přehřívá se mi motor na 156 2.0, ale jen když jedu v koloně po městě, protože se nezapne ventilátor, ventilátor jsem zkoušel a je ready, pojistky jsou taky v poho a vyměnil jsem teplotní čidlo na termostatu a stále se to přehřívá, nevím co s tím dík za odpovědi.
17.35, 1. 5. 2010, odpovědětA na kolik se to hřeje?Když jsem kdysi jezdil na T.S,tak mě vždycky ve městě šla teplota dle budíku na 110°C a teprv pak se zapl ventilátor,tudíš jsem to ani neřešil.
18.24, 1. 5. 2010, odpovědětZajeď jakémukoliv autoelektrikáři.Bude to jen nějaká blbost.Prostě tam nejde proud.Rozpojený kabel nebo tak.Moc bych to neodkládal,jestli praskne hlava....
10.42, 2. 5. 2010, odpovědětjestli se ti netoci vrtule jeste to muze byt odpor(nebo jak se tomu nadava,takova mala vecicka) hned vedle sahary, vedou do nej 2 draty jeden je na konektor a druhej je jen nastrcenej na plisek,tadle chytra vecicka je na spinani sahry (sahara ma 2rychlosti a spina podle teploty) mam pocit ze prvni rychlost se zapina pri 95C a druha 105-110C(nevim to presne) stava se ze bud je kabel uhnilej,nebo jen upadlej,taky muze bejt ta vecicka spatna. Ja mel jen vypadle kablik a sahara se tocila az na druhou rychlost takze motor se taky prehrival+bejva to cata zavada kdyz das tady na foru hledat tak ti toho o prehrivani najde tuny...
20.14, 2. 5. 2010, odpověděta jinak chladič máš dobrej?se sypaly origo
15.23, 3. 5. 2010, odpovědětjo to znam když jsem měl předalfounkem 120tku :-)
10.28, 8. 5. 2010, odpověděttak už to mám opravený bylo to v té blbosti co přepíná ventilátor na druhou rychlost
15.17, 12. 5. 2010, odpovědět