Vie niekto z akeho kovu su vyrobene ventily na 1.8TS rv 97 ? Alebo aspon ci su z hrdzavejuceho alebo nehrdzavejuceho? Dakujem.
11.02, 3. 6. 2010, odpověděthrdzaveju urcite ... je to kalena cementovana ocel
13.08, 4. 6. 2010, odpovědětLebo sa chystam na taky "tuning" motora. Ide o to , ze chcem povodnu zmes benzin+vzduch obohatit na benzin+vzduch+vodik. Ale pri spalovani vodika vznika vodna para ktora moze sposobit zhrdzavenie ventilov a vyfukoveho potrubia.
16.55, 4. 6. 2010, odpověděttak to budeš brzo na obežné dráze. Blahopřeji předem k prvenství v kosmonautice po rozdělení ČSSR. URÁÁÁÁÁ
17.52, 4. 6. 2010, odpověděttyvole dalsi mongol... no jen tak dal
18.24, 4. 6. 2010, odpovědětA co takoutu upravou preboha mienis dosiahnut ?
19.01, 4. 6. 2010, odpovědětmyslim že ten vodik bude vstrekovany do sania namiesto benzinu, pričom ho získa oddelením z H2O na H+O2.....a vlastne mu stačí nádržka s vodou a jednoduchy system oddelovania vodika od O2....
19.30, 4. 6. 2010, odpovědětkamarat to skusa pokusne s peugeotom 106 a druhy so starou fabiou. vyvijace vodika rozkladom el. prudom z oddeleneho zdroja. ale sobne som s nimi este nebol, tak neviem, ako postupili. ze by hrdzaveli ventily sa netreba bat, praveze volakedy bolo popularne cistit motor za behu vstrekovanim vody do sania. a nic nikdy nekorodovalo, len sa pekne vycistil karbon. minimalne na starych skodovkach funkcne, overene.
19.38, 4. 6. 2010, odpovědětNo vidim , ze su tu niektori aj vzdelanejsi a rozumeju problematike. Ide cisto len o pokus. A nechcem nahradit benzin vodikom ale benzin+(vzduch+vodik) aby som to upresnil.
0.51, 5. 6. 2010, odpovědětVODÍKOVÁ PUMA ZO SR
1.03, 5. 6. 2010, odpovědětTo bylo tuhle na Markize borec s tím hrkal z Mercedesem
1.04, 5. 6. 2010, odpovědět