Zdravim, zaujímalo by ma, či mate niekto skúsenosť s dovozom auta (konkretne AR 156 JTD) z Nemecka. Je rozdiel v kvalite auta, serióznosti a hodnovernosti bazárov oproti SR, CZ ? Planujem doviest karu, tak sa pytam preto, ci to ma zmysel. Dakujem. erbreakz@yahoo.com
12.15, 30. 3. 2007, odpovědětV Německu mívají bazary lidé z bývalého SSSR, Turci... Němci se k autům chovají jako prasata, zejména k italským. Auto je ale méně zničené jízdou po vytlučených silnicích. Němci, když jedou do servisu, jedou do autorizáku, protože není o tolik dražší než jejich garáž. Chce to servisku a prověřit jestli sedí. Stáčení tachometru je v DE trestné, ale u aut na vývoz je to běžné. Obvyklý postup je, že asiat přiveze italské auto z Itálie, stočí, stopí servisku a prodá na východ. Když DE, šel bych po autech u autorizovaných prodejců, s garancí, ne z bazaru. Více lidí jsem slyšel, že pro Alfu je dobré dojet na sever Itálie, kde se nesolí. Nevím o tom víc. Pro auto z ČR a SR hovoří zase nižší náklady na cestu, přihlášení, jazyková (ne)bariéra...
13.30, 30. 3. 2007, odpovědětdaj si doviest z Talianska Alfu Urcite je to lepsie ako z NDR Je uz dost ludi co ti nafoti auta ake chces a ty si len vyberies ktore sa ti bude pozdavat + niektori daju aj zaruku na auto a vybavia vsetky doklady.
14.42, 30. 3. 2007, odpovědětjá mám dobrou zkušenost ze Švýcarskem a tamním leasingem a lehkým poškozením vozu :-)) pořídil jsem tam jednu 147GTA a dvě 156, dá se i objednat auto na klíč, leč nyní tak maximálně 156s novou tváří, nebo spíš 159. není to jeťák za pár korun ale voňavka rok dva mladá, pod poloviční půdní cenou, nevím proč ale furt se drží cena na 260-400 tis Kč. pro info o lehkém poškození, všechny rozbitý přední světlo, 147 plechově bouchnutá na zadní bok, 156 číslej zadní a přední spoiler, a jedna 156 poškrábanej lak. prostě klasika :-))) poslední 156 jsem si vyspecifikoval a čekal na ni 2 měsíce, seděla do puntíku.
14.52, 30. 3. 2007, odpovědětAko pises mas skusenost s dovozom, dovazas este auta ?
1.58, 31. 3. 2007, odpovědětVím o jedný supr káře z NDR...ale je to 1.8ts jestli máš zájem napiš na mejla..najeto 65tis.km serviska orig....a je z fiatu supr stav
15.41, 30. 3. 2007, odpovědětdakujem, ale zhanam iba 1,9 JTD
1.56, 31. 3. 2007, odpovědětvsetkym dakujem za prispevky...ked vacsina aut je prave v DE bazaroch, z Svajcu a Ita som moc nenasiel a podla ludi co s tym robia su vraj s papiermi vacsie opletacky
1.55, 31. 3. 2007, odpovědětjá auta nevozím na kšeft to bylo jen pro mou potřebu, po pravdě, těmhletěm dovozovejm obchodníkům moc nevěřím, pár jich znám. dřív jsem dělal pro jednu německou firmu a tak jsem to tam měl blízko.
8.17, 3. 4. 2007, odpověděttak to je skoda..
22.03, 5. 4. 2007, odpovědětPreferuju auta z dovozu,a to ze dvou důvodů:lidská práce je tam drahá takže se nic nelátá ale rovnou se vyměňují díly.(v D tohle platí ale jen o západním německu,je tam míň šikulů z východu).Taky větší bouračky se nespravují,protože se to nevyplatí. Druhá věc je že jsou tam většinou lepší cesty,v zimě bez posypu a mimo D a A i bez soli,což je u auta nad 5 let dost podstatný. Osobně si myslím že dobrý alfy jsou v Holandsku,mívaj čistej vnitřek,žádný antény....Navíc jich tam je hodně a asi tam jsou i dobrý servisy.Co jsem viděl bylo většinou pěkný
1.06, 7. 4. 2007, odpovědětNA druhou stranu, vepři jsou dobytek a o auta se nestarají do té doby, než přestane fungovat. Alfa údržbu potřebuje, proto to může být trochu problém. Holaňďani jsou národ cestovatelů a škrtů. Auta, zejména naftová, nemívají pod 250tkm.
12.38, 7. 4. 2007, odpovědětok, poznas nejake www servery na holandske kary ?
11.53, 8. 4. 2007, odpovědět