Zdravím, tak jsem dneska vyrazil cca 15km k vodě a dojel jsem až za dvě hodiny. Motor po zahrátí během jízdy prostě zhasnul a opět nastartovat šlo až po vychladnutí. Jedná se o motor 2.0TS 114kW a jelikož už s tím nějakej ten pátek jezdím, tak tuším, že by to mohl dělat snímač otáček na klice, ale chci se poptat zkušenějších, jestli se s tím taky nesetkali a popřípadě v čem byl problém. Jinak motor když zrovna běží, tak neškube, nekolísá ani nevydává divný zvuk a během jídzy cca při 100km rychlosti spadly otáčky na 0 a to i když byla pořát zařazená pětka. A rady jako diagnostiku prosím vynechat, jelikož tu o víkendu těžko seženu a hlavně popojížděním po třech kilometrech za hodinu bych to do zavíračky stejně nestih.
20.48, 10. 7. 2010, odpovědětčau to bude ten snímač kluky
11.00, 11. 7. 2010, odpovědětsnimac otacek
22.16, 11. 7. 2010, odpovědětten samý problém, jen mám 1.8!! Taky po zahřátí to chcíplo šlo nastartovat až vychladne. U mě to byl snímač otáček...mě stál 1100kč bez práce...tak hodně štěstí
11.29, 12. 7. 2010, odpovědětDíky za názory, odpoledne vyrážim na diagnostiku a zároveň (možná) i výměnu. Zajímalo mě jenom, jestli se takhe projevuje i jiná závada, ale v každym případě palivový čerpadlo běhá a benzín se dostává až do vstřiků, takže by měl být problém asi jenom v tom čidle.
12.48, 12. 7. 2010, odpovědětPřesně tak ,to dělá snímač otáček hřídele..
13.23, 12. 7. 2010, odpovědětTak závada odstraněna, byl to ten snímač otáček, novej mě vyšel na 900kč a vyměnil jsem si ho sám, i když to byl teda porod. Nejdřív jsem to zkoušel zespoda, tam jsem ale sotva nacpal ruku a i když se mi povedlo vyndat ten starej snímač, tak ten novej sem tam postě nedostal, takže všem, co je v budoucnu potká výměna snímače otáček doporučuju jít na to rovnou vrchem, stačí odpojit hadici sání před škrtící klapkou a povolit dvě 13 šrouby u startéru nahoře a jeden šroub dole (nejlépe zespod auta za použití ráčny, obyčejnym klíčem je to o nervy, ale taky to jde), po vyndání startéru je tam hromada místa a vyměna samotnýho snímače je hotová za pár minut. Takže když to shrnu, tak kdybych se hodinu neplácal pod autem a nezkoušel ten snímač vyměnit spodem, ale vzal to rovnou vrchem přes startér, tak je celá výměna tak na 20 minut práce a stačí k tomu jenom šroubovák na povolení hadice sání a dva klíče velikosti 13 a 10;-) a samozřejmě novej snímač otáček.
8.08, 13. 7. 2010, odpovědětNeviš o někom, kdo by prodal tu hadici sání před škrtící klapkou? já ji nikde nemužu sehnat. Mám problém i se samotnou škrtící klapkou. Nebo teda spiš se snímačem hladiny. Ten bych potřeboval taky. Ten jsem teda sehnal novej ,ale kdyby byl starší, tak bych ho vzal...
0.32, 29. 7. 2010, odpovědět