Zdravim lidi, chtěl bych se zeptat, jestli někdo máte zkušenosti s chipem na tento motor a popř. o kolik to máte chipnutý, dojmi, postřehy, atd.. Přemýšlím o chipu, jakš takš jsem srozuměn s výhodami a nevýhodami, ale chtěl bych znát názor pár lidí na to, jestli to má cenu dělat na tomto motoru, když má najeto 195tis. km. Nechci si shánět za půl roku jinej :-D
9.15, 27. 4. 2010, odpovědětJestli ti nekdo odepise tak ledu a toto: UZ je tady zalozenych milion takovych temat, zkuste lidi hledat!
11.50, 27. 4. 2010, odpovědětJestli máš nějaký sebemenší problem s motorem ,tak nedoporučuji.Pokud ještě nebyla měněna spojka se setrvákem-nedoporučuji.Vlastní zkušenost.Koupil jsem čipovanou s tímto motorem.Do kopce mi neujela ani audi 2,5tdi 6V, byl jsem s výkonem nadšenej,ale.... už mám novou spojku,přítlačák,setrvák i motor bohužel.Praskla klika.Měl jsem smůlu.Už bych to nerisknul,měl jsem také 185 000 km.
15.07, 27. 4. 2010, odpovědětJa mam sice 2.4 JTD ale na cip nedam dopustit. Motor si ide lahko v niszich otackach a ked potrebujes slapnut na plyn tak ides a necakas ked ta nieco kopne do zadku. Motor ma 182 000 km a zatial som nic nemenil a to mam najazdene na nej uz 30000 km. Ale rozdiel to je.
18.20, 27. 4. 2010, odpovědět200 000km nic neni pro jtd motor.
21.06, 27. 4. 2010, odpovědětAk je dobry motor, popripade si ochotny investovat do zotrvacnika a spol, tak daj cipnut. Cez 100kw bude mat. Ale na takom motore musis vedet aj jazdit, aby si ho neodpisal. Tj, netrapit ho v nizkych otackach. Do 2500ot ma zotrvak najvecsiu zataz.
22.09, 27. 4. 2010, odpovědětVravime tu o 1.9 JTD?
5.42, 28. 4. 2010, odpovědětLebo u mna su nizke otacky okolo 1500 a nie 2500.
5.44, 28. 4. 2010, odpovědětNecipuj a kup si powerbox od Novitecu. Stoji destiku a muzes kdykoli zdemontovat a dat na jinou karu. Kvalita je zarucena, je to Novitec. Vlastni zkusenost.
10.15, 28. 4. 2010, odpovědět