Zdravim, mám dotaz...Nemáte nějaký zkušenosti s laďákem na dieslech ? Jde mi o to, jestli udělá nějakej zvuk... Jakej popřípadě máte? Další věc, dávat tam rezonátor ? Díky
19.02, 26. 4. 2010, odpovědětladak na disel :za jizdy normal ale na volnoběh to ma divnej brumlavej zvuk a druha nevíhoda kufr budes mit od sazí.(každej chrochtak si při akceleraci zakouří)Slyšel sem to na hodně chrochtacích a vic moc:-(
8.35, 29. 4. 2010, odpovědětjá mám teda taky rád laďáky .. měl jsem na mé hondě prelude 5G komplet nerez potrubý a zvuk teda pecička, ale rozhodně bych na mou 159 2.4JTD žádnej laďák nemontoval, prostě si myslím že na dieslu je to hloupost. Motor nevidává sám o sobě zvuk jako benzín, že by šel nějak hezky vyladit. To je jako bys na výstup z MP3 převrávače připojil 100W reproduktor, z toho by asi taky nic nebylo!!! A hlavně nechci hulit jako stará dieslová lokomotiva :-)
15.37, 29. 4. 2010, odpovědětDíky za odpovědi, no takhle to videjko co tu má P@co to první celkem dobrej zvuček a slyšel jsem taky několik dobrejch zvuků na dieslech tak do toho asi pudu... Prej Remus udělá celkem pěknej zvuk tož ty saze to je jasná věc :-D s tím se počítá
13.03, 30. 4. 2010, odpověděthlavně nekupuj uni a kup si normalni homologovanej. ale na tom dieselu je to zbytečný vyhazování peněz.
13.12, 30. 4. 2010, odpovědětjj uni ani lejno. Koukal jsem že Remuse na alfinu seženu za 10500,- ufff ale jinak známej mi doporučoval Tyll ty jsou kvalitně zpracovaný, ale nevim jak by zvučili a ten se pohybuje kolem 6.000,- Což už by šlo. Jinak krom laďáku by bylo třeba ještě odendavat tlumiče? rezonátor? Vejfuk sem nikdy neladil tak nevim, díky za odpovědi
13.33, 30. 4. 2010, odpovědětno a mam pocit ze prave na tom prvom videjku co si chvalil ma ten typek univerzalny zadny tlmic + nerez vyfukove potrubie + velky intercooler a sportovy vzduch filter no ale zas je to 2,4jtd 5 valec tak aj to urobi vela. ja mam zalozeny sport filter a idem vyhadzovat katalyzator, dam univerzal homologovany zadny sportovy tlmic a myslim si, ze to bude mat pekny zvuk na diesel.
13.43, 30. 4. 2010, odpovědět