Ahoj. Mám lanciu lybru kde je 1,9JTD 105koni. A chcel by som tam vymenit turbo z 1,9 na 2,4JTD uz len z toho dovodu, ze z 1,9 uz netlaci tak ako ma. A chcel by som poradit ci by to bolo mozné. Lebo predsa 2,4 turbo je z 5 valca a 1,9 je 4 valec. Za kazdu radu dakujem. Ste asi jedine forum kde som nieco take normalne nasiel. Diiiiiiiiiky
19.48, 29. 1. 2010, odpovědětAk mozte skuuuuuuuuuuuste nieco poradit... naozaj diky...
20.04, 29. 1. 2010, odpovědětAk to spojis s cipom, ziadny problem. Kedze mas jtd 77kw kde je obtokove turbo, musis dat aj druhe turbo obtokove. cize z 2.4jtd. spolu s cipom rataj cca 110kw, ak mas dobry zotrvak. Co sa tyka dopasovania turba, nemal by byt problem. Musis potom dopasovat len hadice.
20.27, 29. 1. 2010, odpovědětHm to by bolo super len som sa bal ci to bude pasovat, lebo co som zistoval tak uz na ten 5 valec su dva typi, tak preto som si neni isty cy by to mohlo... A nemohli by tam nastat neake komplikacie?
20.30, 29. 1. 2010, odpovědětZajimalo by me jaka by byla vyhoda tohoto experimentu,jelikoz lze tlak turba zvysit i na tvem turbu ale jedine co to dela za bude auto v nouzovem rezimu.
21.20, 29. 1. 2010, odpovědětseriovy soft bude hadzat do nudzaku. Vyhoda vecsieho turba je vecsia pruznost v nizsich ot. Na 77kw jtd je gt1544. to da plny seriovy tlak u seriovky pri cca 2700ot. a to 0.95baru. Vyhoda tochto turba je ze jeho maximalny bezpecny tlak je 1,2baru, ale stale to neni ono v nizkych ot. Ma to ale jednu vyhodu, kedze to v nizsich ot moc netaha, je clovek nuteny podradit a az potom tomu stupit. cize setri zotrvak. turbo GT1544 je do 150koni. Pri vecsom turbe sa da este pridat.
21.58, 29. 1. 2010, odpověděttakze parada a preto chcem dat 1,9 turbo prec lebo uz nieje po technickej stranke az tak v poriadku tak nebudem repasovat 1,9 ked mozem kupit vacsie turbo uz po repase za tie iste peniaze... inka diky za info
18.52, 1. 2. 2010, odpovědětkde zistim kolko mi tlaci turbo a ci funguje ako ma
20.20, 1. 2. 2010, odpovědět