zdravým všechny.Potřebuju poradit u mé alfi 1.9 jtd 85 kw mi cuká motor při akceleraci a deceleraci.reakční silentblok jsem vyměnil a kloub poloosy pravý vnitřní byl vymačkaný ale když držím plyn a pustím ho tak to cvakne.To samé při sešlápnutí plynu.prostě nějakéj silentblok motoru.ten co drží převodovku do nápravnice vyditelně na něm nic vidět není.ten co je u rozvodů taková ta banka tek na něm je vidět trochu že je vymačklej jako dozadu auta.ale když za motor vemu tak se nijak moc nehejbe.Jo a taky na volnoběch mi brní kapota světla,volant no a snad asi všechno v autě.je to protivný.Děkuji za rady už sem na tom strávíl docela dost času a moc sem tady toho moc nevyčet.díky
23.22, 12. 4. 2010, odpovědětsešrotovat
19.11, 14. 4. 2010, odpovědětPriblble pripomienky si nevsimaj, je to silentblok k tej napravnici, preto ti vibruje autom aj ked stojiiiiis!!!caw
19.19, 14. 4. 2010, odpovědětahoj.ten silentblok k té nápravnici není nějak znatelně opotřebovaný.bral jsem za to pákou a že by se to nějak moc hýbalo taky ne.ten hlavní u rozvodů když se na něj podívam ze spoda auta tak je vymáčklej jako směrem dozadu auta.to brnění je na volnoběh.lekce se dotknu plynu a zmizí to.
20.17, 15. 4. 2010, odpovědětmam podobny problem ako ty, vymenil som vsetky silenbloky a vysledok ziadny. uz zacinam byt bezradny, este planujem skusit diagnostiku. ak na nieco prides, daj vediet.
20.33, 15. 4. 2010, odpověděttak co přišel si na něco?
19.37, 23. 4. 2010, odpovědětPokud ti auto drnci na volnobeh dela to temer vzdy silentblok mezi prevodovkou a napravnici,neni to videt dokud ho nevyndas ale odchazi dost.mej se
20.47, 23. 4. 2010, odpověděta může to být taky příznak že se mi při akceleraci a deceleraci hne motor.jakoby tukne
20.40, 25. 4. 2010, odpověděttak ja som bol na tej diagnostike a do jedneho valca mi davkuje omnoho viac paliva, takze tie vibracie budu asi preto
13.05, 25. 4. 2010, odpověděta jak to budeš rešit?jde to ubrat?
19.44, 26. 4. 2010, odpovědětno zatial to riesim iba aditivom do nafty, ktore sluzi na precistenie vstrekov... ak to nepomoze, tak v buducnosti budem musiet asi ten jeden vstrekovac co davkuje viacej vymenit alebo dat opravit.
21.49, 26. 4. 2010, odpovědětnoo ked to nebude silendblok tak zotrvacnik to moze robit.
7.29, 27. 4. 2010, odpovědětalebo este ako pises, ten zotrvacnik a to uz by bolo dost nakladne, shit.
8.09, 27. 4. 2010, odpověděttak jsem dneska obědnal ten silentblok motoru co je na nápravnici.až ho tam dám napíšu vysledek
22.39, 28. 4. 2010, odpověděttak po výměně silentbloku-žádný rozdíl
16.58, 1. 5. 2010, odpověděta menil si len jeden, ci komplet vsetky styri? mozno by si mal aj ty skusit diagnostiku.
17.39, 1. 5. 2010, odpovědětSi vymenil silentblok na napravnici a stale to vibruje na volnobeh??!! Niekto tu písal o zotrváku, ten by si spozoroval pri akcelerácii z nízkych otáčok, hlavne na 5.prev.stupni. Honza napíš či si bol na tej diagnostike a aky bol vysledok? taky ako mal P@co???napr., alebo .....??? Zaujíma ma to??? Ahoooooj
16.03, 3. 5. 2010, odpovědětdiagnostika bez závady pánové.mě jebne
21.30, 3. 5. 2010, odpověděteste raz sa pytam, menil si komplet vsetky styri silenbloky motora???
9.07, 4. 5. 2010, odpověděteste ma napadla taka vec. skus zhodit klinovy remen a tak nastartovat. ak zmiznu vibracie, treba hladat chybu tam - niektora z kladiek. ja som ohromne zvedavy aku zavadu tam mas, pretoze da sa povedat, ze mame podobne problemy. tiez mi na volnobeh brni volant, kapota, pristrojovka... ked otvorim soferove dvere, tak to na nich krasne vidno, ako sa to cele trasie :(
9.12, 4. 5. 2010, odpovědětvyzkouším a dám vědět
19.57, 4. 5. 2010, odpovědětuz si skusal?
