chtel jsem se zeptat jestly je to normálni že při startovaní u techto COMONRAILU trochu dyl motor toči než chytne,po nastartováni motor beří bez problímu jen proste chyta az dýl i studeny i teply .Taky me napadlo jestlly to nebude nejaky čidlo,nemáte s tim nekdo nejakou zkusenost???dik za odpovedi
17.58, 10. 5. 2010, odpovědětU roku výroby 98 bych to spíš viděl na opotřebovaný motor tudíž menší tlak ve válcích a delší čas startu.
18.04, 10. 5. 2010, odpovědětnízký tlak v common railu bud´tečou vstřiky nebo dává málo čerpadlo nebo DRV ventil na čerpadle. U JTDček je to klasika. 2,4 na to trpí víc, než 1,9ky, myslím. ŘJ musí počkat, než se tlak v railu dostane přes limit pro start, ted možná kecám, ale je to asi 120 barů ? Jinak nedá povel ke startu a motor pochopitelně nechytne. v zimě se to ještě zhoršuje, protože startér točí pomalu. Spoista lidí řeší žhavicí svíčky nebo tlaky ve válcích, ale ty s tímto problémem zpravidla nemají u JTD vůbec co dělat.
16.59, 12. 5. 2010, odpovědět