ake mate skusenosti s alfou prerobenou na plyn? vraj sa to da jednoducho prerobit. netrpi tym motor?
15.45, 29. 3. 2007, odpověděth0g0f0g0:// trpí i netrpí. Záleží jaký zvolíš systém vstřikování. Také záleží zda auto už na plyn kupuješ nebo zda se hodláš přestavbu udělat.. Sice jsou zastánci názoru že do alfi plyn nepatří ale mě osobně je jedno zda jezdíš na plyn, naftu nebo benzín. Hlavní je že máš ALFU :-) Taky záleží od jaké značky Vstřikování zvolíš.. Mrkni sem to by ti mělo pomoct.. http://www.lpg.cz/lpgsystemy/lpgsystemy.php
15.51, 29. 3. 2007, odpovědětMěl jsem přestavěnou 166 s motorem 3,0V6 na plyn, toroidní nádrž, vstřikování plynu od firmy LANDI RENZO. Super, nešlo to na jízdě poznat, jen se snížila maximálka z 260 na 255 tachometrových. Dokonce i palubní počítač poznal změnu a ukazoval na plyn vyšší spotřebu. Byla použitá originál přestavbová sada pro ALFU s motory V6. Nikde nic nesmrdělo a ani nebouchalo. Nicméně si ji vyhlídl nějaký chachar a zcizil mi ji.
17.41, 29. 3. 2007, odpovědětTak to byl spíš Debil než chachar... S prominutím chlapi ....
22.09, 9. 4. 2007, odpovědět3.0 V6 na plyn... :)))))))... promin ale tohle fakt slysim poprve. Mozna ze to fakt jede dobre ale clovece alfa a jeste V6 na plyn :)
19.14, 10. 4. 2007, odpovědětA co je na tom divnýho? Se sekvenčním vstřikem je to výkonově téměř nerozeznatelné od benzínu. Zvenku vůbec nevíš, že to jede na plyn, spalování řídí "benzínová" ECU stejně jako při chodu na benzín. Ovšem pokud rád sponzoruješ stát na spotřební dani, tak samozřejmě není LPG pro tebe :-)
22.43, 10. 4. 2007, odpovědětne vubec nic, jen Alfa Romeo a plyn mi nejak nejde dohromady :) Alfa Bojler
23.30, 10. 4. 2007, odpovědět...jeste trosku to predelat a dalo by se jezdit i na drevo :P nevim alfa je nejak synonymem pro Benzin (Petrol) i kdyz ty diesel masiny jsou moc pekny..... Je to neco jako davat diesel nebo plyn do Ferrari. (Ferrari vzniklo od Alfa Romea to vime snad vsichni...)
23.37, 10. 4. 2007, odpovědět(
20.50, 29. 3. 2007, odpovědětTak prosím napiš kolik jsi na tom ušetřil. Opravdu to zní zvláštně, Alfa na plyn, to je jako sporák s troubou na benzín :)) Ale záleží na tom jak to fakt jede či nejede.
23.29, 10. 4. 2007, odpovědětale alfa prece neni sportak ... :-D kdyby to byl sportak, uz by v zakladu vyrobce na to montoval kity a nikdo jinej by si nesmlsnul ...
8.34, 11. 4. 2007, odpovědětNeviem ci mas pravdu, je to podla mna to iste a este lepsie ako Alfa + nafta a to proti dieslu nemam nic, ale nemam rad, ked niekto ohovara nieco v com sa ani neviezol a stale si mysli ze Lpg je stale stara skodovka s plynovou bombou za zadnymi sedadlami! Ja mam tiez Lpi, priame vstrekovanie plynu riadene elektronicky, nerozoznatelne od benzinu.. az na nadrz a tankovanie v narazniku.. A este mozem spomenut (ale pre tento typ ludi asi uplne zbytocne), ze je to omnoho ekologickejsie a setrnejsie k motoru ako benzin alebo dokonca nafta.. howgh
12.54, 11. 4. 2007, odpovědětProc to proboha nemontuji seriove teda ? Kdyz je to samej superlativ...
15.28, 11. 4. 2007, odpovědětPretoze je to stale bohuzial (vdaka chlapikom s uterakmi na hlave) alternativny pohon. Inak mam to sice montovane v holandsku, pretoze som alfu doviezol odtial, ale mam na to doklady priamo s logom Alfa Romeo Lpi (takze v podstate original)...
