Tak pánové,už nevím co vyměnit na přední nápravě kde jsou nové tlumiče,horní i spodní ramena a středové silembloky na stabíku.Na větší nerovnosti to prostě zaklepe,je to takové klepnutí s doklepem.Vracel jsem auto na reklamačku a neví si rady,všechno prošly podotahovaly dušují se že nikde není žádná vůle.Pro jistotu mi vyměnily i axiální táhlo řízení,které se jim nezdálo.Takže řízení také bez vůle.Jediné co zůstalo původní jsou kostice na stabíku na kterých je najeto 35tis.km ale údajně také v pořádku.Chystám se tam podruhé na reklamačku ale asi dopadnu jako před tím.Jinak 2.4jtd,03,110kW,SW najeto 165tis.km.Jestli někoho něco napadá?Já už nevím co!!!
17.56, 11. 2. 2010, odpovědětAhoj jsem na tom podobně vše dobré a na straně řidiče stejné klepání.Napadá mě horní uložení tlumiče.
18.07, 11. 2. 2010, odpovědětTo jarda,přesně ,na straně řidiče.Horní uložení mi kontrolovaly prý ok.
18.48, 11. 2. 2010, odpovědětskús aj iné veci nie len na náprave možno poloosa, výfuk, alebo uloženie motora,prevodovky, vzduchového filtra, lanka ručnej brzdy, hukačky, nádržka ostrekovača atd.atd....
18.08, 11. 2. 2010, odpovědětzajet na stk a tam ti to proskouši a přesně ti řekne co klepe a netahej to sem so to si za šofera ktery si neumi poradit??
19.22, 11. 2. 2010, odpovědětNa stk nic nezjistí,mněl jsem to samí. Co si tam dal za značku ramen??
19.55, 11. 2. 2010, odpovědětBlbě se to hleda...
19.56, 11. 2. 2010, odpovědětna stk bych nespolihal taky me klepala a na stk me rekli ze je vse v poradku ze co muze mlatit tak sou tlumice...tak se vymenily a furt klepala a pak me mechanik hodil auto na zvedak a zjistl ze je to STABILIZATOR...tak sme ho vymenily a je po klepani
19.57, 11. 2. 2010, odpovědětPOZOR středové silenbloky na stabíku se dělalí ve dvou různých průměrech 21mm a 23mm.
20.19, 11. 2. 2010, odpovědětAno vím,mám tam průměr 21mm.Jinak ty horní ram.jsem dával TRW ,spodní ram.Vema.Tak nevím jestli náhodou nebude lepší koupit komplet stabík
9.17, 12. 2. 2010, odpovědětked chceš zistiť či odišli silenbloky stabíku tak odpoj tyčky aj z jednej aj z druhej strany a pokývaj zo stabíkom a zistíš či sú silentbloky vybité.ahoj
10.13, 12. 2. 2010, odpovědětTak dnes na to konečně přišly,dělá to silemblok na převodovce,který je utržený a když jsem projel dírou tak se ještě víc prověsila převodovka a nějak mlátila do poloosy.Nevím jak přesně to tam je,jenom tlumočím.Teď čekám na silemblok a příští týden...hurá.Snad bude pokoj.Čus
18.16, 19. 2. 2010, odpovědětCus,mam ten samej problem, lezel jsem pod autem celej vikend, komplet nove ramena + kulaky a stejne porad neprijemne klepani,ani ne klepani jak zadrnceni a citim to do podlahy, a kdyz jedu pomalou rychlosti nebo jen z kopce na volnobeh,cca 10-20 Km v hod.,tak jako by neco drhlo skripalo nepopsatelny zvuk,kdyz letim 90 nebo 200 tak to nic nedela, tak uz vazne nevim,...:-( nevi nekdo ? Alfa 156 2.4 jtd SW ?:-(
18.04, 23. 2. 2010, odpovědětja mam ten istý problém na 77kw jtd, nové komplet ramená ,stabilizačné tyčky, komplet nový stabilizátor nielen syientbloky, nové predné ložiská kolies, nové čapy riadenia axiálne tiahla, nové tlmiče bilstein + horné uloženia a stále sa pri prejazde nerovností ozve výrazná rana a za ňou tri menšie niekde zo strany lavého kolesa.. pomohlo vymeniť ten silentblok prevodovky??
