Zdravim, protože mi už došly všechny nápady, tak se obracim na vás. Třeba s tím někdo máte zkušenost. Před nějakou dobou mi začala problikávat kontrolka diag. na palubce, nezávisle na ničem, až zůstala svítit stále. Diagnostikou FiatECUScan jsem si přečetl chybu P1320 chyba synchronizace klikové hřídele s vačkou. Jasné jak facka, jedno čidlo na vačce, druhé na klice. První jsem vyměnil na vačce, nic se nestalo, tak jsem koupil i to na kliku a kupodivu také nic. Zkontroloval jsem nastavení rozvodového řemene, vše OK. Dokonce jsem si změřil i kabely až do ECU. Vše v pořádku. Auto sice jede jak má ale ta kontrolka diagu mi štve. Nevíte někdo co by to mohlo ještě být? Ještě mě napadají dvě věci jako syndrom VW střižený klínek na klice, nebo ten plechový ozubenec na klice, ale to by motor nešel tak hezky. Mám najeto cca 272 tis. km. Díky Míra Teplice
9.55, 23. 5. 2010, odpovědětmám úplně stejný problém, AR 156 2.4 JTD, už se Ti to povedlo vyřešit?
17.58, 25. 4. 2011, odpovědětUz se to vyresilo samo, vylitla mi ojnice z motoru. Jeste jsem to sice nerozebral ale myslim si, ze to udelal spatny vstrik. Rozpadnul se pist a nasledne vylitnul i s ojnici ven, ta se navic prepulila.
18.54, 25. 4. 2011, odpovědětskús s tým zajst do servisu na origos diagnostiku....
18.18, 25. 4. 2011, odpovědětTakže přátelé, povím vám mou zkušenost s chybou P1320 Konfigurace fáze otáček... (Koherence signálu fáze a Otáček)... jednoho dne jsem nenastartoval, motor jen točil, vadné čidlo otáček klikové hřídele - vyměněno, poté ok. pak se dělaly rozvody a při výměně vodní pumpy a tím pádem sundávání ozubeného kola vačky zničeno čidlo vačkové hřídele - vyměněno, vše ok, tohle proběhlo začátkem minulého roku, bez problémů až do minulého týdne, objevila se tato chyba P1320, auto jelo bez citelného rozdílu, neškubalo, mělo tah, jen jsem na volnoběh pozoroval větší vibrace dokonce i dost viditelné na volantu. Kontrolka motoru se rožínala v závislosti na jízdě, při přidání plynu zhasla a při brždění motorem se zase rozsvítila, na volnoběh se rožínala a zhasínala jak se jí zachtělo, volnoběh nekolísal. Pokusy o opravy: snímače kliky a vačky vyměněny, vyloučeno. vyčištění snímače tlaku vzduchu v sání, snímače tlaku nafty na liště common rail, vyčištění DRV ventilu sítko ponecháno, výměna vzduchového a palivového filtru, kontrola nastavení a napnutí rozvodů ok, egr zaslepen + softwarově odstraněn, regulace turba pohyblivá, po těchto úkonech a to jsem možná ještě na něco zapomněl, stále žádná změna, závada i její projevování stále stejné. Tak šly rozvody komplet dolů a co se nezjistilo, obě řemenice (klika, vačka) sice dobře nastavené ale kliková hřídel o kousíček pootočená v řemenici díky střihnutému klínku zevnitř řemenice, který jí má aretovat v jedné poloze (šroub který řemenici drží má opačný závit). Naštěstí nezničená drážka v klikové hřídeli do které má klínek zapadnout. Koupena nová řemenice 1177,- v alfa servise, starší jsem radši nebral, poskládání a nastavení rozvodů a dnes první start a testovací jízda a vše v pořádku, dokonce se mi zdá že je živější, vibrace se zklidnily a zvuk je hezčí :smt023 Tak doufám že jsem vás tady neunudil a snad někomu tímto pomůžu k vyřešení třeba stejného problému, jsem rád že se to nepohnulo o víc, to by byl motoru konec.
22.20, 11. 11. 2013, odpovědětcau chlapi mam stejnej problem jako nekteri z vas,z niceho nic mi alfa prestala startovat,diagnostika hlasi chybu p1320.jsem v tomhle oboru docela amater tak jsem dal auto opravit kamosovi a on nemuze za zadnou cenu to cidlo najit.prosim vas o radu kde to cidlo najdu.diky moc.Svoboda.Martin1990@seznam.cz
0.31, 20. 9. 2014, odpovědětjeeeej :) 1320 zazracne cislo, je to vec rail cerpadla nie snimacov kluky a vacky, teda drv ventil. Aj ked keby si odpojil drv ventil tak ti to ukaze inu chybu na diag /mes/. Je to bezna vec spinavej nafty a diag vzdy ukaze tuto chybu, po vymene drv ventilu odporucam urobit prepadovy test trysiek a zmerat tlak rail cerpadla.
9.24, 20. 9. 2014, odpovědětsamozrejme ak ma drv ventil sitko treba ho odlomit, pred tym vymenit palivovy filter.
9.25, 20. 9. 2014, odpovědět