15.34, 11. 4. 2007, odpovědětjo je to vsechno ok a je to mozny ale stejne si myslim ze se zakladatele znacky Alfa Romeo pri cteni tohodle topicu musi otacet v hrobech, a to na 8000/min otacek :) Proste znacka AR ma svuj styl, dlouholetou tradici, byla to i zavodni auta, a vzdy to znamenalo neco vic nez obycejne auto, alespon pro nas majitele. Davat LPG do AR znamena zaradit AR mezi "velmi obycejna" auta, treba neco jako LADA :) ....
18.40, 11. 4. 2007, odpovědětTřeba proto, že LPG bude mít význam tak dlouho, dokud na něj stát neuvalí takovou spotřební daň jako na benzín. V některých státech už se tak stalo a imho se to dá čekat i u nás, otázka je jen kdy... Síť čerpaček je taky dost omezená. O "politické" vůli k prosazování alternativních paliv nemluvě... LPG nebo CNG je alternativní palivo, je to pro ty, kteří najezdí spoustu km a chtějí ušetřit a přitom mít motor se stejnými vlastnostmi jako na benzin. U odpůrců bych chápal třeba argument, že to má malý kufr, a ne kecy o ztrátě stylu a podobný kraviny...
21.39, 11. 4. 2007, odpovědětZdravím,mam 1,8 z rok 1999 předělaná na LPG přímo střik plynu přitažena z Holanska a můžu říct že už na něj jezdím rok a bezproblemu je pravda že ve městě při rozjezdech je tam lehký rozdíl ale mimo město nebo dálnice zádný rozdíl tam není naopak motor bězí tíšejc..jezdím za 10-12 plynu.zatím na to nedám dopustit.prostě to nemá chybu :-)
7.58, 23. 4. 2007, odpovědětA na kolik by mě to tak přišlo tahle předělávka?
11.11, 4. 7. 2008, odpovědětse podivejte na mobile.de, jsou tam dokonce je tam i několik GTA verzí na LPG. Mě to přijde naprosto v pohodě, je tam i několik WRX STi na plyn. Proč nee, je to čistější palivo než benzin.....
11.20, 4. 7. 2008, odpovědětpodla mna je to hovadina hrdzavie vyfuk auto trpi viac je lenivsie ja by som do toho nesiel
17.23, 4. 7. 2008, odpovědětale nepovidej, odborniku .. pokud budes chtit max vykon, aby to nebylo lenivejsi, vzdycky se da prepnout na benzin ... dalka je parada na LPG ... pokud mas naftu, tak to budes mit liny porad a neudelas s tim proste vuubec nic :-D
18.03, 4. 7. 2008, odpovědětale pocul som ze ked sa niekde nahromadi plyn tak to vie dost buchnut a rozbyt motor podla mna keby to bolo take dobre tak to uz montuju od vyroby
6.33, 5. 7. 2008, odpovědětNo uz mi to nedalo, aby som nereagoval... vsetkym LPG odbornikom: nezijeme v dobe skodoviek 120 so smiesavacim splynovacom a bombou v kufri, ktore su lenive a smrdia... dnes sa pouzivaju splynovace s priamym vstrekovanim a vlastnou riadiacou jednotkou, nadrz je pekne zabudovana, je to max bezpecne, ekologicke, ziadna strata vykonu a podobne hovadiny.. takze sa bud prebudte do sucasnosti alebo si to nastudujte a netrepte hovadiny.. ako priklad uvediem www.subaru.cz, kde v akcii montuju Lpi Vialle do novych Subaru (mozno to uz nie je akcia a plati sa za to)... howgh :)) P.S. pre tych druhych odbornikov, ktori tvrdia, ze to zhovaduje alfu.. nafta ju zhovaduje viac (ked uz sa o tom silou mocou bavime, nemam NIC osobne PROTI dieslom).... howgh2 :))
14.30, 5. 7. 2008, odpovědětPrecital som si vsetky vase prispevky.....reagovat by sa dalo ale je to na dlho a na vela pisania....Mam 39 rokov...na plyn som zacal jazdit este v r. 1988 to bolo trestne....!!! spynovac som si prepasoval z Madarska a bomby som menil po celej rebublike...tajne priviazane remenom v kufri...vtedy stala velka bomba 23 sk !!! a presiel som na nu asi 150km !!! potom zamrzla a ked odmrzla este som tak 10-20km spravil...ked stala velka bomba 98sk tak som splynovac predal ze sa to uz neoplaca.....! teraz stoji velka bomba 400 sk a vsetci sa tesia ako sa to oplati !!!odvtedy som uz vystriedal niekolko aut na plyn...plyn som si montoval sam...alebo bol original na aute z