Ahoj máte někdo zkušenosti se sekvenčním lpg na motory TS? Mam 1.8 a chtěl bych si to nechat namontovat. Chci se zeptat jaká je spotřeba a výkon. Ještě jestli s tím pak nejsou problémy a kolik zařízení stojí a kderá firma je nejlepší. díky
0.43, 19. 3. 2010, odpověděthttp://www.prestavby-lpg-cng.cz/ Firma Wapos, 5 km od Plzně. Cena je cca 30 tisíc, spotřeba je mírně vyšší, výkon trošku spadne, u 1,8 to možná poznáš, u 2,5 bys to nepoznal. počítej že ušetříš cca 50 % toho co jezdíš doteďka. Mam 2,0 a jen co našetřim, jdu do toho, jezdim 2500 km měsíčně a jestli člověk projezdí 7500 nebo 4000 je to znát.
1.26, 19. 3. 2010, odpovědětci boha tote nadrze v kufri to snad nemyslia vazne zeš za prestavbu tak stratiš batožinový priestor
19.31, 19. 3. 2010, odpovědětstale lepsie jak to tvoje zaprdene JTD ! plynovu nadrz das namiesto rezervy
23.30, 19. 3. 2010, odpověděta rezervu na střechu
5.56, 20. 3. 2010, odpovědětplynová nádrž namídto rezervy je 30 litrů, mezi tlumiče je to asi 65 litrů - větší dojezd! A myslim že do sedana je to ideální, protože stejně sedačky nesklopíš, takže bych spíš než prostor řešil ten dojezd, tankovat každých 300 - 400 km bych nechtěl.
10.50, 20. 3. 2010, odpovědětNevím, jak s TS ale na V6 mám sekvenční lpg a problém žádný. Není poznat kdy jedu na plyn a kdy na benzín, spotřeba cca o litr až litr a půl větší. Nádrž mám místo rezervy, 50litrovou, ale efektivně jenom 35 (je tam bezpečnostní rezerva), takže tankuju cca každých 250km, ale za tu úsporu to stojí. Kdybych nepotřeboval využívat kufr, tak bych možná uvažoval o válcové za sedačky, bývají větší.
20.35, 22. 3. 2010, odpovědětMožná je to blbá otázka... Ale jakej rozdíl je mezi sekvenčním LPG a normálním LPG, je vůbec nějakej? Taky o tom dost uvažuju. Sehnal jsem týpka kterej montuje LPG komplet i s papírama za 25tis. Jen co budou penízky tak to tam asi šoupnu. Chtěl jsem JTD, ale když jsem viděl tu cenu,,,,co bych teď dostal za auto, který je naprosto v pořádku tak to padlo.
21.52, 22. 3. 2010, odpovědětV podstatě nic jinýho než sekvenční vstřikování ti dneska už nikdo do auta se vstřikováním nenamontuje. Jde o systém, kdy je vstřikovač lpg umístěn pro každý válec zvlášť přímo v sání před sacíma ventilama, řízené samostatnou řídící jednotkou, která přebírá data z benzínové. Jinak na té mojí V6 se to přepíná automaticky po zahřátí na 35st. což v -10st je tak po 2 km, teď když je okolo 5 st. tak po cca 1 km a v létě hned jak vyjedu z garáže.
8.31, 23. 3. 2010, odpověděta po kolika km se to přepne na plyn?
21.59, 22. 3. 2010, odpovědětpo zahrati motoru na 40 st. je tam cidlo a sekvence ti prepina sama automaticky. pri chcipnuti to vypina a pri prazdne nadrzi taky zpatky na benzin. jin ak sekvence je automat, normalni lpg je to co vsichni zname ze skodovek a favoritu - zmackni prepni, vyjed benzin a prepni na plyn... a zpatky. + sytic. za 25 je dobry, ten wapos to dela asi za 28 tisic s nadrzi mezi sedacky.ale strati se tim pujka kufru. i kdyz kolem nadrze se da jeste nastrkat dost veci
0.11, 23. 3. 2010, odpovědětZdravím, já jsem mluvil s majitelem jednoho lpg servisu a ten říkal, že všechno co stojí pod 30 na 6válec do V je podezřelé a nemusí to být kvalitní. Jeho cena je 32-35 za zařízení ELPIGAZ. Aby se ta investice vrátila tak musí člověk dost jezdit, to si snad každý spočítá sám, takže dávat takovou investici do 11let starého auta, se kterým jezdím sem tam se mi nevyplatí. Spíš bych uvažoval o provozu na E85. Nemáte s tím někdo zkušenosti?
11.18, 23. 3. 2010, odpovědět