Dobrý den, nejsem žádný odborník což Vám bude z mého dotazu jasný Ale moc prosím o objasnění následujícího: Potřeboval bych informaci resp. radu. Zajímalo by mě který z těchto dvou motorů po chiptuningu v Alfě 156 (oba ročníky 99) bude výkonnější (v kterém bude lepší pocit z jízdy) a pokud možno objasnit proč a hlavně které bude mít po chipu lepší zrychlení z 0 na 100km/hod podle Vás??? A pokud si tipnete to zrychlení z 0 na 100/kmhod po chipu tak budete úplně nejhodnější Jedná se o:1, 2,0 16v (114KW, 155koní) zrychlení z 0 na 100km/hod(před chipem) 8,6s. A o: 2, 2, 2,4 JTD (100KW, 136koní) zrychlení z 0 na 100km/hod(před chipem) 9,5s. Po chipu firmou Bit Power Technology bude mít motor číslo 1 (benzin) viz popis nahoře následující hodnoty: Výkon: 169 Hp / 6510 rpm Točivý moment: 213 Nm / 3320 rpm a motor číslo 2 (diesel) viz popis nahoře následující hodnoty: Výkon: 170 Hp / 4100 rpm Točivý moment: 389 Nm / 1900 rpm. Mnohokrát děkuji všem, kdo mi na mé otázky k tomuto dotazu odpoví.
10.36, 17. 4. 2007, odpovědětúplně na rovinu, i po chiptuningu budeš mít problém dotáhnout se na tabulkový hodnoty ve zrychlení...jinak chiptunig není špatná vjec ale musí se to dotáhnout do konce, většinou nestačí jen chipnout jednotku, a finanční náročnost akce, tě nakonec ve finále neuspokojí, s jídlem roste chuť, když tomu propadneš...pokud ti jde jen o zrychlení pořiď si lehounký GTV...jináč zrychlení není vše. ale pokud tě to zajímá, někde na netu jsem kdysi objevil vzorečky na výpočet teoretickýho zrychlení...tak si je zkus najít.
12.11, 17. 4. 2007, odpovědětja mám z 0-100 za 8s, motor 1,9 jtd, ale úprav bolo viac ako len chip
12.36, 17. 4. 2007, odpovědětv zasade 170bhp benzin bude zrychlovat lepsie ako 170bhp diesel. Zrychlenie nieje zavisle cisto len od vykonu a hmotnosti celeho auta, ale aj od hmotnosti pohyblivych casti motora - lahucky benzin nepremrha tolko energie na "rozhybanie" tazkych piestov, tazkej kluky, tazkej prevodovky, (dimenzovanej na vacsi krutiaci moment), tazkeho ...atd. Pohyblive casti v motore totiz nemusis urychlovat len "v smere jazdy" ale aj na ich kruhovych, alebo inych drahach, ktore vykonavaju vramci motora.
12.36, 17. 4. 2007, odpovědět2,0 je na tom trosicku lepsie je lahsie,uz to je dost,aj ked diesel ma vacsi tocivy moment,tak ze podla mna na sprint je lepsi 2liter,aj ked ...neviem neviem.ja mam tiez 2.4JTD 2001 103kw a je to sila,ale tiez mi to uz nestaci
20.08, 19. 4. 2007, odpovědětkamoš má volvo s60 tdi s chipom to má 200ps a na šprinte s fiatom cupe 2 liter turbo benzín 190 ps vyhral. benzín motor je síce lahší, ale veľa robí krútiaci moment. ak chceš jazdiť ako "pretekar" tak jasné že benzín.
23.44, 19. 4. 2007, odpovědět