Zdravim vsechny Alfisty.. no mam takovy problem, teda spise co mi moje alficka provedla.. jedu do kopce, predjizdim, prerazuji ze 3 na 4 a na jednou prestala tahnout, zadna reakce na plyn, motor sel, podrazuji a nic.. porad to stejny, zadna reakce. .takze vystrazny, ke krajnici a tam zastavila. Natocit nechtela. Tak to scouvam pod kopec (nejaka polni cesticka), otevru kapotu jestli nahodou nerupl klinak, nic, vse OK, zavru kapotu, sednu do ni, otocim klickem, nazhavim, zkusim nastartovat a na tuknuti. Jezdim dal, nikde jsem nezaznamenal zadnou zmenu, jede uplne stejne dobre jako predtim... Tak me jen napadlo jestli nekdo nemam nahodou nejakou predstavu, co to mohlo skaris byt.. dikas :o)
21.19, 3. 4. 2007, odpovědětKolik máš tak najeto? Tak kolem 150tis, co?
21.30, 3. 4. 2007, odpovědětkoukn na 2,4 jtd zhasne pod plynem,tam jsme to řešili
22.09, 3. 4. 2007, odpovědětTam se resilo neco jinyho ne?On pise ze "motor sel" ......
22.17, 3. 4. 2007, odpovědětNajeto je 133t, servis kompletni na 120t, rozvody atd.. diagnostika nedavno a vse OK... takze proto jsem z toho tak trosku zmateny :o)
22.30, 3. 4. 2007, odpovědětDRV
22.31, 3. 4. 2007, odpovědětNech si udělat diagnostiku a jestli tam bude Kontrola tlaku nafty, tak jsem vyhrál.
22.32, 3. 4. 2007, odpovědětTaky si myslim... no kdyz to udela jeste jednou, tak dam novy :o))
22.59, 3. 4. 2007, odpovědětAhoj, tak dneska znovu.. jedu si tak v pohodicce po Prerove a sup.. chcipla.. rozsvitila se mi kontrolka cerpadla, takze vypnu klicek, zapnu, vsechno pozhasina a v klidu nastartuju.. takze asi DRV.. njn.. pujde tam novej, chlapec.. doufam jen, ze je to ono.. Ale jinak je to jasny: "kdyz ji milujes, tak neni co resit" :o)))
21.47, 17. 4. 2007, odpovědětMůžete amatérovi napsat co to je DRV?
21.38, 18. 4. 2007, odpovědětMinule leto ma DVR takisto pokusal..ono je to celkom dost nebezpecne pri predbehani. Cez zimu to bolo v poriadku, som zvedavy az sa zas otepli. Inak mal som zly aj snimac otacok na kluke (bosch), prejavovalo sa to podobne, len bolo treba nechat trosku schladnut motor..
22.46, 18. 4. 2007, odpovědětPřesně tak! V létě to chcípalo víc než v zimě. Po výměně DRV to tahá do omezovače.
0.19, 19. 4. 2007, odpovědětInak straca mi to tah od 3tis. (2,4 JTD 100 KW), myslis, ze aj tak sa prejavuje DVR? Dakujem
12.36, 19. 4. 2007, odpovědětVelmi pravděpodobně to dělá debimetr - váha vzduchu. Dá se proměřit diagnostikou, ale za jízdy.
12.55, 19. 4. 2007, odpovědětAby som presne popisal tu stratu tahu..na dialnici na 5 rychl. stupni pri zoslapnuti plneho plynu, otacky 3tis. je ten vykon kolisavy..sekundu taha, sekundu nie, opat taha..opat nie..tak do 4000rpm..takze mohla by to byt ta vaha vzduchu? inak asi menena este nebola. Nevedel by si mi poradit, kde by som zohnal orginal za rozumnu cenu? Dakujem velmi pekne
23.02, 19. 4. 2007, odpovědětTo ja nepotrebuju nechat chladit motor. Proste to zdechlo, takze jsem jen vypnul klicek, zapnul, nazhavil a chytla :o( ... jeste jsem si vsiml, ze se mi obcas snizi intenzita svetel a nebo mi problikne ci dokonce se vypne a zapne radio.. takze nevim jestli to nemuze byt treba neco v elektrice.. chjo.. no uvidim. Zatim tam dam novy DRV a uvidime...
23.10, 18. 4. 2007, odpovědětskus pozriet ukostrenie motora. ten kostriaci kabel niekedy zaoxiduje a roby problemy. vycisti dotykove plochy na prevodovkeaj na karoserii.
23.28, 18. 4. 2007, odpovědět