18.13, 23. 2. 2010, odpovědětjak rikam,mam to same,ale neverim tomu, ze by na kazde druhe alfe byl spatnej drzak prevodovky,to je cipovina .ja uz nevim :-(
18.20, 23. 2. 2010, odpovědětpodla mňa by to mohlo byť možné, kde sa na prevodovke nachádza ten silentblok?? pozrem nanho či je ok..
21.28, 23. 2. 2010, odpovědětkolik si dal za ty bilštejny?díky
18.56, 28. 2. 2010, odpovědětTak to jsem na to zjedav Pánové..
21.40, 23. 2. 2010, odpovědětMě taky něco za jízdy furt bouchalo, najezdil jsem spoustu kilometrů a ne se toho zbavit. Někdy to bylo silnější, někdy decenntní. Byl jsem s tím v servise, nikde nic nebouchalo a jakmile jsme s tím jel sám, buch buch... Jenže asi po měsíci jsem zjistil, že to hrálo rádio. Zkus vypnout rádio a nebo si stáhni bassy
21.42, 23. 2. 2010, odpovědětkamil rádiom to nebude to mi možeš veriť..skor by som skontroloval ten silentblok na prevodovke..a čo tak poloosi?? ako sa prejavuje keď majú volu??
22.01, 23. 2. 2010, odpovědětPoloosy to asi nebudou, to by jsi citil i na rovne silnici po projeti zatackou. a jak vypada ten tvuj silemblok OK ??
14.29, 24. 2. 2010, odpovědětneviem, zatial som ho nehladal, pozrem na to v sobotu ktorý by to mohol byť..ja cítim trochu volu v riadení , po výmene tlmičov sa to zlepšilo ale stále tam je..mne to tlčie iba na lavej strane aj ked prejem nerovnosťou pravým kolesom, takže nejaký silentblok na prevodovke ktorá je na ľavo byto kludne mohol byť..
16.00, 24. 2. 2010, odpovědět..tak pomohla výmena ????????????????
10.06, 26. 2. 2010, odpovědětTak pánové,jsem po výměně silembloku na převodovce.A... ticho po pěšině,bylo to ono.Opakuji,že to bylo klepání s doklepem na levé straně.Před výměnou byla vzdálenost převodovka+poloosa cca 5mm,po výměně silembloku necelých 20mm.Zlepšily se i vibrace na volnoběh,prostě se motor přestal mlejt i řazení je nějaké lepší.Silemblok mě stál 2000,-kč.Jo a pro jistotu se tam mrkněte,ono to klepání je opsané jak na převodovce tak i na poloose.Mám z toho radost...Čus
14.47, 26. 2. 2010, odpovědět..gratulujem..zajtra idem pod auto a skontrolujem tie silentbloky ..nevieš aké na ňom bolo číšlo?? 46781213
16.53, 26. 2. 2010, odpovědětKlobuk dole, jeden z mála, ktorý niečo vyriešil a aj sa s riešením podelil - vďaka. Mne klepe už štvrtý rok a tiež už som vymenil takmer všetko, ale silentblok nie - tak to musim skontrolovať.
16.59, 26. 2. 2010, odpovědětPerfektne,diky
20.30, 26. 2. 2010, odpověděteste to moze byt samotne riadenie su tam dva klbiky a to je ta zrada. mam to podobne ale zohnal som si komplet druhe riadenie a to budem menit .
12.18, 27. 2. 2010, odpovědětTak silentblok je už doma. aký je postup pri výmene?? zvládnem ho vymeniť aj bez servisu??
9.34, 4. 3. 2010, odpovědětkoolik si dal za ty bilštejny?
18.58, 28. 2. 2010, odpovědětdělá to homokinetický kloub na poloose
22.14, 4. 3. 2010, odpovědět