ahoj mam 2,4JTD a kdyz mam volnobech tak mi jde ten zvuk nekde mezi remenicou a klimakompresorem nekde v tom prostoru a pokud je to retez olejoveho cerpadla da se to vymenit???docela rad bych se toho navzdy zbavil a kolik to tak stoji.diky
14.50, 6. 3. 2010, odpověděta jeste jsem zjistil ze kdyz sundam remen tak je auto tichoucky
14.58, 6. 3. 2010, odpovědětDokonce jsem nedávno viděl i 2,4 JTD zcela bez tlaků. Prostě extrémní počty kilometrů tento motor nesnáší úplně dobře, do nějakých 250 či 300 tisíc km by měl jít z domu. Otázka, jak poznat, kolik má konkrétní exemplář najeto, zde má celkem jednoduchou odpověď – když z motoru něco chrastí, tak bude skutečný stav najetých km někde mezi 150 až 200 tisíci. Na vině je řetěz pohánějící vysokotlaké čerpadlo, který se při tomto stavu km obvykle vytahá a začne se ozývat: Nejnápadněji když v zahřátém motoru zřídne olej. Pečlivě se proto zaposlouchejte do zvuku po předváděcí jízdě. Je to slyšitelná, ale ne nebezpečná závada, tento řetěz žene jen vysokotlaké čerpadlo, rozvody nikoliv, takže i kdyby prasknul, tak se vůz jen bez dalších škod zastaví. Martin Vaculik
17.35, 6. 3. 2010, odpovědětNo cerpadlo to urcite neni kdyz to nedela bez mikroremenu.
17.50, 6. 3. 2010, odpověděti me to dela,ale jen studene teple už ne a taky když sundam mikro remen tak je klid-řekl bych že to dela ložisko na nektere klarce,nebo ložisko v klimatizaci.
18.39, 6. 3. 2010, odpověděttak mam dojem ze to je servo protoze jsem temer vsechno vymenil a tak si mylim ze je krapet nacaty kdyz jsem kdysi jel kousek s vyteklou kapalinou.
21.21, 9. 3. 2010, odpovědětmáš pravdu může to také být čerpadlo řízení, ale i alternátor.atd.... kdybys potřeboval tak písni nebo volej 774817943, www.autopavelka.com, MAREK: jestli máš namysli vysokotl. čerpadlo nafty tak to je pod rozvodamaa tam je řemen a ten když praskne tak je problém.....jestli máš namysli řetěz na olej. čerpadle tam je řetěz ten nepraská ale chrastí to je pravda, jen kdyby praskl tak je také problém....
21.59, 9. 3. 2010, odpovědětahoj dik moc urcite bych zajel se poradit ale bydlim ve Zdaru to je na me daleko do praglu ale urcite si vasi stranku dam do zalozek kdyby nahodou.diky
17.51, 11. 3. 2010, odpovědětAhoj, ja mam 1,9jtd a mam uplne stejnej problem. Chrastilo to tak, ze sem se nastva a uplen sem vyhodil klimakompresor s vodici kladkou. Takze mi tam zbyla jen hlavni remenice, alternator a napinaci kladka. Chrasteni se nezlepsilo, ale naopak zhorsilo. Tak sem sundal hlavni remenici, prohlizel, ale vypada jak nova, ani neni rezava. nelibila se mi napinaci kladka, tak sem koupil novou (1500). trochu lepsi, ale chrrasti to proad. Dokonce i moje holka, technickej antitalent se tomu divila, co to je za hnusny pazvuky, nez si na to zvykla... A je fakt ze je to ostuda, kdyz nekam prijedu a rablovani jak prase..no tak se chystam vymenit hlavni remenici za novou a asi preventivne loziska + uhliky na alternatoru (volnobezku nema). Sice se mi zda ze se toci krasne a vuli nema, ale uz fakt nevim. a pokud to i potom bude stat za hovno, tak uz jedine servocerpadlo, protoze nic jinyho tam uz neni... nojo, zasrani itali...
18.13, 12. 3. 2010, odpovědětKamaráde je to olejový čerpadlo, který je z boku motoru pod hlavní řemenicí teď mám rozebranou půlku auta a nemůžu odtáhnout šroub na klikovce .. docela průser :D No ale neják se s tím porvu: Musíš sundat olejovou vanu to je fphoodě, pak sundat řemenici hlavní schodit rozvody a odšroubovat kryt co je pod řemenicí na 6 šroubkách 6-kách .. a vyndáš olejový čerpadlo tam je řetízek a dve ozubený kolečka z toho jedno je přímo na klikovou hřídel a to druhé na ,,vrtulku" olejovýho čerpadla..a tam to řinčí pač je to vytahaný hádám že má najeto do 200 000 tisíc km ... častá závala alespoň víš že nemáš najeto víc jak 250 000 tis. pokud jsi to někde kupoval určitě neměl to co jsi povídal pač jsou to vyhozený peníze...
16.26, 24. 9. 2011, odpovědětNo.....mám na 2,4 jdt 103 kw naběháno 263 000 km a nic nikde nechrastí....vše je původní, jen auto jezdilo do 200 000 km dálnice v SRN.
8.12, 27. 9. 2011, odpovědětja mám podobný problém ale se studenym motorem rachot jako bejk a zahřeje se to a je to v klidu mam pocit že to je spojka klimatizace máte s tim nekdo zkušenost?
21.15, 27. 9. 2011, odpovědět