Nikdy v živote si už nekupim alfu,s žiadným autom som nemal tolko problemov ako s alfou.Skončil som s talianskými inžiniermi.A tie svetlá ako svietie,lada 1500 lepšie svieti.Proste nikdy.
10.00, 15. 4. 2010, odpovědětSi kup teda novou Nivu, doporučuju r.v. 2009 ... pecková výbava a hlavně to zpracování je na vrcholu ruských inženýru, ještě taky aby ne, dělaj na tom autě už 30 let!!!! :-))
10.05, 15. 4. 2010, odpovědětNemáš si kupovat hned první šrot za 40tis na kterej narazíš.
10.07, 15. 4. 2010, odpovědětsouhlasím s martinem
10.08, 15. 4. 2010, odpověděti ja !!souhlas
10.11, 15. 4. 2010, odpovědětJá i Balanta prodáváme 156 tak se podívej jek má vypadat pořádný auto.
10.36, 15. 4. 2010, odpovědětJo a předpokládám že ji teď prodáš a za měsíc tady bude psát další ubožák jako seš ty co ji od tebe koupil a bude si tady stěžovat jak je Alfa na hovno. Tak Nazdááár...
10.39, 15. 4. 2010, odpovědětco by jste chtěli od auta které má 10 -12 let za sebou, žádný spolehlivý zázrak to nikdy nebude. Pokaď člověk nechce mít starosti má si koupit zrovna nové auto :-)
10.58, 15. 4. 2010, odpovědětNie nie,nekupim si Nivu.Kupil som si už octaviu II.Alfa bola 2001,a mala nabehane poctivých 140000.cena v roku 2008 bola 200 tis.Ale musite mi dať za pravdu že tie lampaše,akože predne svetla svietia za prd.
11.45, 15. 4. 2010, odpovědětuznavam ze ked natrafis na zly kus medzi alfami, je to dost o hovne, ale pisat tu takto verejne ze si si kupil octaviu 2, no tak to dakujem pekne, si sa zaradil medzi stado tuctovych koncernistov, este dufam ze to je TDI a dovidenia.
16.55, 15. 4. 2010, odpovědětbol to dosť na piču kus,najazdil som s ňou cca 25000 km,a náklady na ňu boli neskutočné.A to nehovorím že som ju predal pod cenu,a náklady ešte s ňou budu.