Zdravím,mám 2.4jtd,110kW,na diagnostice mi zjistily nízký tlak paliva+kodovou hlášku která byla Snímač tlaku v sacím potrubí.Po jeho výměně jede motor lépe ale nezbavil jsem se závady nízký tlak paliva.Jde o to že když jedu na 4 rycl. stupeň a akceleruji tak okolo 3000tis.ot.skočí na pal.pc chyba a auto nechce víc jet a pak na přeřazení na jiný rychl.stupeň a vše je OK.Podle odkazů jsem zjistil že asi DRV ventil a regulátor tlaku nafty je jedno a to samé(jestli ne vyvraťte mi to),je to ten váleček na čerpadle s jehlou na konci na dva torxi.Po jeho vyndání jsem zjistil že ta gumička která je u té jehly je zpuchřelá jako prase,což asi není dobře,proto si myslím že závada je tam,takže koupím asi celý kus,a nebo mám hledat někde jinde.Mám najeto 165tis.km.Měl jste někdo to samé!!!!!
14.54, 21. 2. 2010, odpovědětserus Marec svagor mal presne ten isty problem a uz nevedel co... tak vymenil gumicku pod tym ventilom a problem vyrieseny takze urcite to mas aj ty na tvojej..ozvi sa potom ci si to poriesil
14.41, 22. 2. 2010, odpovědětTak mi to nedalo a dnes jsem volal do servisu aby my řekly doslova co tam bylo napsané za závadu a ta zní takhle........Řízení dávkování paliva vstřikovacím čerpadlem,vačkový prstenec/rotor/vstřikovací ventil/tryska,chybná funkce el.obvodu.Ta chybná funkce el.obvodu byl ten snímač tlaku v sacím potrubí,to bych měl vyřešené ale co říkáte na tu první,mohl by to být ten regulator tlaku nafty a stačí vyměnit jenom ta steřelá gumička u té jehly?Nebo je lepší to koupit celé????
15.25, 22. 2. 2010, odpovědětchlapi dneska som vybral ten drvventil ze sa nan pozrem a po vytiahnuti pozeram a neni tam to tesnenie O kruzok ten vacsi.. je tam iba ta mala gumicka na tej tycke... myslite ze tam musi byt to tesnenie aj to vacsie alebo nie? dost mi pride ze motor klepe oproti druhym jtd a aj blbo startuje tak hladam pricinu kde mi to saje vzduch do celeho naftoveho systemu...
19.32, 8. 10. 2013, odpovědětnikto nevie????
14.32, 9. 10. 2013, odpovědětmne prasklo to plastove tesnenie, namiesto neho som kupil v mototechne taku istu gumicku ako tam bola. to znamena ze mam za sebou dve rovnake gumicky a funguje mo to tak uz asi 4 roky :-)
15.25, 9. 10. 2013, odpovědětno ale ty tam mas aj tu vacsiu gumicku alebo len tu malu?
20.13, 9. 10. 2013, odpovědětmam tam dve rovnake tie gumene,
21.35, 9. 10. 2013, odpovědětKamko prosim ta pozri na ten obrazok ci to tam mas presne tak isto tie gumky ako na tom obrazku cize jedna mala gumicka a jedna vacia.. lebo ja tam tu vacsiu nemam a neviem ci tam ma byt alebo nie :) dik
8.22, 10. 10. 2013, odpověděthttp://postimg.org/image/7lomxx50/
8.22, 10. 10. 2013, odpovědětmam gumicky ciernej farby, to je ale jedno, zober si to do mototechny a nech ti daju gumicku takeho rozmeru ako tam mas, ale nie tu plastovu ale tu gumenu, a nemas nahodou poskodenu aj tu tesniacu gumicku tu velku? na obrazku to je vidno ze je skripnuta, teda ak je t foto tvojeho drv.
12.06, 10. 10. 2013, odpovědětnie to nieje moj drv ventil ja ked som moj vytiahol von tak tam vobec ta gumicka nebola preto ta otravujem :) ci tam vobec ta gumicka ma byt?? takze zrejme by tam mala byt ale nehapem preco ja tam nic nemam... no nic idem kupit tu velku gumku a dam ju tam dik
14.39, 10. 10. 2013, odpovědětJá tam tu velkou gumičku taky neměl, když jsem vyndal drv ventil. Po objednání org. ventilu od Bosch na novém ta velká gumička taky nebyla. Mám tam jenom tu malou zelenou gumičku plus podpěrnej kroužek teflonovej. Ventil těsní přes plechové těsnění. Můj názor je, že tam ani žádná velká gumička být nemá. Pokud někdo ví víc, tak dejte vědět. Dík
17.23, 7. 5. 2015, odpovědět