ahojte, potrebujem vymenit silentbloky zadnych ramien, tak by som vas chcel poposit o radu. nie je mi totiz jasne ci je mozne vybrat a prehodit strare silentbloky za nove bez nejakeho specialneho nastroja, resp. zariadenia.. mam namysli ci je potrebne pre nalisovanie novych nejaky specialny nastroj a ci na vyrazenie stareho silentbloku staci srobovak a kladivo.. zrucnost by aj bola ale nemam s tym ziadnu skusenost. vopred vdaka a este jedna otazocka, silentbloky na tyci stabilizatora vymenim aj nad jamou s jednym zverakom alebo to mozne nie je??
10.21, 21. 5. 2010, odpovědětno treba lis, aspon rucny excenter alebo hrebenovy. pripadne vo velkom zveraku vtlacit. srobovakom a kladivom tazko, je to robene s dost velkym presahom.
10.54, 21. 5. 2010, odpovědětvdaka, este otazka, chcel by som tam dat silentbloky od powerflexu, polyuretanove myslim, tam je ten postup osadzania rovnaky alebo treba nejak inak? ten lis asi bude treba tak ci tak, ale treba tie silentbloky aj nejak premazat aby tam sli lahsie alebo vobec?? len hrubou silou? nemas s tym nejake skusenosti? vopred diik
11.07, 24. 5. 2010, odpovědětskusenosti osobne s lisovanim nemam ale neviem co by tam mohlo byt na vymyslanie. powerflexy menis kus za kus, je tam iba iny material z coho su robene. ked budes mat lis, mazat je zbytocne, trenie to zmensi zanedbatelne. ulozenie stabika vzadu v pohode az na ukrutene hrdzave sroby, predne by si spravil tiez, ale nejdem ti ani vraviet, co vsetko tam treba robit, aby si tu tyc vybral. to radsej pridi na to sam, lebo budes na mna nadavat, ze som ta do toho zatiahol :) robota na pol dna a pol auta rozobrat. ja som to vsetko robil a uz nikdy viac.
19.36, 24. 5. 2010, odpovědětcau peter, dik moc za ochotu.. vravis ze si menil aj silentbloky stabilizatora? to by som chcel spravit tiez, nemusis mi teda pracne vypisovat co vsetko si musel urobit, postup bol asi ten sami co robil slavo, tam si prispieval tusim tiez, len by som sa chcel spytat, ak by nebolo mozne povolit sroby napravnice, co je dost rpavdepodobne a nemal by som tam privarene to puzdro, slo by ho vybrat aj bez zpustenia napravnice? tycku stabilizatora bude asi potrebne odpojit tak ci tak, ano? a zadalsie, ako si riesil tie zahrdzavene sroby na stabiku? ja som ten na pozdlznej tyci na zadku nemohol za boha povolit ked som daval dole tlmic:/ pneumaticky dotahovak nemam
7.32, 25. 5. 2010, odpovědětna jedine riadnu priklepovu utahovacku, to je carostroj na nezaplatenie. naprvnica sa musi popustit, to je ta najhorsia cast. tu povolis asi zo vsetkeho najlahsie, su tam dlhe sroby a voda sa moc do hlbky nedostane aby ich zozrala. pudzdra nie su zvarane ale zlisovane na dierach. diery treba odvrtat, dat nove gumy, stiahnut vo zveraku alebo blickami a zabodovat ( a pritom trafit diery ). taka perlicka inac, ja som vobec nemal dlhe krajne sroby co idu cez celu napravnicu az do pozdlznich nosnikov. cize na velkych jamach sa napravnica cela vyklapala od kasne asi 2 cm ( to naozaj vazne ). sroby sa asi casom uvolnili a vypadli. a take dlhe kurvy som prave nemal, tak som pozvaral z pevnostnej zavitovej tyce. vsetky zavity su tam jemne. nove som uz lepil cinidlom na zavity. mozno najdes aj ty dake prekvapenia. zadne kosticky sa celkom dobre davaju dole flexou, to je najlepsi srobovak.
9.19, 25. 5. 2010, odpovědětno tak uz z toho vaazne zaciinam mat strach, som fakt zvedavyy ci popustim vobec dole tu napravnicu.. menil som ramena hornee a uz to bola makacka, zadny naboj tiez ako tam bola miska zakusnutaa.. vdaka za rady, ale neviem si to ani poriadne prredstavit, tym zabiodovanim myslis nity? nemam doma ziadne súpecialne naradie, klasicke vybavenie, vrtacka, zverak, nitovacka,flexa.. duufam ze ked sa do toho pustim nezostanem vysiet na nejakom neriesitelnom probleme.. to popustenie napravnice je rpecoi taky problem? neber to ako narazky, ani netusim ako to vyzera poriadne.. inak asi si mal auto na kolikoch a tycky stabiku odpojene ked si ju popuustal, ze? treba nejake ramena este poodpajat alebo nieco dalsie? vyfuk.. nestacii asi len povolit napravnicu, treba ju uplne spustit zo sroobov?
11.40, 25. 5. 2010, odpovědětno takto ti to poviem, keby kamos nemal dielnu s vybavenim tak to nikdy neurobim. auto bolo na velkom zdvihaku a aj tak to bol dost problem. napravnicu by si pustil lahko, ale s tunelom ju spajaju take dva mostiky, ktore su prevlecene zhora a s nimi pohnut bola svinska robota. a inac dole musi ist aj silentblok prevodovky aj s celym drziakom. ps : halo, ved mu napiste aj ostatni vase pozitivne dojmy :)
15.49, 25. 5. 2010, odpovědětnetreba, tych dojmov bolo az dost:) skor by som prijal nejake konstruktivne rady:) no nic, ked sa rozhodnem do toho ist viem aspon z casti do coho idem, za to ti vdaka.. ak by ta nahodou este nieco napadlo na co si dat bacha budem ti vdacny, dalej to je uz len na mne:) budem si drzat palce:D este raz diik
17.39, 25. 5. 2010, odpovědětJa jsem si to nechal udělat v servisu a šel jsem radši na pivo.Nejsem tak chudej abych se s tím jebal sám doma.
16.25, 25. 5. 2010, odpovědětahojte,vie niekto poradit kde kupim silenblok pozdlžnych ramien tzv.mates alebo motyl na 156? Prima, Kelly, Elit nikto to nema dik.
0.36, 10. 4. 2013, odpovědětAhoj Alfisti, chtěla bych se zeptat, když potřebuji vyměnit silentbloky a kulový čep vpředu, musím to měnit kompletně i s rameny - horním i dolním, když ramena jsou v pořádku? Mechanik mi vyměnil a řekl, že to nejde jinak, kulové čepy musí měnit kompletně i s rameny, měl pravdu? Díky za odpověď.
1.49, 30. 6. 2013, odpovědětano ma pravdu bohuzial kulovy cap nieje mozne vymenit
15.24, 30. 6. 2013, odpovědětAhojte ak by mi niekto vedel poradit klepe mi celá predná náprava pri prejazde nerovnostiami mám alfu 156 q4 myslím že to budu asi silent bloky. Ak niekto vie ze kolko tych silent blokov tam je a kde ich zohnám bol by som za to velmi vdačný a či je možne ich vymenit aj doma v garaži v jame
9.58, 17. 10. 2023, odpovědět