IT,....napr. Mirafiori 1600,Fiat 125 special T,Lancia Thema 16v,Lancia Thema 8v turbo, Lancia Thema 16v turbo,Alfa Romeo 164 2,0 TS,Alfa Romeo 166 3,0 24v...a vela inych....Mam AR 166 JTD a AR 166 3,0i 24v plyn som si montoval sam....a pozor nie sekvencne vstrekovanie !!! Ale Lov ECO ! Chodi to pekne....Ale pred tym som pisal mail do IT do Lovata a oni mi neodporucali konkretne tento typ prerabat na plyn a uz vobec nie na klasicky plyn, ale ak tak len sekvencny vstrek ,ale pozor !!! Oni sa mi ho este nikdy neprerabali nakolko teda ani nemali schemy na odpojenie a oklamanie riadiacky !!! Taliani boli taky seriozny ze mi poslali vsetky schemu talianskych a inych aut na CD do Hlohovca do Lovata (Agrofinal),kde som si ich bol zobrat (dakujem osadenstvu za seriozny pristup...)a po par meciacoh teoretizovania som sa do toho pustil...a teraz si uz asi 4 rok jazdim...Ale preto sa tento 230 konovi motor nema prerabat lebo sa potom vnutorne prehrieva lebo benzin ho ochladzuje zvnutra.....a kedze plyn nie...tak preto vykonne benzinobve auta na plyn neprerabaju ani to neodporucaju..mal som niekolko desiatok roznych beznych aut ale oblubujem len talianske znacky...mal som aj BMW,VW,MB SLK kompresor,a ine...takze tych par truhlikov co ani nevedia o com sa tu pise a su uplne mimo z plynu...este tak na okraj ...auto na plyn je mierne slabsie...ale na silnejsom motore to nie ej ani poznat,mal som MB 200 E kde bol sekvencny vsterk a tam to poznat nebolo...ma tichsi chod,dlhsie vydrzi olej v motore a najma je to o tom ze ja najazdim rocne 100 000-130 000 km !!! Takze kadzy mierne gramotny si velmi rychlo zrata preco sa jazdi na plyn !!! tankujem si v cistom na pumpe za 16 sk plyn a v IT stoji 0.58e a do druhej naftovej Alfy musim zohanat lacnu naftu po 25 sk a mam cely dvor od nafty a vychadza to viac ako na plyn !!! a tie vase decke blaboly ze ked mas Alfu tak tam nema co robit plyn aj mne to kamarat stale tvrdi...ale ked mi on bude platit ten benzin co zerie v meste pod 14 litrov nejde tak potom budem jazdit na benzin ! Je to krasne velke,rychle a bezpecne auto nevhodne na kazdodenne dochadzanie do prace ! vid. reklamna prirucka Alfy Romeo takze na zaver....ked si vacsina ludi popreraba auta na plyn ako uz niekolko desiatok rokov jadia v It na LPG alebo CNG tak potom ho zase dvihnu a dojazdili sme vsetci uplne ci budes mat staru skodovku alebo poriadne zihadlo....ak nie si riaditel banky a moze ti to byt jedno...ale ked kazdy den vozis deti do skoly 5 km tam 5km nazad a este nakupy...kruzky tak si to kazdy rozmysli kolko da na pohonne hmoty...A este na zaver...mal som aj Fiat Mareu na CNG( zemny plyn ) ale najblizsia pumpa od Prievidze je vo Zvolene ...takze sa to nedalo vyuzit...tak som prehodil nadrz splynovac a jazdil som na LPG....odvtedy som uz prerobil asi 5 aut s CNG na LPG.....co si s tym nevedeli dat rady...a to sa tym nezivim !A pozor na roznych amaterov co montuju plyn vobec sa tomu nerozumeju !!! Tym myslim aj riadne oficialne firmy co maju povolenia aj sukromnici, ale je medzi nimi rozdiel v kvalite a najma vzhlade ako aj funkcnosti rozdiel aj o 100% !!! To je najvacsi problem...ked vidim ako to niekto namotoval ,ruky dolamat je mu malo !!! s pozdravom jazdite na plyn bezpecne ,rychlo a co najviac km bez nehody....a nechnam nizke ceny vydzia co najdlhsie....PS: Toto forum som objavil nahodou uz sem asi viacej nikdy nezavitam, len preto som to tu nasiel ze som si vo vyhladavaci chcel vyhladat schemy na sekvencny vstrek na Landi Renzo lebo kamarat dozviezol Volvo 945 turbo z It a ukradli mu resp. odrezali vypinac vnutri tak mu to chcem zapojit...aby mohol jazdit a hladam schemu...ak ma niekto moznost nach sa ozve na mail...Dakujem.
21.56, 11. 8. 2008, odpovědět