Navod je pre 2.4jtd r.1998. Na zaciatok je potrebne zdvihnut prednu cast auta a demontovat kolesa. Tyc stabilizatora povolime styroma 13tkami. Bolo by dobre povolit aj 13tku na tej gume kde je predna cast vyfuku uchytena o napravnicu, aspon nebude napravnica pri povoleni tlacit vyfuk k zemi. Potom prichadza na rad povolenie skrutiek napravnice (vela stastia a pevne nervy). Spolu je to 3x 18 a 1x 15 na kazdu stranu. Teda 8 skrutiek a napravnica je povolena. Teraz uz bude mozne hybat s celym stabilizatorom. Ja som si to kovove puzdro pritiahol az na kraj pomocou dratu. Pomoct sa da aj WDckom, aby to islo lahsie. Puzdro som musel narezat flexou kedze spodna a vrchna cast boli prizvarane od vyroby, ako vidiet na fotkach. Potom je to uz jednoduche, vymenit gumy a poskladat vsetko dokopy. Viac na fotkach v albume "Predny stabilizator". Snad to niekomu pomoze: http://pokec.azet.sk/x-one-x/fotoalbumy?i9=f1284cacc356
1.32, 18. 4. 2010, odpovědětSlavo ty si mal smolu ze si mal tie objimky prizvarane lebo original niesu inac by si nemusel povolovat napravnicu.. bol to dobry fuseraak :-)
7.32, 18. 4. 2010, odpovědětTie stare gumy maju na sebe peciatku roku 98. Zda sa, ze to nikto predomnou nemenil na mojom aute.
8.37, 18. 4. 2010, odpovědětSlavo pocuj som pozeral na pokeci ako nehnevaj sa myslis ze to tak navrhol taliansky inzinier. Mozno guma bola originalna ale tie gumove vypodloznia v tom mal prsty nejaky umelec predtebou. Inac ta vrchna cast objimky mala mat este take strediace rurky asi 3mm dlhe ktore zapadaly do spodenj casti objimky ako vidiet aj na tovje foto su tam take vecsie otovry a tym vytovrili suosovost oboch casti ...tak ako to mas ty teraz tak suosovost ti zabezpecuju iba skrutky. Kazdopadne keby som poznal toho co to robil tak by som ho fajne zjebal s prepacenim alebo to robili v servise VW Skoda?? :-)
9.01, 18. 4. 2010, odpovědětAuto ma uz 270 000km, takze sa s nim urcite robilo kadeco, ktovie.
21.36, 19. 4. 2010, odpovědětsamozrejme z vyroby to zavarene nie je, je to cista fuserina. po 270 kkm tam mas ktovie kolky podvozok
0.07, 23. 4. 2010, odpovědětNo vsak to je jedno hlavne ze ti uz neklepe tyc .-)
7.34, 23. 4. 2010, odpovědětDobrý deň, prosím Vás, kde sa dajú kúpiť len samotné gumy stabilizátora?
9.18, 19. 12. 2010, odpovědětJa som kupil v auto-art (www.auto-art.sk), 2ks vtedy stali cca 13eur.
9.57, 19. 12. 2010, odpovědětSlavo pochvala za navod robil som to aj ja ale fotit ma to nenapadlo. Nadaval som na talianskeho inziniera, ktory to navrhoval, ze sa musel az v hrobe obracat :-)
13.13, 20. 12. 2010, odpovědětSlavo KDE SI ZOHNAL CREVA DO HOMOKINETICKEHO KLBU ?
17.16, 24. 12. 2010, odpovědětVnutorny klb som kupoval v predajni SIHO na moldavskej v KE. Oni ponukaju sortiment firmy ACI. Na mojej 2.4jtd ma tento klb priemer 108mm, na ostatnych modeloch tusim len 100mm, takze je iny a ťažko sa zhaňal.
10.02, 26. 12. 2010, odpovědětINAC PEKNY ALBUM KLOBUK DOLE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
17.17, 24. 12. 2010, odpovědětMNE BY TREBALO VYCISTIT TURBO ALE SA BOJIM ZE KED TO ROZOBERIEM ZE TO NEPOSKLADAM KED SI CISTIL TURBO DAVAL SI TAM AJ NEJEKE NOVE SUCIASTKY ?
17.19, 24. 12. 2010, odpovědětNie, nemenil som tam nic, iba vycistil.
10.02, 26. 12. 2010, odpovědětno ja s tým nemám velké skúsenosti len ked mi to menil kamoš tak boli všetci svätý spomenutý---ináč robota tak na 4 hod---gumy som objednával na automedic.cz---sú dva druhy to iba pre tých čo nevedia čo objednávať---ja som mal ešte aj to šťastie že ked sme navliekli tie gumy tak sme zistily že som mal aj tú tyč stabilizátora vydratú no fasa --ale naštastie som dostal na vrakovisku skoro novú nezodratu ako grátis a mal som ju zosebou tak mi odpadol kameň zo srdca.V celej výmene je len to na p...u že sa to nedá vytiahnúť do bokov von, tak musel zdemontovať všetky plechy zospodu dole a je to najlahšia cesta na výmenu.Dve hod sme sa pokúšali vybrať to do bokov ale nešlo a nešlo tak nam ostalo len spodkom do zadu.A teraz mam pokoj od buchotu zo spodku, možno sem tam namazať bude treba.
10.35, 26. 12. 2010, odpovědět