Čus lidi dyš nastartuju 2,5 v6 tak dokud de na sitič tak v poho ale jak klesnou otáčky na volnoběh tak začne mít nepravydelný chod a svítí vstřik po přidání plinu de do otáček celkem normálně a vstřik zhasne dělá to idyš jedu skopce bez plinu řekbych že to budou svíčky jen by mě zajímal váš názor dík.
22.38, 3. 4. 2010, odpovědětMal by si vymenit jednoznacne vahu vzduchu, dnes to kamoš robil a už mu všetko ide v pohode...Mal tie isté príznaky...
0.14, 5. 4. 2010, odpovědětivoZH: Dnes sem vytahl svíčky nakej chytrák tam dal 3ruzný typy dyš to nepomuže tak skusim tu vahu dik za typ.
19.37, 5. 4. 2010, odpovědětJe tam velmi vela moznosti ktore sa niekedy tazsie identifikuju, ono spravidla plati ze ked je chyba v zapalovani (sviecky/cievky), motor ma nepravidelny chod aj v otackach (skus len tak schvalne odpojit jednu cievku a uvidis co to je, ked ide motor na volnobehu aj v otackach na 5valcov). Vaha vzduchu alebo lambda su tiez jedna z moznosti, vecsinou ale nie je problem len s volnobehom ale aj s tahom motora v nizsich alebo vyssich otackach, takisto aj spotreba a trhanie auta pod plynom atd. Diagnostika by mala povedat viac o tychto veciach. Ja som mal teraz podobny problem na mojej 166 V6, volnobeh bola jedna velka katastrofa, motor sa hadal, triasol, isiel vyskocit z uchytov na volnobehu a nepalil pravidelne, nakoniec sa prislo na to ze vyfukova vacka v zadnom rade valcov bola cca o pol zubu vychylena a uz to robilo takyto problem na volnobehu, v otackach som nebadal ziaden problem ...
20.11, 5. 4. 2010, odpovědětNo mě nejde do hlavy že cca 30sec to de i na volnoběh v poho přede jak kotě ale po chvýli začne jak dyby na 5v a rožne se vstřik a při přidání plynu se ubec nevytáčí dyš ho zhasnu a znova nastartuju tak zas běží uplně v poho jo a za studena to nedělá dnes sem obědnal svíčky zitra je tam dam a uvydim jinak ten přístup k těm svíčkam je fakt super!
20.00, 6. 4. 2010, odpovědět