nenastartoval a mam tam naftu ze sellky,jinak jezdim na benzinu a vzdy sem nastartoval.tak to asi nebude jen tak
13.16, 25. 1. 2010, odpovědětJa som bol na Agipe mal som menej ako stvrt nadrze v noci bol mraz -22ˇC a rano som siel normalne. U mna Benzina a Agip asi najlepsia nafta, motoru sa ide lepsie a aj lepsie chyta.
13.56, 25. 1. 2010, odpovědětJa mam jeste letni co beru bokem a pri -15 v pohode :)
15.59, 25. 1. 2010, odpovědětMám ze SHELL taky diesel extra a vše OK (v neděli -18) Ale měl jsem danou v kufru plechovku Super aditiv exta zimni(výtěz testu MF) a ty byly tak hustý že nešly z tý plechovky vysipat:-))
16.01, 25. 1. 2010, odpovědětkedy si menil palivovy fylter?
18.28, 25. 1. 2010, odpovědětNo on totiž Diesel od Shellu je jeden z nejhorších v ČR. Odpovídá kvalitě normálního Dieselu od jakékoliv jiné benzinky. To bude asi ten hlavní problém. Dělali na to i test...http://auto.idnes.cz/test-drazsi-nafty-benzina-prekvapila-shell-zklamal-fxl-/automoto.asp?c=A080915_145641_automoto_fdv
18.42, 25. 1. 2010, odpověděttaky nechápu, co všichni blbnou se shellem...jedno z nejdražších a nejhorších paliv
0.10, 26. 1. 2010, odpovědětVerva s 60 cetan číslem od benziny žadný probleml:2,4jtd 103kw
0.31, 26. 1. 2010, odpovědětdial-78-141-94-10-orange.orange.sk: palivovy filtr menim po 10 000km s olejem atd. sellku sem nasel na dalnici za necelych 30 tak to slo,ale od vcerejska se ji budu vyhybat. zdravim martina :-)))
2.14, 26. 1. 2010, odpovědětTankujte Benzina-Verva a používejte zimní aditiva a nebudete mít problém. Shellce se vyhýbám z daleka. Jinak Agip je také dobrá volba. Dříve bal výborný Aral, ale ten je bohužel už pryč. 156 JTDM-129kW
5.44, 26. 1. 2010, odpovědětJa osobně si myslím že to není naftou, ale tím autem, jelikož co si budeme nalhávat jsou to stašné sračky, nevím kam jsem dal rozum když jsem si to kupoval.
6.24, 27. 1. 2010, odpovědětberu s traktoru-taky zadny problem :-)
16.59, 27. 1. 2010, odpovědětAR 156 1,9 JTD Tankuju jen Benzina + VIF Zimní. I dneska ráno jsem nastartoval - 24 st.C Co na to ČOI ?? Shell a jim podobné ... Jen mlčí a mlží z našich daní. Zůstávám věrný.
17.12, 27. 1. 2010, odpovědětMám 2.4jtd a naftu ze Shell dnes bylo u nás -22 a žádný problem jsem neměl.
17.30, 27. 1. 2010, odpovědětZáklad je taky mít plnou nádrž a né 10litru v ní.
17.32, 27. 1. 2010, odpovědětvela robia v tomto pripade filtre naplne a samozrejme majitel! ak Vam niekomu nastartuje auto v -25 stupnovom mraze potom dajte vediet :) Skoda 130,Felicia1.3,Alfa 2.4JTD a Zetor 7711 :D ak vam niekomu blbne motor cez zimu je to len o vasom mechanikovi v mojom pripade sa radsej staram o to sam :) inac pozdrav pre lofasa ked nieje spokojny nech si zadovazi moskvic :D
22.05, 27. 1. 2010, odpovědět