nazdar chalani co sa stane ked dam miesto katalyzatora trubku dvihne sa vykon?oplati sa to?
19.25, 18. 2. 2010, odpovědětPokud máš benzin,tak ne.
19.51, 18. 2. 2010, odpověděta preco nie na benzine?
19.55, 18. 2. 2010, odpovědětNejde ani tak o benzin ako o to, ze pri turbomotoroch je katalyzator naozaj restriktivna vec vo vyfuku a jeho vybratim sa zlepsi priechodnost. Pri atmosferach je to ale tak, ze mal by tam byt isty protitlak ktory katalyzator idealne vytvara. Ked kat vyberies, je dost mozne ze ti klesne trochu krutiak motoruy v nizkych otackach a celkovo sa ti trocha rozhodi krivka vykonu a krutiaku. Pokial by sa spravil kompletny celonerezovy plnepriechodny vyfuk so sportovym katom a menej restriktivnymi tlmicmia trochu usposobila tomu vykonova mapa, to by bolo daco ine, ale vyberanie samotneho katalyzatoru na plne seriovom vyfuku nemusi byt vzdy optimalne. Sam to tak mam na mojej 166 3.0 (mam namiesto katu ruru) a rozmyslam ze si predsa len skusim zohnat z ruky nejaky jazdeny katalyzator.
8.27, 19. 2. 2010, odpovědětkolko teorie o katalalyzatoroch mas nastudovane ? vidim, ze nic.
8.24, 19. 2. 2010, odpovědětJá s tím vydělaným katem mám praktickou zkušenost na benzíně a chování auta bylo takový,že šlo do otáček jak zběsilý,ale nemělo vůbec žádný zátah,takže pocitově nejelo.
8.36, 19. 2. 2010, odpovědětno pekne a ja si zhanam do benzinu nerez trubku....ale jedni radia ze daj ho von narastie vykon a dalsi ze stratim,,,uz som to rozoberal xy krat tak fakt neviem asi budem musiet vyskusat..
12.49, 19. 2. 2010, odpovědětJa tiez nad tym rozmyslam ale potom tie drahe nerezove vyfuky bez vsetkeho,su plne priechodne a zvysuju vykon nie?cca 10 percent? ja neviem teda.
14.59, 19. 2. 2010, odpovědětno co uz beme muset risknut a uvydime tak si ho spravim vyskusam a ked sa mi nebude lubit strelim to niekomu z jtd-ckom,pasuje, a tam je zaruceny narast:)))
17.30, 19. 2. 2010, odpovědětja ho mam uplne prec nahradeny je rurou a cez stk som na emisnej presiel v pohode 1,9 JTD + chip na 136 PS + turbo 1,4 Bar a zasa ked som ho vybral zdvihla sa mi spotreba o liter na 100km v meste lepsie vyprazdnovanie valcov ale to iste plnenie vzduchu cca objem valca 1000ml teoretickych aby sa lepsie pocitalo vyfuk 700ml nasavanie 600ml zostatok z vyfuku 300 ml tj 900 ml koná prácu *********po vybrati katu vyprazdnenie 850ml nasavanie 650ml zostatok z vyfuku 150 tj 800 ml vykonava prácu a co to znamená ze nie vzdy je dobré mat nizky odpor vo vyfuku
17.52, 19. 2. 2010, odpovědětskatka motor potrebuje aj protitlak od vyfuku a cim sa priepustnost vzduchoveho filtra znizuje tym je nizzsi aj vykon plnenie no je to veda na brzde to poznat ked sa priskrtia vyfukove plyny ide aj trosička vykon hore ale inac po vybrati katu ma to pekny zvuk pocut vo vyfuku ako si turbo piska
17.54, 19. 2. 2010, odpověděttakze benzin ten protitlak potrebuje aby mal vykon ???
19.20, 19. 2. 2010, odpovědětPánove, dle zkušeností na každém mém aute s 1 lambdou (v benzínu bez turba ) bez katu spotřeba 1 l dolu, jiný zvuk, výkon nezměněn, alespon ne znatelně, ale emise v hajzlu, proto na STK kat zase montuju čau. Pro erika a yaro, zkuste zatím normal rouru, vyhazovat škváru za Ak, na to je dost času. Jinak, zázračné upravy u atmosferáku chip, Ak roury, sportovní tlumiče a filtry jsou akorát chytáky na prachy ale výkonový efekt je minimální. Tu10%, tu 20% je kravina, vím o čem mluvim, mám na 1.8 TS cca 160ps a upravy v D vyšly na cca 2200 éček naštěstí né mých, to bych se po..al, ale že by to byl nějakej vejbuch to teda není ale znát to je. Tak to jsou mé zkušenosti s odebráním katu. čau
0.22, 20. 2. 2010, odpovědětsom ti vravel uz, 1.6 nema zmysel prerabat, je slaby a nema vykonove rezervy. tych par koni hore dole... no neviem, zbytocne.
11.29, 20. 2. 2010, odpovědětpodla mna kazdy konik sa hodi a ked uz nie spon to ma zvuk.ja to skusim
12.59, 20. 2. 2010, odpovědětozaj a neviete kto to vyraba nahodou?take nahrady?
13.00, 20. 2. 2010, odpovědětze kazdy konik hmmm tk tych 20 koni navyse ta bude stat tak 1000 E čiek minimalne vačky filter + 500 e na zvody a vyfuk hm stoji to za to do 2,0 by som investvoval ale ako pisete 1,6 a 1,8 tunovat radsej predaj a kup 2,4 jtd to je mazec
14.07, 20. 2. 2010, odpovědětRobo Robo, mazec je 2.5 V6 alebo 3.2 V6 GTA a nie dizel. Spamataj sa.
17.43, 20. 2. 2010, odpovědětRobo, já jsem mojí 1.8 netunil, přišel jsem k ní jak slepej k houslím v D, ale každý nějak začínal, tak kluky nech, at si pohrají s tím co mají, nebo si myslíš, že je dneska prdel prodat 1.6 během týdne a koupit kamna ? Musí prostě vystačit s tím co mají a kecy typu to chce koupit tohle, jsou na nic.Pro erik a yaro, trubku jsem si dělal sám, stačí starý kat, uříznout příruby a mezi navařit rouru pruměr 60mm a dát zpátky místo katu, roura i s navařením cca 200 Kč. čau
22.27, 20. 2. 2010, odpovědětok a ked pojdem na emisnu ked to urezem co tam dam naspat?
22.43, 20. 2. 2010, odpovědětale ved to neda ani koňa na vykone a už režete katy o dušu
10.08, 21. 2. 2010, odpovědět