Mam obavi že na me 156 1.9JTD není vše v pořádku s motorem. Když je kolem 1500otč./min. a přudám plyn tak začne středně hulit, při podřezení také a někdy při předjíždění když ho vytočím nad 4000otč./min. Jindy ale z výfuku nevyleze ani dímeček. Je toto normální a v normě a nebo by diesel který plní EURO III neměl hulit vůbec v žádné situaci ....
14.11, 9. 6. 2010, odpovědětdělá mi to take na tom samem aute,akorad že mi to v takto nízkých otáčkách vubec nejede a černě kouří..když se mi to vtočí nad cca 2500ot tak to potom zabere...nevim čím to je :(
7.52, 10. 6. 2010, odpovědětMyslim že to černý hulení při záběru je normální, jednou jsem se chtěl honit s BMW X6 v naftě a on tomu naložil, a najednou bylo černo. A nemyslim že je to starý auto s dojebanym motorem.
9.36, 10. 6. 2010, odpovědětlidi tocte trochu ten motor, tohle neni tedeicko od fauve...
9.41, 10. 6. 2010, odpovědětpopozeraj hadice co idu od turba do intercoolera a potom do motora...skus zaslepit egr ventil....a pozri vahu vzduchu
18.02, 10. 6. 2010, odpovědět...nič nepozeraj a hlavne to nedávaj nejakemu mudrlantovi do servisu...na 99% je to tym,že motor malo vytáčaš,zbavíš sa toho tak ak par krát poriadne to vytočíš,kludne na 5000-6000...neboj pôjde poriadna dymová clona ale po chvílke a 7-8 pridaní by to malo prestať... :-)
18.32, 10. 6. 2010, odpovědětVáha vzduchu vyčištěna ... EGR jsem měl odpojenej ... maximálně že to dělají nějaké ty hadice ... jako nehulí to nějak extrémně to ne ... ale sem tam to trochu zakouří ... jen mě zajímalo, jestli to je běžný,nebo když to splňuje EURO III tak by to nemělo kouřit vůbec ...
18.32, 10. 6. 2010, odpovědětTočit to na 5000 - 6000 otč./min. se mi to teda moc nechce ... těch 1500otč./min. byl příklad nechtěl jsem, tim říct že takhle jezdím normáně ... pohybuju se kolem 1900 - 3500 když jedu klideček tak 1500(z kopce) - 3000... ale max to točím do těch 5000. Stejně nad 5000otč./min. už zase upadá křivka výkonu ... t
18.36, 10. 6. 2010, odpovědětJeště dodatek ... při staru (teplý nebo studený) to nazakouří nikdy ...
18.38, 10. 6. 2010, odpovědět...ok,tak ďalej špekuluj :-)
18.41, 10. 6. 2010, odpovědětje normalne ze to zahuli... fiat stilo 1.9 JTD huli tak isto ked mu nalozis v nizkych otackach... ale tak isto aj vo vyssich ta ze poho
18.45, 10. 6. 2010, odpovědětnejebce še spravny alfak musi mac zaslepený EGR VENTIL a hadice sania a výtlaku turba v poradku a muši to isc ked mne to idze ta aj vam pujdze ... bar bost regulator na turbe jaj to tlaci tak 1,4 A ani chip vam netreba
20.32, 10. 6. 2010, odpověděta vykon jak vysvetis..kedmu od 1500 netaha....
20.50, 10. 6. 2010, odpovědětMam stejny problem kour pri vysich otáčkách zadny ubytek kapalin a kontrolka sviti cervene ridici jednotka stilo 1.9jtd dik za rady
21.00, 13. 6. 2019, odpovědět