chci se zeptat jak se 156 1.8 odvzdušnuje? klasicky jeden šlape a druhý odpouští bubliny, otevřené víčko brzdovky při vypnutém motoru? nebo je zapotřebí přes diag otevřít abs? včera sem odvzdušňoval klasicky bubliny vyšli ale i tak mi přijde že brzdový pedál zabírá až moc dole když začnu brzdit tak skoro až dole pustim a když naněj šlápnu hned znovu tak už zabírá nahoře. někdo nějaká rada návod?
8.38, 13. 5. 2010, odpověděttakže klasika akorád tam mám ještě bublinu tak ještě jednou :)
9.44, 13. 5. 2010, odpovědětodvzdusnuje sa klasicky, jasne
11.33, 14. 5. 2010, odpovědětno problem ze ani po druhy mi nechce pedal zabirat zezhora ale az dole po naslapnuti krasne zvrchu nejak se mi nedari
14.32, 14. 5. 2010, odpovědětCo si robil s brzdama, ked tam mas vzduch? Odvzdusnujes to na zemi, alebo na zvedaku?
15.43, 14. 5. 2010, odpovědětmenil sem si predni kotouce a destzicky a od ty doby zabira dole podle naslapnuti to vypada na bubliny. delam to na zemi
18.37, 14. 5. 2010, odpovědětAk si nemal nic odpojene, tak by tam vzduch nemal byt. Ked si vytlacal valceky naspat, dufam, ze si nepovoloval odvzdusnovaky? Iba tak by sa Ti tam mohol dostat vzduch. Ak to robis sam, vyrob si jednoduchu pomocku, odzdusnovaciu hadicku rozdel na dva diely a vloz medzi ne spatny ventil na ostrekovace zo skodovky smerom, aby tlacila von od kolesa, daj do pohara s kvapalinou a pokazde si povol jednu stranu zapni klucik parkrat naslap, potom zaisti odvzdusnovak, prejdi na druhu stranu, sprav to iste, ale pozor na hladinu brzdovej kvapaliny v nadrzke. Potom zaisti druhy odvzdusnovak, vypni klucik a malo by to byt dobre. Ja som tak menil kvapalinu a uplna pohoda.
7.08, 15. 5. 2010, odpovědětMam ten isty problem, vcera som bol menit platnicky a tiez mi zabera brzda az celkom dole. Mozno treba nechat vysuchat platnicky nech presne padnu na kotuc.
9.04, 15. 5. 2010, odpověděton má ale novy destičky i kotouče
9.06, 15. 5. 2010, odpovědětodvzdušnovaky sem opravdu nepovoloval : ) skusim to ještě jenou dneska ja říká pepa
9.23, 15. 5. 2010, odpověděttak vem celý auto dokola a začni od nejdelší strany
9.25, 15. 5. 2010, odpověděttakže sem to odvzdušnil se spetnym ventilem co se pouziva do akvarek takže děkuju za moc dobrou radu Pepovi. velka vyhoda ze to takhle muze delat jedn clovek a navic nemusi porad povolovat a utahovat sroub. te dmi to brzdi uplne krasne nahore jako bych jel s autem vyjetym z fabriky. jak se tam dostal vzduch nevim napada me ze jedine pres valecek kdyz sem ho zatlacoval spatky.
9.22, 21. 5. 2010, odpovědět