zdravim chlapi, vedel by mi niekto napisat postup ako dam dole predny naraznik?
8.41, 2. 2. 2010, odpovědětTak postupne 1.Otevor si prednu kapotu tam to držia 3 šroby na hviezdicu tuši 6 , 2.zo spoda ako mas v predu kryt motoru vpredu maš tiež 3 šroby, 3. U Pravého aj Ľavého kolesa dole máš po 1 šrobe 4. teraz tá horšia časť ako sa ti spája blatník s nárazníkom z vnútornej strany to držia na každej strane 2 šroby tie odmontuješ a pak ho musíš ešte odťial vycvaknút a máš ho dole. PS - lepšie sa to dáva dolu i s krytom motora práca na cca.20 min
10.54, 2. 2. 2010, odpovědětdiki za podrobny popis, je to zlozitejsie ako som myslel:)......skusal som to odmontovat, ale akosi sa neviem dostat k bodu 4. - tie dva sroby z vnutornej strany co drzia blatnik s naraznikom, tak k nim sa neviem dostat....inak dost blby pristup a kopa nervov:D
20.38, 2. 2. 2010, odpovědětk bodu 4. já mám na obouch alfách ty šrouby zespod, takže se k nim leze zdola od kola. protože nechápu jakej šílenec by to vymejšlel tak, že by se k nim lezlo od motoru. to by si člověk musel napřed natřikrát zlomit ruku.
20.43, 2. 2. 2010, odpověděttak tak 3krat zlomit ruku :D......takze das podbehy dole a tade to ide bez lamania ruk???
20.47, 2. 2. 2010, odpovědětjak říkám, já to mám na obou zespod. protože na blatníkách jsou matice nalisovaný a šrouby se do nich šroubujou zespod. ale záleží, jestli je na tvý alfě už někdo neutrhl a nedal tam šroub zkrs.
20.55, 2. 2. 2010, odpovědětpardon - skrz :-)))))
21.12, 2. 2. 2010, odpovědětvies ja tam mam tuningovy, tak tie prve 3 krokzy som mohol preskocit,...a zacat hned od bodu 4, ale pristup k tym dvom srobom mi pripada najrozumnejsi cez podbehy...len neviem ci by isli tak lahko dole. a inak tie sroby co spajaju blatnik idu tiez zospodu...len zvnutra, ziadny pristup:)
21.58, 2. 2. 2010, odpovědět