caute. mam stale problemy s motorom. mam uz rok nove rozvody a odvtedy problem s tahom. studene starty prebiehaju tak, ze auto kolisa na otackach a cele sa trasie. pridam plyn a uz je to v pohode. ked sa rozbieham, tak musim vytocit na 2000 ot. v nizsich otackach auto nereaguje na stlacenie plynu a nema vykon. vo vyssich uz je to celkom dobre. neustale svieti kontrolka vstreku. co som skusal. bol som hned v servise a diagnostika ukazala chybu snimaca faze. medzitym sme skusali snimac otacok novy. nepomohla. kupil som novu vahu, este horsie. mam tam aj novu lambdu. sviecky su ok , aj ked uz maju nieco za sebou boli menene cca pred 30 tis km. NGK. co je ale zaujimave, je ze v zime auto startuje krasne netrha necuka, hned ide do otacok. ale pri rozjazde na 1 musim dat stale 2000 ot. tiez je tam taka vec, ze na 1 musim riadne auto tocit a ked sa dostava cez cca 1100 otacok, tak ma tendenciu skapat. idem dat servisakom este prekontrolovat tie rozvody , lebo to ze auto zabera o 1000 otacok vyssie by mohlo byt zle nastavenym rozvodom. skrtiacu klapku som cistil, poskusal som vsetko mozne, ale stale je to v pici. uz mam z toho depresie. poradte, ze co sa este moze tam diat. ked sa dala diagnostika, tak vypisuje v suvislosti s tou kontrolkou chybu na fáze motora. servisaci povedali, ze by to mohlo byt aj tymi rozvodmi-pokial su zle nastavene. tak ja uz neviem. co vy na to? dakujem
20.24, 13. 5. 2010, odpovědětNa 100% špatně nastavili rozvody. Měli přípravky? Předloni tohle udělali bratrovi na 146ce, auto nejelo a nejelo, a pak s tím dokuckal ke mě, sundal jsem kryt na rozvody a polil mě studenej pot, na rozvodových kolech asi 5mm čáry fixem a podle toho to nastavovali. Přenastavil jsem to dle přípravků a problém vyřešen.
20.50, 13. 5. 2010, odpovědětk michalovi. pripravky mali. takze neviem, ale moc im neverim, ze to urobili dobre. auto do rozvodov islo normalne a po nich napicu. aj ked problem so studenym startom bol uz predtym....auto za tepla cukalo a az potom slapalo. MIlan:asi som sa nepresne vyjadril. auto sice ide lepsie v zime, ale len pri startovani. inak vykon je stale v riti. laadasdasdada as dautom m
22.56, 13. 5. 2010, odpovědětTo stačí aby to bylo o 1 zub a hotovo, průser na světě, rozhodně to nech překontrolovat ale u jiných mechošů
23.05, 13. 5. 2010, odpovědětmě dělali rozvody ve fiatu a taky to bylo nějaky divny. (2,5 V6) nechal jsem je teda udělat znovu a zjistili jsme ze jsou na ozubenych kolech taky cary "na nastavovani" a kdyz se nasadili pripravky tak se ukazalo ze je jedna vyfukova vacka o jeden zub spatne. taky se auto pri nastartovani za studena traslo. ale ne tolik (to je asi tim sestivalcem do V). myslim, ze mas urcite blbe nastaveny rozvody.
23.34, 13. 5. 2010, odpovědětJa som si to tiež myslel,pred vymenou mi to tiez netahalo,chcel som vymenit,pretoze uz mal okolo 60tisic,ale nepomohlo a rozvody som vo fiate daval s mechanikom,vsetko presne na mm a auto stale bez vykonu... A este mi tam aj cosi sramoti :( doteraz nevyriesene....
0.24, 14. 5. 2010, odpovědětA ten snímač fáze jsi zkoušel vyměnit? Jinak když jsou špatně nastavený rozvody, měla by diagnostika ukázat chybu: SIGNÁL VZTAŽNÝCH ZNAČEK MIMO ROZSAH, Jestli ti to čidlo nenačnuli. Taky se mi to tu už stalo, že si o čidlo někdo zapřel šroubovákem ozubený kolo na vačce a zmrvil ho.