12.00, 8. 5. 2010, odpovědětja som prisiel napr. aj na taku vec, ze mi talci kapota na hadicu sania, takze aj tak sa mozu vibracie prenasat len neviem co s tym
12.01, 8. 5. 2010, odpovědětahoj ještě sem se na to nedostal ,ale ještě mě napadlo jestli to není palivem na našich čerpacích stanicích natankujeme naftu s cca 45 cetanovým číslem a comon rail je stavěný na cca 58 cetanu.koupil jsem od liqui moly nebo jak se to píše aditivum co zvedá cetanové číslo nafty a znatelně zlepšení.mohu jen doporučit.Já to měl od kámoše za nákupku stálo to 125 kč na 75 litrů nafty.http://www.liqui-moly.cz/detail/super-prisada-do-nafty
20.02, 9. 5. 2010, odpovědětHonza, nieco nove?
17.26, 17. 5. 2010, odpovědětahoj no ted se soustředím na reklamaci horních ramen od trw vydržely 10tis km a jsou K.O.jinak ty vybrace jsou zpusobeny nízkým volnoběhem a dočetl jsem se že by to mohla dělat volnoběžka na alternátoru která ten motor jako přibrzduje.pokud ti to při nastartování asi po 3 vteřinak jako zachrastí a motor se zhoupne tak to může dělat prej ona
23.30, 17. 5. 2010, odpovědětano stane sa mi nieco take ze mi chvilu po nastartovani zakolisu otacky ale skusal som uz nastartovat aj bez klinoveho remena cize ani ta volnobezka sa netocila a vibracie tam zostali stale
9.14, 19. 5. 2010, odpověděttak to je zajímavý.a co řemenice?
19.56, 19. 5. 2010, odpovědětZkus se kouknout na srouby uchycujici motor
20.41, 19. 5. 2010, odpovědětjako že by byli povolené?to je nerealný.ta hadice se mi taky opíra o deku kapoty
19.44, 20. 5. 2010, odpověděta ještě mě napadlo jestli neřešíme jev který je normální
19.45, 20. 5. 2010, odpovědětJa ti popisu problem,kterej sem mel ja.Pri urcitych otackach pri zrychleni sem mel neprijemne vibrace do celeho auta,ale jenom v urcitym rozmezi,to zjistil muj mechanik,ze to je polosa.Pak sem mel pri rozjizdeni a dobrzdovani nejakej pohyb pod sebou na podvozku a obcas sli odtamtud rany a to byly nejaky srouby k uchyceni motoru.Ty srouby to byly dva a je to skoro korunova zalezitost.Se svym autem sem si uzil dost,uz sem do nej vrazil 65 tisic na opravy,ale uz mam vse ok a jako novy.Original servis je hold drahej,ale dobrej.
19.50, 20. 5. 2010, odpovědětahoj, mohol by si lepsie popisat, popripade ak nevies presne od toho mechanika zistit ktore sroby a kde sa nachadzaju co ti menil? nam to totizto robi iba na volnobehu a kazda rada dobra.
6.59, 21. 5. 2010, odpovědětjo to by mě taky prosímtě zajímalo.
19.33, 21. 5. 2010, odpovědětMichael porad prosím jaký šrouby si myslel?
22.39, 22. 5. 2010, odpovědětup
20.48, 25. 5. 2010, odpověděthonza uz si zhadzoval klinovy remen a skusal nastartovat bez neho?
7.14, 27. 5. 2010, odpovědětHele ještě né.nějak se mi to trošku uklidnilo.ale ted mě zajímaj ty šrouby co tady napsal michal.při prudkém sešlápnutí plynu a ubrání zvakne(bouchne)
11.02, 29. 5. 2010, odpovědětAhoj, mam 156 Crosswagon a v poslednom čase mi začala pri otáčkach od 2.500 do 3.000 na treťom prevodovom stupni pri akcelerácii dosť citeľne triasť - ako keby sa roztriaslo celé auto (po 3.000 otáčkach to už nerobí). Robí to aj pri 160 km/h - vtedy sa "trasie" celé auto. Neviete čím by to mohlo byť? Spojku a rozvody som menil nedávno. Na geometrii som bol.
21.17, 26. 7. 2010, odpovědětmožná dvouhmotový setrvačník na spojce
21.22, 26. 7. 2010, odpovědětTaaaak.....záhada vyriešená.....problém bol hriadeľ! Pred tým som však vymenil aj zotrvačník. :-( Prevadzkovať crosswagon to nie je lacná záležitosť, ale ešte som ochotný investovať :-))
22.59, 1. 10. 2010, odpovědětAj mne vybruje autom ,na volnobehu JTD 85KW ,ked mu pridam tak sa to ustali. Este ked nemam zahriaty motor , a ho vypnem ,tak ho poriadne zatrase !!! Pri zohriatom v pohode . Teraz to je normalne ? predsa je to diesel ,alebo my odchadza silenblok! Jeden som menil ,co drzi hore motor! ale ,ani to nepomohlo.
21.36, 26. 7. 2010, odpovědětchlapi zacal som mat presne ten isty problem a neviem ci mam menit silentbloky alebo pozriet na vstreky alebo co? ma najazdene 130000 85 kw 1.9jtd urcite to uz niekto vyriesil tak poradte aby som zbytocne neinvestoval do suciastok ktore su este dobre dikes
22.21, 7. 8. 2012, odpovědět/
23.48, 8. 8. 2012, odpovědět