Ahoj,opět se mi dnes stalo,že mi nějak vnikl olej kam nemá (výfuk. potrubí) a strašně to kouřilo. Stává se to jen při vyšších otáčkách,tzn. při razantním rozjezdu, nebo při podřazení a přidání při předjíždění. Poraďte jak na to. Dík
19.43, 19. 2. 2010, odpovědětmotor, aky mas ?
21.25, 19. 2. 2010, odpovědětMám 2.0 TS, 220tisíc najeto a před pěti lety se mi v důsledku nefunkčného ventilátoru na chladiči motor přehřál. možná to má nějakou spojitost.jinak se olej neztrácí,auto jede, v pohodě do prahy a zpět,ale jak za něj pořádně vezmu,tak se to stane.musím prostě jezdit volně.
22.33, 19. 2. 2010, odpovědětno tazko povedat, ak si ho vtedy prehrial, mohli sa upiect tesnenia na ventilovych voditkach, pripadne su vybehane kruzky. ale to by zralo ten olej tak, ze by si si to isto vsimol. ten dym ma aku farbu ?
23.29, 19. 2. 2010, odpovědětDým je modré barvy a vždy po tom, co se mi to takhle ovede, je oleje méně. jinak se neztrácí vůbec. Asi budu muset motor rozebrat,ale moc se mi do toho nechce. Zjistím si ceny dílů a rozhodnu se ,jestli to opravit nebo nechat být.
13.41, 20. 2. 2010, odpovědětno kruzky vyriesis premeranim tlakov a potom uz asi len zhodit hlavu a pozriet sa na to. ja tipujem, ze to prelina okolo ventilovych driekov, predsa len, pri dobrych otackach je tam fajny podtlak a nasava to olej z hlavy.
17.31, 20. 2. 2010, odpovědětstačí dať dole rozvody/myslím vačky/ a dostaneš sa k ventilom a semeringom, ktoré zrejme robia šarapatu ahoj
19.49, 22. 2. 2010, odpovědět