chcel by som kupit 156ale neviem sa rozhodnu motorm 2,4 100kw a tym co ma 103kw. aka je poruchovost. vraj na tej 100kw odchadza turbo. neviete poradit?
10.30, 3. 3. 2010, odpovědětcau je to kus od kusu-bohuzel. ale pokud ti muzu poradit kup si 1,9 85kw - mam ho, ma 260tis (jen se zakladni nutnou udznou, oleje, rozvody, zhavice, filtry) je slabsi o 15 (18)kw nez 2,4, tedy nech si ho cipnout na 100 a mas SKORO to stejny a jeste usetris predni naprave.... takhle bych to resil ja (URCITE SE NAJDE NEKDO KDO BUDE TVRDIT, ZE 2,4 SE NIC NEVYROVNA...ATD, TOHLE JE MUJ NAZOR NIKOMU HO NEVNUCUJU :-) ALE KOHO ZNAM CO MEL 2,4 TAK NADAVAL) ALE JAK RIKAM JE TO KUS OD KUSU, PODLE PREDCHOZIHO MAJITELE
15.15, 3. 3. 2010, odpovědětja plne suhlasim s tvojim nazorom a este ked vezmeme to co sa hovori o 1.9 jtd 85 kw ze su to nesmrtelne motory osobne takito mam ale vo fiate stilo mam to aj chipnute a maximalna spokojnost velmi slusni motor
15.46, 3. 3. 2010, odpovědětse divim, ze tady nekdo souhlasi, prijde mi ze obvykle ma kazdy svuj nazor a ostani jsou koko*ti :-) (takovy nejsou vsichni).. ale vazne ta 85 je myslim super volba, ktera se odmeni bezchybnym provozem a nizsi spotrebnou nez 2,4
22.43, 4. 3. 2010, odpovědětPodle mě jsou ty motory 100kw nebo 103kw absolutně stejný akorát je jiná ŘJ kvuli emisím.
15.53, 3. 3. 2010, odpovědětmoze byt ze su rovnake ale vraj na tych 100kw odchadza turbo.. no neviem. dakujem za rady!
19.35, 3. 3. 2010, odpovědětA co tak 1,8 TS?
23.32, 4. 3. 2010, odpovědět1,8 jede moc pekne, videl jsem na sauto, nasledne nazivo rv99, 1,8 s lpg, krasna kastle i celkove se mi zdala ok za 70K, ale nemela klimu :( ps: byt tebou vemu si naftu, jezdim kdyz jako prase za 7, jinak 5,5, rekord po dalnici (120v kuse) kolem 4ltr - ale by byl extrem, tak se normalne jezdit neda :)))))
7.17, 5. 3. 2010, odpovědětRozdíl mezi 100 kw a 103kw je v ovládání turba...100kw je řízen mechanicky a 103 kw již řídící jednotkou a z toho vyplývá lepší využití potenciálu motoru.103 kw jede lépe od spoda bez výkonových děr.Já mám ve 166 103 kw, najeto 247000 km a motor šlape jak hodiny,bez spotřeby oleje a vše je původní..a tahá jak ďas s průměrnou spotřebou za posledních měřených 37500 km 6,6 l/100 dle PC s jízdou město/mimo m. - 70/30. Ve 156, která je lehčí, musí být jízda znatelně dynamičtější...Čus
7.34, 5. 3. 2010, odpovědětjá mám 2,4 100kw a sem spokojenej, ale pokud váháš tak bych šel do 103kw je to modernice 100kw, na motoru sem dělal jen termostat rozvody a spojku, mám najetých údajně 185tkm z toho já 25. svezení je super a spotřeba podle stylu jízdy 5,5 - 8, já se pohybuju kolem7 a jezdím dost po městě a jezdím celkem svižně...
11.43, 5. 3. 2010, odpovědětahoj ja mam 2,4JTD turbo odeslo, ramena mam novy, vic oleje tam musis dat,nahradni dily jsou podle me drazsi.ale zase se mi libi ten kroutici momnet a ten zvuk.i kdyz ja ten zvuk mam ten nejakej posahanej docela mi to nekde drnci na volnobeh a porad nevim co to je to zjistovani stoji taky prachy a to me s.re.pred lidma ji vychvaluji sam na ni nadavam ale kdyz v ni jedu tak na vsechno zapomenu.
11.02, 6. 3. 2010, odpovědětjestli ti na volnoběh něco drnčí tak je to řetězovy pohon čerpadla, protože je řetěz vytahanej z duvdu najetých kilometru.....dělaji to 2,4 kolem najetých 300 000!!!!!
12.21, 6. 3. 2010, odpovědětmne to drnci tiez 2,4 100kw da sa ta retaz vymenit? co to asi stoji ?
12.23, 6. 3. 2010, odpovědětTo nevim,jen si myslim že by to bylo drahy a že to nema na nic vliv až na ten zvuk!jen co jsem takto zjištoval tak je to těma kilometrama!Měl jsem 156 2,4 DOVOZ z italie!najeto 160000....tak si myslim že mela minimálně o 100000 stočenej tacháč.ješte mě tam zlobila regulace turba.Bylo mě ji líto ale musel jem ji prodat....
13.49, 6. 3. 2010, odpovědět