6.25, 14. 5. 2010, odpovědětJinak bráchovi na té 146ce už potom zkoušeli taky všechno možný, i mu do 1,4 dali váhu z 2,0 GTV a prej jak to nejede, a že je to váhou vzduchu atd, ale když ze sebe vyplodili tuhle blbost hned mi bylo jasný že jsou to "machři mechoši". Zkus nechat překontrolovat ty rozvody, a pokud budou v pořádku vyměň ten snímač fáze a potom dej vědět, kdyžtak vymyslíme něco dalšího.
6.30, 14. 5. 2010, odpovědětNejsem nejakej znalec pres motory a i podle ostastnich odpovedi to nebude urcite ono,ale napisu to sem,protoze se to muze nekomu jinemu taky stat.Kdyz sem si koupil 156,tak sem pri ceste zpatky domu z ni nedostal vic jak 160.K mojimu stesti mam u nas ve meste original servis Alfa a mam tam kamose,takze sem mu to hnedka dal a oba dva sme cumeli.Mam diesel a byla tam vaha vzduchu na benzin.
16.11, 14. 5. 2010, odpovědětoki chlapi, dakujem za rady. v pondelok sa idu kontrolovat rozvody a potom sa uvidi. napisem vysledok a hadam to pojde :) diki moc :)
12.27, 15. 5. 2010, odpovědětcaute, mam jeden problem s 156-kou 1,9 JTD, dva krat za rok som menil vahu a po urcitom case sa mi zas objavila zavada s tou vahou. ide dobre urcity cas a potom mi len stiahne vykon a o chvilku je opet v poriadku, neviete co mi tu vahu moze stale odpalovat?
14.46, 16. 5. 2010, odpovědětono s tou vahou je to tak, ze je tam jeden odpor, ktory snima prietok vzduchu. na ten , ked sa nanesie casom spina , prach a kadeco, tak as prehreje a odpor je v riti. neviem ake si kupoval tie vahy, ci bosch alebo nejake ine neznackove. ja mam teraz neznackovu ale ta moj problem neriesi. jedina vec, je kupit znackovu a ked sa odjebe, tak ju prosto reklamovat.
14.49, 16. 5. 2010, odpovědětTak co jsi zjistil?
6.33, 20. 5. 2010, odpovědětpred mesiacom som riesil podobny problem, ale neviem, ci mas jtd alebo benzin. Ja mam diesel, a problem na diagnostike bol podtlakovy ventil turba, ten mi vycistili, ako aj veci s nim suvisiace, ale zistili mi zly EGR ventil. Kym som cakal na EGR ventil, tak po vycisteni islo auto dva tyzdne tak, ze som sa len dotkol plynu a auto okamzite reagovalo. po dvoch tyzdnoch opat strata vykonu, ledva som sa vedel rozbehnut z miesta, vymenili EGR ventil a auto funguje....ale nakolko bolo opat zasrane, nema uz taku reakciu na plyn, ale aj tak je to OK.....a este mi mi nastavovali vahu vzduchu.
9.07, 20. 5. 2010, odpovědětJak se nastavuje vaha vzduchu?
10.08, 20. 5. 2010, odpovědětskus niekde na cechach urcite budu vediet nastavit aj vahu vzduchu :)))) ale asi ju nastavia za novu
17.16, 20. 5. 2010, odpovědětaj tak je to OK.....a este mi mi nastavovali vahu vzduchu.:-))))))
18.20, 20. 5. 2010, odpovědětPrvní příspěvek svědčí o tom že má benzínový motor:-)
9.11, 20. 5. 2010, odpovědětmotor nema vykon je lenivy ma visssiu spotrebu jedna sa o motor iveco irisbus c 900 r.v. 2006
22.16, 18. 10. 2013, odpovědětMel jsem podobnej problem. Začal jsem zaslepenim egru. Procistil jsem turbo, kvůli naklápění lopatek a pak jsem zjistil, ze to byla hadička od podtlaku turba. Jinak u tebe to spis vidím na vstriky. Nech je otestovat.
6.55, 21. 10. 2013, odpovědět