dorabal si uz niekto väčší intercooler na AR 156 1,9 alebo 2,4 JTD
22.50, 18. 6. 2010, odpovědětale ved je iný a aj väčší
22.15, 19. 6. 2010, odpovědětJe vecsi. Ak ma seriove turbo, mu pojde v nizsich otackach o nieco horsie-bude menej tlacit... A co je podstatne, ak zvecsil o vela objem , ktore turbo musi tlacit k motoru, sa mu zdvihnu na turbe otacky a bude sa rychlejsie odpisovat...
7.49, 20. 6. 2010, odpovědětděláš si prdel? Nebo to myslíš vážně?
9.57, 12. 4. 2012, odpovědětto je co za studia ?
22.43, 20. 6. 2010, odpovědětserus chlapi mam taku otazku. ked dam do mojej 1.9 jtd 85kw tento intercooler urobi to nejaky rozdiel vo vykone? popripade robil to uz niekto? pomoze to turbu alebo je to tam zbytocne? dik http://www.ebay.co.uk/itm/230730748584?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649
0.30, 12. 4. 2012, odpověděttohle turbu rozhodne nepomaha, protoze s nim nema nic spolecnyho :-) Intercooler ochlazuje vzduch privadenej od turba do motoru, protoze chladnejsi vzduch = vic kysliku v nem obsazeny = vyssi vykon. Otazkou je, vzhledem k velikosti chladice a prodlouzeni potrubi, jak moc se ti zvetsi turbodira. Vetsi intercooler bez vykonejsiho turba nema az tak velky dopad na vykon...
10.04, 12. 4. 2012, odpovědětaha tak uz som opat o nieco mudrejsi dik tak si myslis ze je to zbytocne?
15.05, 12. 4. 2012, odpovědětUrčitě je too zbytečný.Pokud chceš větší IC začni s větším turbem...
15.13, 12. 4. 2012, odpovědětPokud ocekavas rapidni narust vykonu tak budes cekat marne. Aby to melo kyzeny efekt, tak bys mel upravit sani minimalne poradnym filtrem, kdyz ne jiny turbo tak alespon kvalitni chip a k tomu optimalne i vyfuk. To je zaklad a bez tehle zakladnich uprav bych se ja osobne jen na holej intercooler vykaslal
18.36, 12. 4. 2012, odpovědětNajskor si ujasnite co vlastne hovorite... prilis velke turbo = oneskoreny nabeh, kludne sa moze stat ze naftak zacne tahat az cez 2000ot. Comonrail nepotrebuje prilis velky tlak turba na rozdiel od TDI, TD. Turbo mozno max o radu vecsie, alebo rovnako velke ale verzia do vyssich otacok turba. Vyfuk? staci vyhodit KAT, turbodiesel nema vyfuk ktory robi spetny tlak ako pri hladkom motore, to vsetko zabezpecuje samo turbo. Koncovy tlmic je len k utlmeniu zvuku turba-teraz som jazdil pol roka bez vyfuku. IC- FMIC cooler je velka vyhoda, ma velku ucinnost oproti schovanemu seriovemu, tam staci ked bude mat objem ako v serii ale bude chladeny naporom. Vykonovy rozdiel je citit hned po nahodeni FMIC coolera, a najme cez leto. CHIP je samo sebou, seriove JTD su slabe na sucasnu dobu.
20.20, 12. 4. 2012, odpovědětteda ze by bylo zakladnich 103kW resp. 110kW na 1.9JTD v dnesni dobe malo, to se mi zrovna moc nezda...
0.34, 17. 4. 2012, odpovědětto: autickar21. takze vravis ze turbo je v pohode ? ze vacsie netreba? ale co by trebalo je chip a ten intercooler mozem dat? a aj sportovy vzduchovy tam pichnem.. a ten chip to staci kupit tento? http://www.ebay.co.uk/itm/Alfa-Romeo-156-JTD-Diesel-Tuning-Box-Chip-/330680953511?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item4cfe1eeaa7
23.00, 12. 4. 2012, odpovědětchip treba spravit na mieru na kazde auto. Pri dobrom chipe sa da prejst stk, em. Samozrejme musia byt trisky ok. Preventivne rataj novu spojku a novy zotrvacnik.
7.09, 14. 4. 2012, odpovědětdik za rady ale asi sa nato vyjebem :) vyzera to ze je to dost narocne ci uz financne aj co sa tyka prace. dakujem za rady
12.01, 14. 4. 2012, odpovědětahoj, cital som ze sa dost vyznas a chcem si polepsit s mojim stilom 1,9jtd 110kw 16v co je motor aj v alfach ak sa nemylim. co to citam a neviem kde mam zohnat vhodny intercooler aby sa turbu lepsie zilo. kde je kvalitny chip a co porobit v dostupnych financnych cestach, dakujem ak mas cas a chcelo by sa ti
13.19, 3. 7. 2012, odpovědětnapr intercooler.cz
5.21, 4. 7. 2012, odpovědět