Zdravím všechny, potřeboval bych poradit co si mám představit pod touto chybovou hláško na diagnostice:" PO335 Snímač otáček - rozpojený obvod (přerušovaný)". Mám 1.6 TS. Už se mi pár krát podařilo zacpat křižovatku, když mi chcíplo auto a motor se dal natočit asi až za půl hodiny. O kolísání otáček ani nemluvím.
15.05, 3. 4. 2007, odpovědětAbys nemusel půl hodiny startovat až to chytne, tak zkus reset jednotky klíčkem, pak ti to chytne, a zas budeš moct chvíli jet :-))) jinak si nech vyměnit čidlo otáček. Nebo ještě odpoj váhu vzuchu a budeš jezdit na nouzovej režim, no jezdit :-))) ale ono to jezdí :-))) viděl jsem takhle jeden dobrej kup chudák novej majitel...kontrolku na palubce někdo vylomil, a on se divil že mu to nejede tak si představoval to že mu auto jezdilo v nouzovým režimu nevěděl.
15.14, 3. 4. 2007, odpovědětJo díky, takže to čidlo je teda asi na odpis? Právě mě mátla ta hláška že je rozpojený obvod.
15.19, 3. 4. 2007, odpovědětJak se dá provést klíčkem reset jednotky?Co jsem se tak dočetl,jde to jedině odpojením baterky s následným vyzkratováním vývodů.
4.06, 4. 4. 2007, odpovědětreset klíčkem, je tu někde i popsanej, ale je na cca90s do polohy MAR a zpět na cca90s ale nechat klíček zastrčenej - ale není totální reset, jen to někdy pomůže když auto něco nedělá tak jak by mělo, odpojit baterku na pár minut je total reset - nevím přesně jakej je mezinima rozdíl, ale jak se leze montovat pod kapotu tak by se mělo resetovat baterkou.
7.26, 4. 4. 2007, odpovědět